| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > wypadek

Temat: obowiązek pracodawcy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu obowiązek pracodawcy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące obowiązek pracodawcy.

Sporządzenie protokołu powypadkowego przez pracodawcę

Aktualizacja: 09.10.2013

Sporządzenie protokołu powypadkowego przez pracodawcę należy do jego obowiązków. Gdyby pracodawca nie sporządził protokołu, pracownikowi przysługuje roszczenie o jego sporządzenie, które nie ulega przedawnieniu z upływem 3 lat jak inne roszczenia wynikające ze stosunku pracy. »

Jakie organy ma zawiadomić pracodawca w sytuacji zaistnienia wypadku przy pracy

Aktualizacja: 28.04.2011

W razie wystąpienia wypadku przy pracy, pracodawca ma obowiązek podjąć działania eliminujące lub ograniczające zagrożenie oraz udzielić pierwszej pomocy poszkodowanym. Powinien również zawiadomić właściwego okręgowego inspektora pracy i prokuratora o śmiertelnym, ciężkim lub zbiorowym wypadku przy pracy. »

reklama

POLECANE

Artykuł partnerski

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Radkiewicz Adwokaci i Radcowie Prawni

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »