REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chcesz być w centrum księgowości w Polsce? Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych już 26-27 października w Targach Kielce!

Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych 26-27 października w Targach Kielce
INFOR

REKLAMA

REKLAMA

Dwa dni wypełnione szkoleniami i warsztatami z praktykami z zakresu rachunkowości i księgowości. Mnóstwo fachowej wiedzy i przegląd najnowocześniejszych narzędzi wspomagających i usprawniających pracę księgowych oraz udział przedsiębiorców zainteresowanych usługami. Tak w wielkim skrócie będzie wyglądał tegoroczny Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych.

Biuro rachunkowe aniołem biznesu – to hasło przewodnie tegorocznej edycji Kongresu, który odbędzie się 26-27 października 2023 roku. Pracownicy sektora rachunkowości każdego dnia podpowiadają swoim klientom jak optymalizować koszty i procesy związane z kredytami, czy leasingami. Doradzają jaką formę działalności wybrać i jak obniżyć koszty związane z paliwem, energią i kartami firmowymi. Dobry księgowy jest kopalnią informacji i źródłem wiedzy. Dzięki fachowemu podejściu zawsze znajdzie optymalne rozwiązanie dla przedsiębiorcy. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby każdy przedstawiciel branży był zaznajomiony z najnowszymi trendami i technologiami służącymi podniesieniu jakości świadczonych usług. Współczesny biznes wymaga odpowiedniego otoczenia – kompleksowych usług z zakresu doradztwa księgowego i prawnego.

REKLAMA

– Jestem przekonana, że tegoroczne spotkanie, podobnie jak te poprzednie, pozwoli nawiązać nowe relacje biznesowe, będzie niezwykle inspirujące i pozwoli poznać potencjalnych klientów, dlatego, że w tym roku zaprosimy nie tylko przedstawicieli branży, ale i przedsiębiorców zainteresowanych usługami rachunkowo-księgowymi – zachęca do udziału w czwartej edycji MKBR jej współorganizatorka Alina Rudnicka-Acosta z firmy Audyt Partner. To właśnie w Targach Kielce, od kilku lat spotyka się branża rachunkowo-księgowa, by rozmawiać o przyszłości, poznawać nowoczesne rozwiązania systemowe i narzędzia rozwijające firmy. Rachunkowość jest jedną z tych dziedzin, która musi bezustannie się rozwijać, aby móc dostarczać swoim klientom usługi najwyższej jakości. Największy w Polsce Kongres rachunkowo-księgowy połączony z wystawą firm branżowych to możliwość spotkania i wymiany doświadczeń, rozmów z ekspertami i udziału w wartościowych prelekcjach. Udział w wydarzeniu jest gwarancją najnowszej wiedzy z zakresu rachunkowości i dostępu do innowacyjnych technologii. Tego typu rozwiązania oferują m.in. sponsorzy tegorocznej edycji, firmy: Soneta - producent oprogramowania ERP enova365, Saga Brokers i wFirma.

Najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowani dla branży rachunkowo-księgowej

Biura rachunkowe to nie jedyni przedstawiciele branży rachunkowości. Obok nich swoje usługi oferują także firmy zajmujące się najnowocześniejszym sprzętem i oprogramowaniem. To właśnie dzięki nim biura rachunkowe mogą prowadzić działalność, a dostęp do nowych technologii pozwala usprawnić pracę i zaoszczędzić czas. – W Polsce funkcjonuje ok. 70 tysięcy biur rachunkowych, w których pracuje nawet 400 tysięcy osób. Te dane pokazują, jak ważna z punktu widzenia ich działalności jest organizacja Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych MKBR – mówi jego menagerka Monika Szydłowska. Mówiąc o księgowości 4.0 nie można nie wspomnieć o Krajowym Systemie e-Faktur, pozwalającym ograniczyć ilości dokumentów w formie papierowej. Jego stosowanie wyeliminuje sytuacje, w których klient spóźnia się z dostarczeniem faktur lub przekazuje do biura niekompletne dokumenty. 

Rachunkowość w jednym palcu? To możliwe!

Podczas dwudniowego Kongresu, w Centrum Kongresowym Targów Kielce spotykają się przedstawiciele branży, by rozmawiać o nowościach w przepisach prawa, ulgach podatkowych, sposobach oddłużania klientów i wszelkiego rodzaju rozliczeniach. Poprzednie edycje pokazały, że wśród przedstawicieli biur rachunkowych istnieje silna potrzeba spotkań i wymiany doświadczeń, a MKBR jest najlepszym do tego miejscem. – Jestem księgową od ponad 30 lat i zawsze staram się brać udział w tego typu wydarzeniach dla branży. Z pewnych rozwiązań tu zaprezentowanych już korzystam, ale niektóre zobaczyłam po raz pierwszy i z chęcią je wdrożę we własnej firmie – mówiła podczas zeszłorocznej edycji jedna z uczestniczek Kongresu. Udział w Kongresie to możliwość uczestnictwa w wielu panelach dyskusyjnych poświęconych konkretnym zagadnieniom branży rachunkowej. W trakcie licznych warsztatów uczestnicy mają okazję zdobyć praktyczną wiedzę z obszaru księgowości oraz uzyskać nowe spojrzenie na omawiane tematy. W trakcie wydarzenia nie brakuje wystąpień ekspertów, którzy odpowiadają na pytania uczestników i prezentują własną interpretację obowiązujących norm. W tym roku eksperci postarają się znaleźć odpowiedź na pytania dotyczące m.in. „kreatywnej księgowości”, „grup zakupowych w sektorze MŚP”, „sposobów obniżenia kosztów rekrutacji”, czy „metod pomagających zmotywować pracowników”.

