REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Mikroprzedsiębiorca, Księgi rachunkowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Cyfryzacja księgowości przyspiesza - usługi chmurowe

Digitalizacja usług księgowych to oszczędność czasu i pieniędzy, z tego względu coraz popularniejsze staje się korzystania z rozwiązań chmurowych. Okazuje się, że małe firmy stanowią grupę tych podmiotów, które najszybciej spośród przedsiębiorców wprowadzają do swojego biznesu nowoczesne rozwiązania technologiczne w księgowości.

Należności i ich aktualizacja

W celu zapewnienia rzetelnego obrazu dokonań i potencjału gospodarczego jednostki prezentowanego w księgach rachunkowych i w sprawozdaniu finansowym, a także aby nie wykazywać strat jako aktywów, należy co najmniej na dzień bilansowy dokonać aktualizacji aktywów, w tym należności, do ich realnej wysokości. Z aktualizacją związana jest konieczność weryfikowania zdolności aktywów do przynoszenia jednostce w przyszłości korzyści ekonomicznych.

Składanie e-sprawozdań finansowych

E-sprawozdania finansowe za 2018 rok (sporządzone w obowiązkowej już formie elektronicznej) muszą zostać złożone do organu administracji skarbowej (Szefa KAS lub urzędu skarbowego) oraz Repozytorium Dokumentów Finansowych (w przypadku podmiotów wpisanych do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego). Razem ze sprawozdaniami finansowymi powinny też zostać złożone załączone do nich wymagane prawem inne dokumenty (w tym w szczególności sprawozdanie z badania przez biegłego rewidenta i odpis uchwały bądź postanowienia organu zatwierdzającego o zatwierdzeniu rocznego sprawozdania finansowego).

W jakim kierunku zmierza księgowość, obsługa biur rachunkowych oraz system podatkowo-księgowy w 2019 r.?

Dzisiejsza księgowość to nie tylko prowadzenie: ksiąg rachunkowych, ewidencji środków trwałych i wyposażenia; deklaracji VAT, PIT, CIT; sporządzanie list płac; rozliczanie umów cywilnoprawnych oraz sporządzanie raportów ZUS. Dziś od współczesnego księgowego wymaga się, żeby znał prawo, przepisy gospodarcze oraz przede wszystkim księgowość.

REKLAMA

Rachunkowość i ewidencja operacji finansowych kancelarii komorniczych

Od 1 stycznia 2019 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości określające m.in. zasady rachunkowość i ewidencja operacji finansowych kancelarii komorniczych. Przybliżamy zapisy w nim zawarte, w tym zasady księgowania w podstawowym dokumencie finansowym komornika, czyli księdze pieniężnej.

Składanie e-sprawozdań finansowych - dane kontaktowe do KAS i KRS

Ministerstwo Finansów informuje, które podmioty mają obowiązek składania sprawozdań finansowych w formie elektronicznej i wskazuje dane kontaktowe w sprawach dotyczących sprawozdań finansowych wysyłanych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej i Krajowego Rejestru Sądowego.

Zmiany w ustawie o rachunkowości od 2019 r. – wyjaśnienia MF

Ministerstwo Finansów udzieliło wyjaśnień redakcji Infor.pl dotyczących zmian (uproszczeń) w ustawie o rachunkowości, które zawiera ustawa z dnia 9 listopada 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w celu wprowadzenia uproszczeń dla przedsiębiorców w prawie podatkowym i gospodarczym. Nowe regulacje przewidziane niniejszą nowelizacją wchodzą w życie od 1 stycznia 2019 r.

Uproszczona ewidencja księgowa dla większej liczby jednostek od 2019 r.

Ustawodawca przygotował szereg zmian w ustawie o rachunkowości, które wejdą w życie już na początku 2019 r. Wśród zaproponowanych nowych rozwiązań znajduje się m.in. możliwość prowadzenia uproszczonej ewidencji księgowej przez szerszą grupę jednostek.

REKLAMA

Dobrowolne prowadzenie ksiąg rachunkowych

Od 1 stycznia 2019 r. podatnik będzie informował o zamiarze dobrowolnego prowadzenia ksiąg rachunkowych w zeznaniu rocznym składanym za rok podatkowy, w którym dobrowolnie prowadził księgi rachunkowe. Jak przygotować się do zmian? Wyjaśniamy na czym polegają zmiany oraz podpowiadamy jak należy się do nich przygotować.

Amortyzacja - bilansowa i podatkowa

Posiadane przez przedsiębiorcę środki trwałe w firmie zużywają się z upływem czasu, co oznacza, że ich wartość maleje. Należy dokonywać odpisów amortyzacyjnych, aż do całkowitego zużycia środka trwałego, dzięki czemu wartość początkowa środka trwałego jest stopniowo ujmowana w kosztach podatkowych. Przedsiębiorcy mają do wyboru parę metod (sposobów) amortyzacji podatkowej środków trwałych, z którymi warto się zapoznać przed dokonaniem wyboru.

Zakupy na raty w ujęciu rachunkowym (zakupy na koniec roku)

Koniec roku zwykle kojarzy się z okresem świątecznym. Nic więc dziwnego, że wszyscy w jakimś stopniu ulegają gorączce zakupów. Dotyczy to również przedsiębiorców. Mają oni również często niewykorzystane budżety do wydania lub po prostu chcą skorzystać ze świątecznych promocji. W przypadku wielu zakupów (np. sprzętu elektronicznego) decydują się na zakupy ratalne. W tym momencie pojawiają się wątpliwości natury rachunkowej – tj. kiedy należy zaksięgować taki zakup oraz co dzieje się w zakresie amortyzacji

Pierwszy Ogólnopolski Kongres Biur Rachunkowych za nami!

Ponad 300 uczestników, 50 prelegentów, wykłady i panele warsztatowe – tak w skrócie można podsumować pierwszy Ogólnopolski Kongres Biur Rachunkowych – wydarzenie debiutujące w Targach Kielce.

Jak ująć w księgach rachunkowych podwyższenie stałej ceny ewidencyjnej zapasu materiałów

Spółka zamierza przeprowadzić zmianę ceny ewidencyjnej surowców znajdujących się w magazynie. Czy zmiana stałych cen ewidencyjnych stanowi zmianę zasad (polityki) rachunkowości i czy w związku z tym można jej dokonać tylko od nowego roku? Jak ująć w księgach rachunkowych taką zmianę ceny ewidencyjnej zapasu surowców?

Zasady ochrony i przechowywania dokumentacji księgowej

Regulacje prawne w zakresie rachunkowości określają jak należy postępować z dokumentami takimi jak księgi rachunkowe, dowody księgowe, dokumenty inwentaryzacyjne czy sprawozdania finansowe. Wskazują jednocześnie dopuszczalne przez ustawodawcę sposoby ochrony i przechowywania takiej dokumentacji.

Zasady ochrony i przechowywania dokumentacji księgowej

Regulacje prawne w zakresie rachunkowości określają jak należy postępować z dokumentami takimi jak księgi rachunkowe, dowody księgowe, dokumenty inwentaryzacyjne czy sprawozdania finansowe. Wskazują jednocześnie dopuszczalne przez ustawodawcę sposoby ochrony i przechowywania takiej dokumentacji.

Księgowość ma przyszłość także w globalnej gospodarce

Kolejnego globalnego kryzysu gospodarczego można uniknąć, a znaczny wpływ na to mogą mieć księgowi - oceniła prof. Aldona Kamela-Sowińska podczas konferencji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Przyznała jednocześnie, że tradycyjna księgowość rzeczywiście staje się coraz bardziej zautomatyzowana, ale pogłoski o rychłej śmierci księgowości są zdecydowanie przedwczesne.

Księgowość ma przyszłość także w globalnej gospodarce

Kolejnego globalnego kryzysu gospodarczego można uniknąć, a znaczny wpływ na to mogą mieć księgowi - oceniła prof. Aldona Kamela-Sowińska podczas konferencji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Przyznała jednocześnie, że tradycyjna księgowość rzeczywiście staje się coraz bardziej zautomatyzowana, ale pogłoski o rychłej śmierci księgowości są zdecydowanie przedwczesne.

Spotkanie branży rachunkowej w Kielcach

Targi Kielce, EPSA BPO SA oraz Stowarzyszenie Księgowych w Polsce zapraszają na Ogólnopolski Kongres Biur Rachunkowych! Pierwsze w Polsce unikatowe wydarzenie to platforma wymiany wiedzy, doświadczeń i usług, na którym obecni będą wszyscy liczący się gracze branży finansowej oraz rachunkowej. Patronem medialnym wydarzenia jest Infor.

Zakres odpowiedzialności biura rachunkowego za błędy w rozliczeniach

Korzystanie z usług biura rachunkowego nie zwalnia podatnika z odpowiedzialności w przypadku popełnionych błędów. Jedna z podstawowych zasad w tym zakresie jest taka, że biuro rachunkowe nie odpowiada za zobowiązania podatkowe swoich klientów. Nie oznacza to oczywiście, że biuro rachunkowe zwolnione jest ze wszelkich odpowiedzialności za popełnione błędy.

Środek trwały czy wyposażenie?

Większość składników majątkowych, które wykorzystuje się w prowadzonej przez siebie działalności, są środkami trwałymi i będą zaliczane do ewidencji środków trwałych, ale niektóre z nich, które nie spełniają określonych wymogów prawnych, mogą być zaliczone do wyposażenia – ewidencji wyposażenia.

Limit przychodów zobowiązujący do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2019 r.

Limit przychodów, po przekroczeniu którego pojawia się konieczność prowadzenia ksiąg rachunkowych, wynosi 2 000 000 euro. W przeliczeniu, według średniego kursu euro z dnia 1 października br., limit ten wynosi 8 559 000 zł. Wobec czego jednostki, których przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych za obecny rok obrotowy przekroczą ten limit, zobowiązane będą do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2019 r.

Przygotowanie do zamknięcia ksiąg rachunkowych

Wraz z upływem roku obrotowego, na dzień kończący ten rok, jednostki mają obowiązek zamknięcia ksiąg rachunkowych oraz sporządzenia na ich podstawie sprawozdania finansowego, stosując zasady wyceny aktywów i pasywów oraz ustalania wyniku finansowego określone w ustawie o rachunkowości (dalej: uor).

Usługi doradcze w biurze rachunkowym a zwolnienie z ewidencji na kasie fiskalnej

W świetle obowiązujących przepisów obowiązek ewidencji z zastosowaniem kasy fiskalnej obejmuje wszystkie czynności doradztwa (w tym doradztwa podatkowego) niezależnie od wysokości obrotu i przez jaki podmiot są świadczone. Biur rachunkowe może jednak korzystać ze zwolnienia podmiotowego (ze względu na wysokość obrotu) z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej w przypadku świadczenia czynności polegających na prowadzeniu w imieniu i na rzecz podatników ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych.

Likwidacja środka trwałego i odpis amortyzacyjny

Środki trwałe podlegające umorzeniu należy odpowiednio zaksięgować. Przeczytaj poniższy artykuł z przykładem, aby dowiedzieć się, jak poprawnie zaksięgować likwidację i odpis środka trwałego.

Jak zaksięgować odnalezioną fakturę kosztową

W praktyce gospodarczej zdarzają się sytuacje, że podczas np. porządkowania biuro czy firmowego samochodu, odnajduje się faktura kosztowa sprzed kilku miesięcy. Pojawia się wtedy pytanie - czy taką fakturę można jeszcze zaksięgować? Na pewno szkoda utracić szansę na obniżenie podatku, dlatego warto wiedzieć, jak postępować w takich przypadkach.

Jak korygować błędy w księgach rachunkowych z lat ubiegłych

W rocznych sprawozdaniach finansowych zatwierdzanych i składanych przez spółki mogą wkraść się błędy, które wykrywane są w kolejnych latach działalności. W jaki sposób można skorygować błąd popełniony w księgach rachunkowych w latach ubiegłych?

