reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY I SZTUKI

z dnia 18 października 1995 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie zasad wynagradzania pracowników instytucji kultury prowadzących gospodarkę finansową na zasadach ustalonych dla zakładów budżetowych.

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. Nr 114, poz. 493 i z 1994 r. Nr 121, poz. 591) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Ministra Kultury i Sztuki z dnia 31 marca 1992 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników instytucji kultury prowadzących gospodarkę finansową na zasadach ustalonych dla zakładów budżetowych (Dz. U. Nr 35, poz. 152 i Nr 58, poz. 285, z 1993 r. Nr 42, poz. 197, z 1994 r. Nr 28, poz. 102, Nr 72, poz. 318 i Nr 120, poz. 587 oraz z 1995 r. Nr 17, poz. 81 i Nr 92, poz. 458) załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego rozporządzenia.
§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia z mocą od dnia 1 października 1995 r.

Minister Kultury i Sztuki: K. Dejmek

Załącznik 1. [TABELE STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO]

Załącznik do rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki
z dnia 18 października 1995 r. (poz. 591)

TABELE STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO

I. Pracownicy:

a) bibliotek, domów kultury, ośrodków i klubów kultury, świetlic, ognisk artystycznych, galerii i centrów sztuki, ośrodków badań i dokumentacji w różnych dziedzinach kultury, muzeów, domów pracy twórczej,

b) działalności podstawowej, administracji, ekonomiczni i techniczni w Zamku Królewskim w Warszawie oraz Ośrodku Ochrony Zabytkowego Krajobrazu w Warszawie

Kategoria zaszeregowania

Stawki miesięczne w złotych

I

305–340

II

310–350

III

315–360

IV

320–375

V

325–390

VI

330–405

VII

335–420

VIII

340–445

IX

350–480

X

360–515

XI

375–550

XII

390–585

XIII

410–620

XIV

430–655

XV

455–690

XVI

480–725

XVII

505–770

XVIII

530–815

XIX

560–860

XX

595–910

XXI

630–960

 

II. Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach instruktorów amatorskiego ruchu artystycznego i zespołów zainteresowań

Kategoria instruktorska

Stawki godzinowe w złotych

S

I

II

III

4,50–7,55

3,45–6,60

2,95–5,85

2,50–5,10

Do czasu pracy instruktora zalicza się zajęcia programowe z uczestnikami – w wymiarze nie krótszym niż 80% umownego wymiaru czasu pracy – oraz prace organizacyjno-techniczne.

 

III. Pracownicy na stanowiskach nierobotniczych w zakładach (komórkach organizacyjnych) prowadzących działalność poligraficzną

Kategoria zaszeregowania

Stawki miesięczne w złotych

1

305–340

II

310–350

III

315–360

IV

320–375

V

325–390

VI

330–405

VII

335–420

VIII

340–435

IX

345–450

X

350–470

XI

355–500

XII

360–530

XIII

365–560

XIV

370–590

XV

380–625

XVI

390–660

XVII

400–700

XVIII

410–740

XIX

420–780

 

IV. Pracownicy:

a) utrzymania ruchu i pomocniczy w Zamku Królewskim w Warszawie oraz Ośrodku Ochrony Zabytkowego Krajobrazu w Warszawie,

b) na stanowiskach robotniczych w zakładach (komórkach organizacyjnych) prowadzących działalność poligraficzną

Kategoria zaszerego­wania

Stawki godzinowe w złotych

w normalnym czasie pracy

w skróconym czasie pracy

40 godzin tygodniowo

36,25 godzin tygodniowo

I

1,71–1,91

1,80–2,01

1,98–2,21

II

1,74–1,98

1,83–2,08

2,01–2,29

III

1,77–2,05

1,86–2,15

2,05–2,37

IV

1,80–2,12

1,89–2,23

2,08–2,45

V

1,83–2,19

1,92–2,30

2,12–2,54

VI

1,86–2,34

1,95–2,46

2,15–2,71

VII

1,89–2,59

1,98–2,72

2,19–3,00

VIII

1,92–2,85

2,02–2,99

2,22–3,30

IX

1,95–3,12

2,05–3,28

2,26–3,61

X

1,98–3,39

2,08–3,56

2,29–3,93

XI

2,02–3,67

2,12–3,85

2,34–4,25

XII

2,08–3,95

2,18–4,15

2,41–4,57

 

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Liferay

Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama