REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Odpowiedzialność właściciela hotelu

Konsument na wakacjach - co warto wiedzieć o wyżywieniu?

Hotele oraz biura podróży w czasie pobytu oferują swoim gościom różne opcje wyżywienia. Jeszcze przed zawarciem umowy konsumenci powinni zwrócić uwagę na ważne szczegóły dotyczące posiłków.

Walentynki - poradnik dla konsumentów

Walentynki to dla wielu konsumentów okazja do kupna prezentu czy romantycznego wyjazdu. Europejskie Centrum Konsumenckie radzi, jakie prawa przysługują klientom sklepów, serwisów randkowych i hoteli.

Długi weekend w europejskim mieście - jakie mamy prawa?

Utrudnienia na lotnisku czy w hotelu mogą przydarzyć się każdemu, kto podczas zbliżającego się długiego weekendu wybierze się w podróż do jednego z europejskich miast. Jakie prawa przysługują konsumentom? Gdzie zwrócić się o pomoc?

Powakacyjne reklamacje - jak i kiedy?

Co zrobić, gdy w czasie wakacji zagubiliśmy bagaż, a wybrany obiekt nie spełniał wymogów czterogwiazdkowego hotelu? Pamiętajmy, że w wielu przypadkach przysługuje nam reklamacja.

REKLAMA

Święta poza domem - twoje prawa

Kiedy decydujemy się na spędzenie okresu świątecznego poza domem, warto zapoznać się z naszymi prawami, jakie nam przysługują w związku z korzystaniem z usług biur turystycznych. Poniżej zamieszczamy kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy o świadczenie usługi turystycznej.

Ubezpieczenie pensjonatu

Prowadzący hotele, czy pensjonaty mogą skorzystać z ofert ubezpieczycieli. Odpowiednia oferta ubezpieczeniowa zwolni nas od roszczeń gości za uszkodzone lub utracone rzeczy, wniesione przez gości hotelowych.

Twoje prawa w hotelu

Wybierając się na wakacje należy pamiętać, że także właściciele hoteli i pensjonatów mają w stosunku do nas określone obowiązki. Sprawdź jakie.

Odpowiedzialność hotelarza za rzeczy wniesione do hotelu

Korzystając z usług hotelowych sprawdźmy, jaki to rodzaj obiektu i jaką ma kategorię oraz w jakim zakresie świadczy usługi.

REKLAMA

Hotelowa kradzież

Podczas ostatniego urlopu zdarzyła mi się niemiła sytuacja. Z pokoju hotelowego skradziono mi biżuterię. Do kogo powinnam skierować roszczenie: do biura podróży czy właściciela hotelu? W recepcji zauważyłam tabliczkę z napisem informującym, iż hotel nie odpowiada za rzeczy wniesione do hotelu.

REKLAMA