Pożyczka na rozwój dla małych firm - do 500 tys. zł na 2,5% rocznie

Do 5 listopada 2018 r, można składać wnioski do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) o niskooprocentowaną „Pożyczkę na rozwój”. Można ubiegać się o pożyczkę Kwota pożyczki: od 100 tys. zł do 500 tys. zł, przy stałym oprocentowaniu od 2,5% od 6% rocznie.

Pierwsze takie spotkanie branży rachunkowej!

Targi Kielce, EPSA BPO SA oraz Stowarzyszenie Księgowych w Polsce zapraszają na Ogólnopolski Kongres Biur Rachunkowych! Pierwsze w Polsce unikatowe wydarzenie to platforma wymiany wiedzy, doświadczeń i usług, na którym obecni będą wszyscy liczący się gracze branży finansowej oraz rachunkowej.

Księgowanie różnic kursowych

Różnice kursowe, to różnice wynikające z transakcji dokonywanych w walutach obcych. Pojawiają się, gdy wartość faktury różni się od rzeczywistej kwoty do zapłaty przeliczonej na PLN według przepisów o podatku dochodowym. Ponadto, dosyć często termin płatności jest inny niż data zaksięgowania, zatem kursy walut ulegają zmianie w czasie.

Amortyzacja ujemnej wartości firmy

W praktyce obrotu gospodarczego podatnicy coraz częściej decydują się na przejęcie przedsiębiorstw lub jego zorganizowanych części, czy to drogą kupna, czy też nabycia poprzez aport. W wyniku tej transakcji powstać może ujemna wartość firmy, która podlega amortyzacji. Jak prawidłowo amortyzować ujemną wartość firmy?

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu - wywiad z Dyrektorem Departamentu Informacji Finansowej MF

Materia prawna związana z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest trudna i skomplikowana. Odnosi się ona do wielu kwestii związanych z narażaniem systemów finansowych i gospodarczych, reprezentowanych w szczególności przez podmioty zaufania publicznego, na wykorzystywanie ich na potrzeby legalizowania środków pochodzących z przestępczej działalności bądź też takiej działalności dedykowanych. Niemniej wspólny wysiłek zarówno organu w postaci Generalnego Inspektora, zapisy ustawy, jak i aktywność instytucji obowiązanych powinien przyczynić się znacząco do poprawy bezpieczeństwa w kraju, jak i w skali międzynarodowej - powiedział dr Maciej Aleksander Kędzierski, Dyrektor Departamentu Informacji Finansowej Ministerstwa Finansów, w wywiadzie udzielonym dla Infor.

Księgowanie faktury zaliczkowej

Bardzo popularną praktyką rozliczania rozrachunków jest zapłata w formie zaliczki. Jest to powszechna metoda, która polega na dokonaniu częściowej zapłaty z góry za złożone zamówienie przyszłych usług lub dostaw.

JPK na żądanie - co powinien wiedzieć przedsiębiorca?

Urzędy skarbowe już po 20 sierpnia mogą wzywać średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorców do przedstawienia na żądanie odpowiednich struktur JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego). W tej formie na wezwanie organu skarbowego przedsiębiorcy będą zobowiązani przedstawiać np. dane z wyciągów bankowych czy ksiąg rachunkowych. Brak JPK na wezwanie skarbówki może skutkować nałożeniem kary porządkowej.

Niższy ZUS dla firm: Polacy i tak zapłacą więcej niż Brytyjczycy

Polski ustawodawca z dumą informuje o wspieraniu najmniejszych przedsiębiorców. Zgodnie z propozycją, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, których średnie miesięczne przychody nie przekraczają 2,5-krotności płacy minimalnej (w 2018 r. - 5 250 zł), będą mogły płacić obniżone, proporcjonalne do przychodu składki na ubezpieczenie społeczne. Obecnie przedsiębiorcy, niezależnie od wielkości przychodu, płacą taką samą składkę ZUS. Jak nowe obniżone składki wypadają na tle Wielkiej Brytanii?

Wzrost zainteresowania zakładaniem własnego biznesu

W Polsce każdego dnia rejestruje się ponad 900 nowych jednoosobowych działalności gospodarczych, czyli o ponad 100 więcej niż dwa czy trzy lata temu. Ogólna liczba samozatrudnionych osiągnęła 3,043 mln. Duże zainteresowanie pracą na własny rachunek to efekt zmian i nowych trendów na rynku pracy, takich jak gospodarka fuch, czyli gig economy.

Jak firmy korzystają z outsourcingu usług księgowych?

Przeprowadzone wśród firm badania wskazują, że blisko 65% przedsiębiorstw korzysta z outsourcingu usług księgowych, podatkowych i prawniczych, a blisko co drugie z nich zleca je jednej firmie. Wśród największych zalet współpracy z jednym zespołem księgowo-podatkowo-prawniczym przedsiębiorcy wymieniają poczucie bezpieczeństwa prowadzenia działalności gospodarczej, a także oszczędność czasu i kosztów.

Jak firmy korzystają z outsourcingu usług księgowych?

Przeprowadzone wśród firm badania wskazują, że blisko 65% przedsiębiorstw korzysta z outsourcingu usług księgowych, podatkowych i prawniczych, a blisko co drugie z nich zleca je jednej firmie. Wśród największych zalet współpracy z jednym zespołem księgowo-podatkowo-prawniczym przedsiębiorcy wymieniają poczucie bezpieczeństwa prowadzenia działalności gospodarczej, a także oszczędność czasu i kosztów.

Jak rozliczyć w księgach rachunkowych umorzenie pożyczki byłemu pracownikowi

Zamierzamy umorzyć udzieloną z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pożyczkę mieszkaniową byłemu pracownikowi. Jak rozliczyć w księgach rachunkowych takie umorzenie? Czy trzeba pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od kwoty umorzonej pożyczki?

Ogólnopolski Kongres Biur Rachunkowych - pierwsze takie spotkanie branży rachunkowej!

Targi Kielce, EPSA BPO SA oraz Stowarzyszenie Księgowych w Polsce zapraszają na Ogólnopolski Kongres Biur Rachunkowych! Pierwsze w Polsce unikatowe wydarzenie to platforma wymiany wiedzy, doświadczeń i usług, na którym obecni będą wszyscy liczący się gracze branży finansowej oraz rachunkowej. Patronem medialnym wydarzenia jest Infor.

Jak rozliczyć w księgach rachunkowych przekwalifikowanie inwestycji na środek trwały

Jak rozliczyć w księgach rachunkowych przekwalifikowanie inwestycji na środek trwały? Według jakiej wartości wprowadzić go do ewidencji?

JPK na żądanie. Nowe obowiązki dla przedsiębiorców od 1 lipca 2018 r.

Wraz z początkiem 2018 roku mikroprzedsiębiorcy zostali objęci obowiązkiem comiesięcznego składania sprawozdania w postaci plików JPK_VAT. Od 1 lipca 2018r. na mikroprzedsiębiorców nałożony został jeszcze jeden obowiązek, w postaci przekazywania na żądanie US również dodatkowych plików.

Według księgowych JPK_VAT poprawiło komunikację z urzędami skarbowymi

Obowiązek składania przez wszystkich przedsiębiorców comiesięcznych sprawozdań JPK_VAT miało ułatwić Krajowej Administracji Skarbowej wykrywanie podejrzanych faktur. Tymczasem, ja wynika z przeprowadzonych badań, według księgowych nowe rozporządzenie przyczyniło się do poprawy komunikacji z urzędami skarbowymi, zmniejszenia liczby faktur wzbudzających wątpliwości oraz zwiększenia terminowości przedsiębiorców w dostarczaniu dokumentów do zaksięgowania.

Jak ująć w księgach rachunkowych likwidację ulepszenia w obcym środku trwałym

Spółka w celu dostosowania najmowanego lokalu użytkowego do potrzeb prowadzonej przez nią działalności poniosła nakłady, które wprowadziła do ksiąg rachunkowych jako inwestycję w obcym środku trwałym. Obecnie następuje rozwiązanie umowy najmu lokalu. Co zrobić z niezamortyzowaną wartością ulepszenia?

Umiarkowany optymizm wśród mikroprzedsiębiorców

Najmniejsi polscy przedsiębiorcy (mikroprzedsiębiorcy) przejawiają umiarkowany optymizm związany z prowadzeniem działalności gospodarczej. Wynika to przede wszystkim z dobrej kondycji finansowej oraz przewidywanych wzrostów przychodów. Najmniejsi przedsiębiorcy odczuwają ogólną satysfakcję z prowadzenia własnego biznesu, jednak negatywny wpływ na ich nastroje mają trudne warunki prowadzenia działalności.

Jak ująć w księgach rachunkowych zatrzymanie kaucji z tytułu najmu

Spółka wynajmuje najemcy lokal użytkowy. W związku z przedterminowym rozwiązaniem umowy z najemcą spółka zatrzymała większość wpłaconej kaucji na poczet ostatniej raty czynszu i jako odszkodowanie za przedterminowe rozwiązanie umowy. Jak ująć w księgach rachunkowych zatrzymanie kaucji wpłaconej przy zawieraniu umowy najmu.

JPK na żądanie fiskusa od 1 lipca 2018 r.

Od 1 lipca 2018 r. fiskus będzie miał prawo zażądać od najmniejszych firm, prowadzących elektroniczne księgi, kolejnych plików JPK. Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, dzięki JPK_VAT w ciągu kilku miesięcy tego roku sprawdzono około 383 mln faktur. Bez JPK zajęłoby to kilka lat, o ile w ogóle byłoby możliwe.

Mikroprzedsiębiorca Roku 2017 wybrany

Znamy Laureata tegorocznej edycji konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku 2017. Wyniki rywalizacji właścicieli najmniejszych biznesów w Polsce ogłoszono 20 czerwca podczas Gali Finałowej w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych. Główną nagrodę w wysokości 40 tysięcy złotych zdobyła Spółka KF Niccolum z Warszawy – pomysłodawca i producent innowacyjnych kosmeceutyków chroniących przed objawami alergii niklowej.

Zmiany w rachunkowości w 2019 roku

Skrócenie okres przechowywania sprawozdań finansowych do co najmniej pięciu lat, rozszerzenie katalogu jednostek małych, mogących skorzystać z uproszczeń w rachunkowości, czy też rozszerzenie kręgu jednostek uprawnionych do stosowania dodatkowych uproszczeń w zakresie ewidencji i leasingu. To tylko niektóre propozycje zmian w rachunkowości, które mają wejść w życie od 1 stycznia 2019 roku.

„Księgowi będą potrzebni zawsze, aczkolwiek mogą się inaczej nazywać”

Uczestnicy debaty „W erze zmian”, która odbyła się 14 czerwiec 2018 r. podczas konferencji z okazji rozstrzygnięcia konkursu „Księgowi Przyszłości” zgodnie twierdzili, że zawód księgowego ma przed sobą dużą i pewną przyszłość aczkolwiek zadania księgowego będą ewoluować. Proste czynności sticte ewidencyjne będą wykonywane w coraz większym stopniu przez narzędzia techniczne i informatyczne. Księgowi natomiast będą coraz częściej angażowani do analizy danych finansowych, doradzania ekonomicznego i prawnego zarządowi czy współpracy w tworzeniu narzędzi informatycznych potrzebnych do zarządzania przedsiębiorstwem. Stąd ewolucja nazewnictwa w zawodzie księgowego jest dynamiczna.

Zawód ten sam, ale nie taki sam - międzynarodowe dyskusje o zawodzie księgowego

Stan zawodu księgowego oraz wspieranie go przez organizacje zawodowe - jak to wygląda poza granicami Polski? Przedstawiciele Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz zagranicznych organizacji księgowych omawiali podczas międzynarodowej konferencji „Przyszłość zawodu księgowego” w Wieliczce, m.in. wyzwania stojące przed osobami zawodowo związanymi z rachunkowością w obliczu globalnych przemian.

REKLAMA