Wakacje to niewątpliwie czas odpoczynku, ale też doskonały moment, kiedy mniej zmęczeni, pełni pozytywnych wrażeń i napełnieni energią do działania, podejmujemy nowe wyzwania. Coraz więcej firm stara się produktywnie wykorzystać ten czas i łącząc przyjemne z pożytecznym, szlifuje umiejętności językowe swoich pracowników. W trakcie wakacji, czyli okresu spokojniejszego dla wielu firm, pracownicy mogą na przykład rozpocząć naukę zupełnie nowego języka. Do dyspozycji jest bogaty wachlarz możliwości – w dodatku często w promocyjnych cenach.
    
                            
    
        
        
    
    
        Niedziele bez handlu, czyli zamknięte centra handlowe i mniejsze sklepy, mogą być skutkiem wspólnej inicjatywy posłów klubów parlamentarnych PO, PiS, PSL i SP, którzy wyszli z propozycją zakazu pracy w handlu nie tylko w święta, ale i w niedziele.
    
                            
    
        
        
    
    
        Wbrew pozorom, certyfikatów potwierdzających umiejętności językowe jest bardzo dużo. Ciężko jest także je wartościować, ponieważ odnoszą się do wielu dziedzin i mogą odegrać różną rolę w określonych rejonach świata. Jednak w czasach, gdy znajomość przynajmniej jednego języka obcego jest wspólna dla większości ogłoszeń rekrutacyjnych, warto dobrze wybrać egzaminy, na które firma skieruje pracowników.
    
                            
    
        
        
    
    
        Wygląd zewnętrzny odgrywa w biznesie bardzo ważną rolę. Powinien 
podkreślać naszą pozycję i zajmowane stanowisko, czyli być uzupełnieniem
 wizerunku profesjonalisty. Niestety, często się zdarza, że popełniane 
na tym polu błędy, dyskredytują nas w oczach potencjalnych klientów, a 
także… naszego szefa.