| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Biura rachunkowe > Zakładam biuro rachunkowe > Zakładanie biura rachunkowego - pierwsze kroki

Zakładanie biura rachunkowego - pierwsze kroki

Skomplikowane procedury podatkowe powodują, że przedsiębiorcy coraz częściej i chętniej powierzają prowadzenie swoich rozliczeń z fiskusem fachowcom. Taka sytuacja stwarza realne szanse na powodzenie i sukces finansowy dla kogoś kto takiej działalności chciałby się podjąć, czyli prowadzić np. biuro rachunkowe.

Ile kosztuje założenie strony internetowej?

Rejestracja i pierwszy rok utrzymania domeny internetowej wiążą się na ogół z wydatkiem kilkudziesięciu złotych. W następnych latach cena utrzymania domeny waha się średnio od 40 zł do 150 zł za rok.

Koszt wykupienia miejsca na serwerze (hosting) kształtuje się w zależności od pojemności, szybkości, możliwości programowych serwera. Najczęściej waha się on od kilkudziesięciu do kilkuset złotych za rok użytkowania.

Kwota ok. 500-700 zł powinna wystarczyć na przygotowanie w miarę prostego projektu witryny. Strona przygotowana z dużym rozmachem może kosztować co najmniej kilka tysięcy złotych.

Na naszym rynku funkcjonuje wiele firm oferujących tworzenie stron internetowych, zapoznaj się z ofertą przynajmniej kilku nim zwrócisz się do którejś.

Reklama

Otwierając biuro rachunkowe przygotuj ulotki, które będziesz mógł zostawić w urzędzie skarbowym, urzędzie gminy, oddziale ZUS itp. Skorzystaj też z możliwości jaką daje zamieszczenie ogłoszeń w lokalnej prasie, szczególnie na początku działalności, ważna jest tzw. reklama wizerunkowa. Możesz skorzystać z e-mailingu, fax mailingu czy telemarketingu wystarczy, że skorzystasz z książki telefonicznej. Ciągle powstają nowe firmy, które potrzebują usług biura rachunkowego.

Ale pamiętaj zawsze, że najlepszy klient to klient zadowolony. Dlatego też od pierwszego dnia działalności postaw na wysoką jakość świadczonych usług. Nikt nie zrobi Ci lepszej reklamy, niż dobrze obsłużony i zadowolony klient, które poleci Twoje biuro rachunkowe znajomemu, a ten z kolei przyprowadzi następnego klienta.

Anna Konarzewska-Żuczek

Polecamy: serwis Zakładam firmę

Narzędzia

reklama

POLECANE

reklama

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

ExpaTax

Doradztwo podatkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »