Wysyłając CV, każdy kandydat chce wierzyć, że to on dostanie pracę, o którą się stara. Co jednak, gdy CV zostało wysłane jakiś czas temu, mijają kolejne dni, a kandydat nie dostał informacji zwrotnej? Czy to oznacza, że nie zostanie zatrudniony? Dlaczego rekruterzy nie oddzwaniają?
Pierwsze wrażenie zazwyczaj jest najważniejsze. Profesjonalni rekruterzy poświęcają na każde CV kilka sekund. Oznacza to, że tylko przeglądają życiorysy kandydatów i nie mają czasu na wnikliwą analizę. Błędy ortograficzne, stylistyczne, a także zdjęcie z wakacji zamiast profesjonalnego, mogą wykluczyć kandydata z procesu rekrutacji. Jak napisać CV, żeby zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie?
Rekrutacja do pracy poprzez media społecznościowe to rozwiązanie, na które od dawna stawiają kandydaci. Zainteresowanie tą formą rekrutacji rośnie także wśród pracodawców. Mimo powolnego spadku bezrobocia, rynek pracy w Polsce jest wciąż rynkiem pracodawcy. Firmy, za pośrednictwem mediów społecznościowych, poszukują specjalistów, informatyków i inżynierów.
Proponowane przez fiskusa propozycje zmian, które trafiły już do Rady Ministrów, związane są z opodatkowaniem zagranicznych spółek kontrolowanych (CFC), zarejestrowanych poza granicami kraju. Zgodnie z projektem, w przypadku gdy zagraniczna spółka uzyska 250 tys. euro przychodu, polska spółka matka będzie zobowiązana do odprowadzenia
19-procentowego podatku.