REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Usługi prawnicze

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czy adwokat ma możliwość odliczenia podatku VAT od zakupu zegarka?

Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) wydała interpretację podatkową dotyczącą zaliczenia zakupu mechanicznego zegarka jako kosztu uzyskania przychodu dla adwokata prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. W odpowiedzi na pytanie wnioskodawcy, KIS potwierdziła, że zegarek może być uznany za niezbędne narzędzie do prawidłowego zapisywania czasu pracy, a tym samym można odliczyć podatek VAT związany z tym zakupem.

Czy zakup okularów korekcyjnych może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów w działalności gospodarczej?

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji indywidualnej stwierdził, że wydatek na zakup okularów korekcyjnych nie może zostać zakwalifikowany jako koszt uzyskania przychodów, mimo że okulary te są wykorzystywane w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Adwokat kościelny na rynku usług prawnych

Prawo kanoniczne należy do obszaru tzw. prawa kościelnego, a z usług adwokata kościelnego korzystają najczęściej osoby zainteresowane uzyskaniem stwierdzenia nieważności małżeństwa (tj. tzw.”rozwodu kościelnego”).

IX Law Summit - 12 września 2019 r. w Warszawie

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej, podczas konferencji: IX LAW SUMMIT - 12 września 2019 r. w Warszawie. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

REKLAMA

Konferencja Law Summit - debata o przyszłości usług prawniczych

Na konkurencyjnym rynku usług prawniczych zbudowanie trwałych relacji z klientem stanowi nie lada wyzwanie. Klienci w coraz mniejszym stopniu wykazują „przywiązanie do marki”. Zdarza się, że do każdej sprawy, a nawet jej etapów, jak kolejne stadia procesu sądowego, przybierana jest inna kancelaria. Dlatego doradca prawny musi obecnie oferować klientowi szczególną „wartość dodaną”, aby ten do niego wracał i traktował doradcę jako zaufanego powiernika, a nie jedynie dostawcę rutynowej usługi.

REKLAMA

REKLAMA