| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

Uchwała nr XXVI/150/2012 Rady Gminy Pysznica

z dnia 28 grudnia 2012r.

w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15, art. 40 ust. 1, ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) oraz art. 6l ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U z 2012 r. poz. 391) Rada Gminy Pysznica

uchwala, co następuje:

§ 1. 1. Właściciele nieruchomości położonych na terenie gminy Pysznica, na których zamieszkują mieszkańcy zobowiązani są do uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w następujących terminach:

1) za styczeń i luty do 15 marca;

2) za marzec i kwiecień do 15 maja;

3) za maj i czerwiec do 15 lipca;

4) za lipiec i sierpień do 15 września;

5) za wrzesień i październik do 15 listopada;

6) za listopad i grudzień do 30 grudnia.

2. Pierwszą opłatę za miesiąc lipiec 2013 r. należy wpłacić do 15 sierpnia 2013 r.

3. Opłata, o której mowa w ust. 1 uiszczana będzie przez właścicieli nieruchomości przelewem lub gotówką na rachunek bankowy Gminy Pysznica nr 63943410252006169513110001.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Pysznica.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.

Przewodniczący Rady Gminy


Józef Gorczyca

reklama

POLECANE

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Mikołaj Duda

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »