REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Delegowanie pracowników do Szwajcarii

Oddelegowanie pracowników do Szwajcarii: podatki, składki ZUS - poradnik cz. III

Podatkowe traktowanie wynagrodzeń i należności pracowniczych na tle przepisów obowiązujących w Polsce. ZUS-owskie traktowanie otrzymanych wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. Obowiązek uiszczenia podatku u źródła w Szwajcarii w przypadku oddelegowanych pracowników. Te i inne zagadnienia znajdziesz w kolejnej części poradnika przygotowanego przez TAAC Solutions oraz Polsko - Szwajcarska Izbę Gospodarczą.

Jakie są minimalne warunki pracy i wynagrodzenia w Szwajcarii - poradnik cz. II

Co poza wynagrodzeniem musi płacić pracodawca oddelegowujący pracownika do Szwajcarii? Wyjątki od minimalnych warunków wynagradzania i urlopu. Jak wygląda procedura rejestracji w ramach 90 dni swobody świadczenia usług? Tego dowiesz się z poradnika przygotowanego przez TAAC Solutions oraz Polsko - Szwajcarską Izbę Gospodarczą.

Podstawy prawne świadczenia usług i oddelegowania do Szwajcarii - poradnik cz. I

Umowa o swobodnym przepływie osób zawarta pomiędzy Szwajcarią a Unią Europejską umożliwia obywatelom tych państw dostęp do wzajemnych rynków. Dotyczy to nie tylko rynku pracy, ale także innych dziedzin życia codziennego. Obywatele UE/EFTA są równi obywatelom Szwajcarii przy wynajmie mieszkania, zawieraniu ubezpieczenia itp.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA