Większość z nas decydując się na kupno mieszkania, dokonuje jego zakupu jeszcze na etapie budowy. Jednak mało kto wie, że postępując w ten sposób, narażamy się na dodatkowe koszty przez okres, w którym musimy czekać na swoje wymarzone mieszkanie. Przeczytaj i przekonaj się, kiedy warto inwestować w mieszkanie i jakie warunki finansowe będą dla ciebie najkorzystniejsze.
    
                            
    
        
        
    
    
        Wszyscy wiemy, że trzymanie w domu pieniędzy nie jest korzystne. Banki wiedząc o tym coraz częściej  oferują nam  korzystne  lokaty krótkoterminowe. Powiększająca się oferta na rynku lokat powoduje, że banki prowadzą zażyłą konkurencję, a oprocentowanie lokat staję się coraz wyższe, co za tym idzie, coraz korzystniejsze dla nas – inwestujących pieniądze. 
    
                            
    
        
        
    
    
        Warszawa, jako najbardziej zurbanizowane miasto Polski, ciągle się rozwija. Przedsiębiorcy nadciągają do niej, by inwestować w nowe osiedla, budynki, place. Jakie jest kryterium wyznaczające atrakcyjność miejsca? Czy najważniejsze są względy ekonomiczne? Kktóra z dzielnic Warszawy jest teraz najatrakcyjniejsza dla inwestorów?
    
                            
    
        
        
    
    
        Pewne stare porzekadło: „Kto pyta – nie błądzi”, sprawdza się w każdym biznesie, również tym elektronicznym. Zadawanie pytań klientom poprzez krótkie ankiety, ale również zadawanie pytań samemu sobie i późniejsza interpretacja odpowiedzi może sprawić, że z płaskiego i mało dochodowego biznesu stworzymy prawdziwą, prężnie rozwijającą się i  szanowaną przez klientów markę. Jak tego dokonać?
    
                            
    
        
        
    
    
        Pytania ankietowe mogą być proste, niestety proponowane odpowiedzi już nie do końca. Jeśli ankietowany nie może z proponowanych odpowiedzi wybrać taką, która w największym stopniu odzwierciedla jego odczucia, być może opuści ankietę lub udzieli odpowiedzi na „chybił-trafił”. Aby więc ankieta była jak najlepsza, należy ułożyć nie tylko spójne i konkretne pytania, ale również zaproponować odpowiednio dobrane propozycje odpowiedzi. Jak to zrobić?
    
                            
    
        
        
    
    
        Dla wielu osób klient to klient: przychodzi do sklepu, ogląda półki, kupuje lub wychodzi – proste. Prawda jest jednak taka, że klienci, szczególnie sklepów internetowych dzielą się na kilka grup i typów. Nie jest to może zbyt grzeczne, segregować klientów i przypisywać ich do danej grupy, ale poznanie typu klienta już na starcie pomoże nam sprostać jego wymaganiom i sprawić, aby był zadowolony nie tylko z zakupionego towaru, ale i z obsługi sklepu. Jak więc podzielić klientów na grupy?