Kategorie

Odpowiedzialność właściciela hotelu

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Hotele oraz biura podróży w czasie pobytu oferują swoim gościom różne opcje wyżywienia. Jeszcze przed zawarciem umowy konsumenci powinni zwrócić uwagę na ważne szczegóły dotyczące posiłków.
Walentynki to dla wielu konsumentów okazja do kupna prezentu czy romantycznego wyjazdu. Europejskie Centrum Konsumenckie radzi, jakie prawa przysługują klientom sklepów, serwisów randkowych i hoteli.
Utrudnienia na lotnisku czy w hotelu mogą przydarzyć się każdemu, kto podczas zbliżającego się długiego weekendu wybierze się w podróż do jednego z europejskich miast. Jakie prawa przysługują konsumentom? Gdzie zwrócić się o pomoc?
Co zrobić, gdy w czasie wakacji zagubiliśmy bagaż, a wybrany obiekt nie spełniał wymogów czterogwiazdkowego hotelu? Pamiętajmy, że w wielu przypadkach przysługuje nam reklamacja.
Kiedy decydujemy się na spędzenie okresu świątecznego poza domem, warto zapoznać się z naszymi prawami, jakie nam przysługują w związku z korzystaniem z usług biur turystycznych. Poniżej zamieszczamy kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy o świadczenie usługi turystycznej.
Prowadzący hotele, czy pensjonaty mogą skorzystać z ofert ubezpieczycieli. Odpowiednia oferta ubezpieczeniowa zwolni nas od roszczeń gości za uszkodzone lub utracone rzeczy, wniesione przez gości hotelowych.
Wybierając się na wakacje należy pamiętać, że także właściciele hoteli i pensjonatów mają w stosunku do nas określone obowiązki. Sprawdź jakie.
Korzystając z usług hotelowych sprawdźmy, jaki to rodzaj obiektu i jaką ma kategorię oraz w jakim zakresie świadczy usługi.
Podczas ostatniego urlopu zdarzyła mi się niemiła sytuacja. Z pokoju hotelowego skradziono mi biżuterię. Do kogo powinnam skierować roszczenie: do biura podróży czy właściciela hotelu? W recepcji zauważyłam tabliczkę z napisem informującym, iż hotel nie odpowiada za rzeczy wniesione do hotelu.