§ 1. Na podstawie Porozumienia z dnia 23 lutego 2011 r. zawartego na okoliczność przekazania - przejęcia zarządu nad drogami powiatowymi ustala się między stronami następujące warunki przygotowania, realizacji oraz finansowania zadania „Budowa chodnika wraz odwodnieniem przy ul. Ligockiej w Lubszy w ciągu DP 2338.”, zwanego dalej „zadaniem”.
§ 2. 1. Prowadzenie zadania, o którym mowa w § 1, powierza się „Burmistrzowi”.
2. „Burmistrz” zobowiązuje się przygotować niezbędną dokumentację techniczną realizacji zadania wraz z załatwieniem spraw formalnoprawnych oraz zobowiązuje się przeprowadzić przetarg na wykonanie zadania, o którym mowa w § 1.
3. „Zarząd Powiatu” zastrzega sobie możliwość wglądu w dokumentację przetargową na realizację zadań przez swoich przedstawicieli w osobach: Naczelnika Wydziału Komunikacji, Drogownictwa i Transportu Starostwa Powiatowego w Lublińcu lub wyznaczonego Inspektora Nadzoru.
§ 3. Umowę z wykonawcą zadania zobowiązany jest podpisać „Burmistrz”.
§ 4. Nadzór techniczny nad realizacją zadania prowadzić będzie „Burmistrz”, przy udziale upoważnionych przedstawicieli „Zarządu Powiatu”.
§ 5. „Zarząd Powiatu” przekaże Gminie Woźniki kwotę 42 807,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące osiemset siedem złotych 00/100) w formie dotacji na dofinansowanie zadania wymienionego w § 1, na konto nr BS Myszków O/Woźniki 37827910230200013020020001. Dotacja zostanie przekazana według następującej klasyfikacji budżetowej: dział 600 rozdział 60014 § 6610.
§ 6. 1. Kwota wskazana w § 5 zostanie przekazana na konto Urzędu Miejskiego Woźniki, w terminie do dnia 20 listopada 2011 roku.
2. Na wniosek „Burmistrza”, dopuszcza się możliwość wcześniejszego przekazania środków wymienionych w § 5.
§ 7. 1. Zadanie zostanie zakończone i rozliczone przez „Burmistrza” do 30 listopada 2011 r., a rozliczenie zadania będzie jednocześnie rozliczeniem dotacji otrzymanej w drodze porozumienia z dnia 3 czerwca 2011 r. od Gminy Woźniki.
2. Środki nie wykorzystane podlegają zwrotowi na rachunek Powiatu Lublinieckiego, nie później niż do 10 grudnia 2011 r.
3. W przypadku wykorzystania dotacji niezgodnie z porozumieniem bądź pobranych w nadmiernej wysokości Starosta Lubliniecki podejmie decyzję o kwocie zwrotu dotacji wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia stwierdzenia przedmiotowych okoliczności.
4. We wszystkich czynnościach odbiorczych „Burmistrz” zapewni udział przedstawicieli „Zarządu Powiatu” w osobach: Naczelnika Wydziału Budownictwa i Architektury oraz Naczelnika Wydziału Komunikacji, Drogownictwa i Transportu Starostwa Powiatowego w Lublińcu.
§ 8. Wszelkie zmiany do niniejszego porozumienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
§ 9. Porozumienie zostało sporządzone w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron oraz dla celów publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Starosta mgr inż Joachim Smyła Wicestarosta mgr Tadeusz Konina | Burmistrz Alojzy Cichowski |