Czwarta edycja Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych MKBR odbędzie się 26-27 października 2023 roku w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Jeśli chcesz zakupić bilet na wydarzenie lub zostać wystawcą wejdź na stronę www.targikielce.pl/mkbr.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

 

Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych 26-27 października w Targach Kielce

Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych 26-27 października w Targach Kielce

 

INFOR

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Biura rachunkowe
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zakładanie firmy. Kiedy warto skorzystać z pomocy księgowego?

Codziennie w Polsce powstaje około 1000 nowych firm, a wielu początkujących przedsiębiorców wybiera jako formę prawną jednoosobową działalność gospodarczą. Rejestracja takiej firmy wymaga przesłania wniosku elektronicznego do CEIDG, jednak już na tym etapie mogą pojawić się liczne wątpliwości, dotyczące na przykład wyboru odpowiedniego kodu PKD czy formy opodatkowania. Czasem trudno je rozstrzygnąć bez pomocy eksperta księgowego.

Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych: Eksperci i Innowacje w Targach Kielce

Jedno z najważniejszych wydarzeń w branży księgowej i finansowej już 22 i 23 września w Targach Kielce! Kongres organizowany pod patronatem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce gromadzi wybitnych ekspertów i liderów rynku, oferując niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy oraz nawiązywania cennych kontaktów biznesowych.

Bezpłatne webinarium: USTAWA AML a obowiązki biur rachunkowych

USTAWA AML a obowiązki biur rachunkowych. ZAPRASZAMY na BEZPŁATNE WEBINARIUM 13.06.2024; godzina: 11:00.

Comarch Apfino zautomatyzował procesy AML oszczędzając czas biurom rachunkowym

Biura rachunkowe muszą sprostać ważnym obowiązkom związanym z regulacjami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (tzw. AML). Na infor.pl można znaleźć poświęconą temu sekcję edukacyjną z testem, który pomoże sprawdzić wiedzę. Partnerem akcji jest Apfino.pl proponująca rozwiązanie AML dla biur rachunkowych.

REKLAMA

Prowadzisz lub pracujesz w biurze rachunkowym? Podziel się swoją opinią na temat raportowania AML

Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu (w skrócie AML) nakłada na biura rachunkowe wiele obowiązków. Zapraszamy do udziału w sondzie i wypowiedzenie się na temat procedury AML z punktu widzenia pracownika lub właściciela biura rachunkowego.

Prowadzisz lub pracujesz w biurze rachunkowym? Sprawdź, ile wiesz o AML

Pracujesz w biurze rachunkowym? Sprawdź swoją wiedzę na temat regulacji AML, czyli przepisów ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

Przed czym ubezpieczenie OC chroni biuro rachunkowe? Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Biura rachunkowe i firmy księgowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje Leadenhall Insurance. W ramach polisy ubezpieczyciel przejmuje od księgowych finansową odpowiedzialność za nieprawidłowości i uchybienia, które popełniają podczas obsługi swoich klientów. Do najbardziej kosztownych pomyłek należą błędy w deklaracjach podatku VAT - poszkodowani klienci mogą obciążyć księgowych odsetkami naliczonymi przez Urząd Skarbowy.

Zapobieganie praniu pieniędzy. Oto niezbędne procedury AML dla biur rachunkowych

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu polega m.in. na stosowaniu tzw. środków bezpieczeństwa finansowego oraz przestrzeganiu wymaganych w tym zakresie procedur. Pierwszym ze stosowanych środków bezpieczeństwa jest identyfikacja klienta i weryfikacja jego tożsamości. Dokonanie tych czynności należy udokumentować.

REKLAMA

Jak rozwinąć swoje biuro rachunkowe? 9 pomysłów, które sprawią, że w Twoim biurze pojawi się więcej Klientów

Otworzyłeś biuro rachunkowe lub kancelarię podatkową i masz mało klientów? Jesteś nowy w swojej miejscowości, nikt Cię nie zna, konkurencja od lat działa prężnie, a Ty chciałbyś w końcu zacząć zarabiać? Sprawdź, co możesz zrobić by rozruszać swoją działalność. Przygotowaliśmy niezbędnik z podpowiedziami dla właścicieli biur rachunkowych i kancelarii podatkowych, w którym znajdziesz pomysły na to, co zrobić, by zyskać nowych klientów.

Obowiązek sporządzania i aktualizacji ogólnej oceny ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu

Każde biuro rachunkowe powinno znać i rozumieć ryzyko prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, które może wystąpić w związku z charakterem oraz zakresem prowadzonej przez siebie działalności. Temu celowi służy tzw. ogólna ocena ryzyka. Co ważne dokument ten należy nie tylko sporządzić ale też aktualizować dostosowując go do zmieniających się okoliczności, nie rzadziej niż co dwa lata.

REKLAMA