reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 20 stycznia 2004 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie nadania statutu Agencji Rynku Rolnego

Na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 7 czerwca 1990 r. o utworzeniu Agencji Rynku Rolnego (Dz. U. z 1997 r. Nr 142, poz. 951, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
W rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 listopada 1996 r. w sprawie nadania statutu Agencji Rynku Rolnego (Dz. U. Nr 138, poz. 641, z późn. zm.2)) w załączniku w § 6 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. W skład Centrali wchodzą:

1) Biuro Produktów Roślinnych,

2) Biuro Mięsa,

3) Biuro Cukru,

4) Biuro Mleka,

5) Biuro Administrowania Obrotem Towarowym z Zagranicą,

6) Biuro Rezerw Państwowych,

7) Biuro Analiz i Programowania,

8) Biuro Współpracy Europejskiej,

9) Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi,

10) Biuro Organizacyjno-Administracyjne,

11) Biuro Finansowo-Księgowe,

12) Biuro Audytu Wewnętrznego,

13) Biuro Kontroli Technicznych,

14) Biuro Nadzoru Właścicielskiego,

15) Biuro Teleinformatyki,

16) Biuro Prawne,

17) Biuro Informacji Promocji,

18) Zespół Kontroli Wewnętrznej.".

§ 2.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: L Miller

 

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2000 r. Nr 48, poz. 550, z 2001 r. Nr 29, poz. 320, Nr 81, poz. 875 i Nr 129, poz. 1446, z 2002 r. Nr 127, poz. 1085 i Nr 240, poz. 2059, z 2003 r. Nr 166, poz. 1611 oraz z 2004 r. Nr 6, poz. 40.

2) Zmiany wymienionego rozporządzenia zostały ogłoszone w Dz. U. z 1998 r. Nr 100, poz. 641, z 1999 r. Nr 12, poz. 99 i Nr 59, poz. 626, z 2001 r. Nr 89, poz. 980, z 2002 r. Nr 31, poz. 287 oraz z 2003 r. Nr 63, poz. 588.

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Artykuł sponsorowany

reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Lirefay

Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu. 

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama