reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała Nr XVIII/91/2016 Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 17 czerwca 2016 r.

w sprawie zmiany zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra na dofinansowanie do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobra

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 446) w związku z art. 403 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 672), Rada Miejska w Dobrej uchwala, co następuje:

§ 1. W regulaminie określającym zasady udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra na dofinansowanie do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobra, stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XXXIV/212/2013 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 5 listopada 2013 r. w sprawie ustalenia zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dobra, § 9 otrzymuje brzmienie: ,,Wysokość udzielanej dotacji wynosi:

1) w przypadku dotacji na dofinansowanie przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku jednorodzinnego - 40% poniesionych kosztów inwestycji, jednak nie więcej niż 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych);

2) w przypadku dotacji na dofinansowanie przydomowej oczyszczalni ścieków wspólnej dla kilku budynków jednorodzinnych - 40% poniesionych kosztów inwestycji, jednak nie więcej niż iloczyn kwoty 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) i liczby budynków, które mają być podłączone do planowanej inwestycji;

3) w przypadku dotacji na dofinansowanie przydomowej oczyszczalni ścieków dla budynku wielorodzinnego - 50 % poniesionych kosztów inwestycji, jednak nie więcej niż 4.250,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych);

4) w przypadku dotacji na dofinansowanie przydomowej oczyszczalni ścieków wspólnej dla kilku budynków wielorodzinnych - 50% poniesionych kosztów inwestycji, jednak nie więcej niż iloczyn kwoty 4.250,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych) i liczby budynków, które mają być podłączone do planowanej inwestycji.".

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

§ 3. Do postępowań wszczętych w czasie obowiązywania dotychczasowych przepisów, w których nie została zawarta umowa o udzielenie dotacji, stosuje się stawkę wskazaną w § 1.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


Józef Kirejczyk

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Daniela Wybrańczyk

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama