reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > spadek

Temat: urząd skarbowy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu urząd skarbowy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące urząd skarbowy.

Podatek od spadku - vademecum

Aktualizacja: 28.07.2011

Kto i w jakiej wysokości płaci podatek od spadku? Jakie są zwolnienia? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym poradniku. »

Jakie są skutki podatkowe zgłoszenia nabycia spadku po terminie?

Aktualizacja: 21.07.2011

Spadkobiercy należący do kręgu najbliższej rodziny spadkodawcy mogą korzystać z całkowitego zwolnienia od podatku. Warunkiem jest zgłoszenie nabycia spadku do urzędu skarbowego w sześciomiesięcznym terminie. Często jednak zdarza się, że spadkobierca nie dokona w wymaganym terminie zgłoszenia. Jakie niesie to skutki? »

Czy spis inwentarza jest konieczny do zwolnienia z podatku?

Aktualizacja: 21.07.2011

Urząd Skarbowy nie może żądać spisu inwentarza, aby możliwe było przyznanie zwolnienia z podatku od spadków. Spis taki nie jest obligatoryjny. »

Nowy termin na zgłoszenie spadku do US

Aktualizacja: 21.07.2011

Termin na zgłoszenie spadku do urzędu skarbowego wynosi 6 miesięcy od dnia powstania obowiązku podatkowego. Termin ten obowiązuje wyłącznie dla nabycia przedmiotów w drodze spadku, gdy obowiązek podatkowy powstał po 31 grudnia 2008 r. »

Który urząd skarbowy jest właściwy dla deklaracji SD-Z2?

Aktualizacja: 21.07.2011

Ustawodawca zobowiązał spadkobierców, których postanowił zwolnić z podatku od spadków, do złożenia deklaracji do „właściwego naczelnika urzędu skarbowego”. »

reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł partnerski

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Tagetik

Tagetik, lider oprogramowania wspierającego procesy zarządzania efektywnością organizacji (ang. Corporate Performance Management), powstał we Włoszech (Toskania) w 1986 roku.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama