| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr X/207/2011 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej

z dnia 30 sierpnia 2011r.

w sprawie udzielenia dotacji celowych na zadania w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej, wykonane przez osoby fizyczne w 2010 roku w Bielsku-Białej

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1591 ze zmianami), art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1592 ze zmianami) oraz art. 403 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2008r. nr 25, poz. 150 ze zmianami)

Rada Miejska

u c h w a l a

§ 1. Udzielić dotacji celowych na zadania wykonane przez osoby fizyczne w 2010 roku w Bielsku-Białej w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej, zgodnie z uchwałą nr V/63/2011 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 8 marca 2011r. w sprawie uchwalenia Regulaminu określającego zasady gospodarowania środkami finansowymi przeznaczonymi na ochronę środowiska i gospodarkę wodną w Bielsku-Białej oraz na podstawie umów zawartych przez Gminę Bielsko-Biała z osobami fizycznymi.

§ 2. Dotacje, o których mowa w § 1 będą rozliczane poprzez refundację wydatków poniesionych w 2010 roku.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Bielska-Białej.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


Ryszard Batycki

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »