Szybkość i łatwość dostępu do dokumentów
Czasy, kiedy trzeba było osobiście dostarczać dokumenty do biura księgowego i z kilkudniowym wyprzedzeniem prosić je o dostęp do określonych materiałów, na szczęście dawno już minęły. Wprawdzie nadal wiele biur rachunkowych korzysta z tradycyjnego dostępu do dokumentów papierowych i oczekuje od klientów dostarczania ich kurierem, to jednak coraz więcej z nich oferuje klientom nowoczesne rozwiązania polegające na możliwości przesyłania elektronicznych wersji dokumentów. Biuro księgowe wyposażone w oprogramowanie umożliwiające ich elektroniczną archiwizację nie potrzebuje dostępu do papierowej wersji dokumentu – wystarczą mu skany bądź zwykłe zdjęcie faktury czy innego dokumentu księgowego.
reklama
reklama
Księgi prowadzone przez biuro rachunkowe w siedzibie firmy
Możliwość elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji faktur to również szybsze procesowanie dokumentów, a dla klienta dostęp do nich z każdego miejsca i o każdej porze – bez konieczności nawiązywania kontaktu bezpośredniego z biurem rachunkowym (czyli np. zdalny dostęp do elektronicznego archiwum).
inforit/main
0
0
Większa dynamika działania biura rachunkowego
Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów biuro rachunkowe może dynamicznie i szybko reagować na potrzeby swoich klientów. Jest to kwestia nie tylko dostępu do archiwum, ale również do wszelkiego rodzaju statystyk, zestawień i raportów księgowych, do których klient może mieć dostęp na bieżąco. Biuro księgowe stosujące nowoczesne rozwiązania jest też w stanie szybko i sprawnie przygotować klientowi dowolnego rodzaju raport czy zestawienie, co ułatwia prowadzenie biznesu i znacznie wspiera komunikację między klientem a biurem rachunkowym.
Polecamy: Ustawa o rachunkowości z komentarzem do zmian (książka)