Wysłałem 4 pracowników w kilkudniową podróż służbową. Nocleg zapewniłem im w hotelu. Na miejscu okazało się, że przez pomyłkę zostały dla nich zarezerwowane pokoje „małżeńskie”, tzn. dwa pokoje, a w każdym po jednym dwuosobowym łóżku. Pracownicy odmówili noclegu w takich warunkach i udali się do innego hotelu (w tym już nie było innych wolnych pokoi). Po powrocie z delegacji przedstawili mi rachunek za pobyt i okazało się, że hotel, w którym nocowali, był znacznie droższy, od tego, który ja im zarezerwowałem. Czy mogę odmówić zwrotu kosztów za nocleg?
Ciężko jest wyznaczyć poziom ogólnej światowej szczęśliwości, jednak właśnie powstał startup, bazujący na Google Maps, dzięki któremu będzie to możliwe. Twórca chce pokazać nam, co w danej chwili czują ludzie, w jakim są nastroju, jakie emocje nimi targają. Wszystko to dzięki aplikacji World of Emotions.