REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Delegowanie pracowników do Szwajcarii

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Oddelegowanie pracowników do Szwajcarii: podatki, składki ZUS - poradnik cz. III

Podatkowe traktowanie wynagrodzeń i należności pracowniczych na tle przepisów obowiązujących w Polsce. ZUS-owskie traktowanie otrzymanych wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. Obowiązek uiszczenia podatku u źródła w Szwajcarii w przypadku oddelegowanych pracowników. Te i inne zagadnienia znajdziesz w kolejnej części poradnika przygotowanego przez TAAC Solutions oraz Polsko - Szwajcarska Izbę Gospodarczą.

Jakie są minimalne warunki pracy i wynagrodzenia w Szwajcarii - poradnik cz. II

Co poza wynagrodzeniem musi płacić pracodawca oddelegowujący pracownika do Szwajcarii? Wyjątki od minimalnych warunków wynagradzania i urlopu. Jak wygląda procedura rejestracji w ramach 90 dni swobody świadczenia usług? Tego dowiesz się z poradnika przygotowanego przez TAAC Solutions oraz Polsko - Szwajcarską Izbę Gospodarczą.

Podstawy prawne świadczenia usług i oddelegowania do Szwajcarii - poradnik cz. I

Umowa o swobodnym przepływie osób zawarta pomiędzy Szwajcarią a Unią Europejską umożliwia obywatelom tych państw dostęp do wzajemnych rynków. Dotyczy to nie tylko rynku pracy, ale także innych dziedzin życia codziennego. Obywatele UE/EFTA są równi obywatelom Szwajcarii przy wynajmie mieszkania, zawieraniu ubezpieczenia itp.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA