| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Czytaj także

Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Biura rachunkowe > Korzystam z biura rachunkowego > Co powinna zawierać umowa zawarta z biurem rachunkowym?

Co powinna zawierać umowa zawarta z biurem rachunkowym?

Podpisywanie umowy z biurem rachunkowym to dla wielu przedsiębiorców bardzo stresujące zadanie. Na co zwrócić w niej uwagę? Jak czytać taki dokument, skoro o księgowości przedsiębiorca najczęściej wie bardzo mało? Jakie elementy może zapisać w umowie biuro rachunkowe i co koniecznie powinno się w niej znaleźć?


◀ powrót do artykułu

źródło: Fotolia

Co powinna zawierać umowa zawarta z biurem rachunkowym?

Narzędzia

POLECANE

reklama

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Andrzej Kik

Dyrektor ds. maszyn i urządzeń w Aureus

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »