| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Biura rachunkowe > Prowadzę biuro rachunkowe > Jak przyciągnąć nowe firmy do biura rachunkowego

Jak przyciągnąć nowe firmy do biura rachunkowego

Z każdym miesiącem w Polsce otwierane są nowe biura rachunkowe, ale jednocześnie powstaje coraz więcej nowych przedsiębiorstw. To właśnie te nowe podmioty gospodarcze powinny być odbiorcami działań promocyjnych prowadzonych przez biura rachunkowe. Jak zatem dotrzeć do tych firm, które nie korzystają jeszcze z usług prowadzenia ksiąg rachunkowych lub dopiero wchodzą na rynek? Oto 7 sposobów na to, by ludzie wybierali Twoje biuro rachunkowe.

Agencje mogą nam też doradzić w wykupieniu skutecznych reklam – nie jest to bowiem takie proste. Możliwości precyzyjnego kierowania linków sponsorowanych i bannerów są dziś naprawdę zaawansowane i niezwykle precyzyjne. Dzięki odpowiednim ustawieniom reklama może wyświetlić się osobom zamieszkałym np. w danej dzielnicy, które wpisały w wyszukiwarkę tak ogólne hasło jak “dobra księgowa”.

Wzrost cen usług księgowych z powodu Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK)

Włączaj się w dyskusje

Bardzo ciekawym sposobem na dotarcie do klientów w Internecie jest tzw. social media listening, czyli wyszukiwanie dyskusji, w których pojawia się określona fraza, dajmy na to „szukam sprawdzonej księgowej”. Jak do nich dotrzeć? Można w tym celu wykorzystać narzędzia do monitoringu Internetu, które pozwalają na włączanie się w dyskusje na forach i w mediach społecznościowych. Tę formę zdobywania klientów wykorzystują obecnie najbardziej liczące się marki i zdecydowanie warto się taką możliwością zainteresować. Każda z platform do monitoringu daje możliwość utworzenia konta testowego i wypróbowania skuteczności tej usługi.

Wyróżnij się

Warto też dać swoim klientom coś więcej, niż oferuje konkurencja – nowocześni przedsiębiorcy z pewnością docenią biuro idące z duchem czasu i posiadające nowoczesne oprogramowanie finansowo-księgowe, które umożliwia w pełni zdalną współpracę. Takie narzędzia to również szansa dla biura na obsługę firm z całej Polski.

Pokaż klientom, w jaki sposób, dzięki współpracy z Twoim biurem, będą mogli zaoszczędzić czas. Kurier, który odbiera od klienta faktury, to świetne udogodnienie, pozwalające uwolnić zabieganego biznesmena od dodatkowego obowiązku. By jednak całkowicie wyeliminować konieczność dowożenia do biura zapomnianych lub opóźnionych rachunków, warto zupełnie zmienić podejście do sposobu przekazywania dokumentów.

Odpowiedzialność biura rachunkowego za błędy w rozliczeniach podatkowych

Wybaw klienta od obowiązku drukowania wszystkich faktur, jakie dostaje w e-mailach w formacie PDF. Jak? Przecież może wysyłać pliki od razu do Twojego biura. Ty, za pomocą aplikacji OCR, odczytasz z nich dane i zajmiesz się księgowaniem.

- Aplikacja do OCR faktur przyda się również do ewidencji papierowych dokumentów. Po zeskanowaniu i odczytaniu kluczowych treści trafią one do elektronicznego archiwum dokumentów. Takie archiwum stanowi dodatkowe zabezpieczenie interesów przedsiębiorcy, ale jest też w pełni funkcjonalnym narzędziem, pozwalającym na szybkie wyszukiwanie danych z potrzebnych faktur. Klienci, którym dasz dostęp do archiwum, z pewnością ucieszą się z tego, że biuro dba o ich wygodę – tłumaczy Edyta Piekarska, analityk biznesowy w SaldeoSMART.

Polecamy artykuły

Narzędzia

reklama

POLECANE

reklama

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

inFakt

inFakt to firma oferująca nowoczesne usługi księgowe i fakturowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »