REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Szybki rozwój marketingu internetowego otworzył przed markami i twórcami zupełnie nowe perspektywy współpracy. W dobie cyfrowej rewolucji, influencerzy stali się kluczowymi partnerami w promocji produktów i usług, oferując unikatowy sposób docierania do odbiorców (potencjalnych klientów marek). Współpraca z twórcami, choć niezwykle efektywna, wiąże się jednak z szeregiem wyzwań prawnych, które wymagają szczególnej uwagi. Odpowiednie uregulowanie wzajemnych praw i obowiązków jest fundamentem sukcesu i bezpieczeństwa obu stron, minimalizując ryzyko sporów i nieporozumień.
Jak firmy pozyskują wykwalifikowanej kadry? Stawiają na współpracę z uczelniami. To obopólne korzyści. Firma zyskują dostęp do innowacyjnych pomysłów, a uczelnie mogą realizować projekty badawcze o praktycznym znaczeniu dla rynku.
W świecie nieustannych zmian empatia i zrozumienie innych ludzi stają się fundamentem efektywnej współpracy, kreatywności i innowacyjności. Kompetencje przyszłości są związane nie tylko z automatyzacją, AI i big data, ale przede wszystkim z power skills – umiejętnościami interpersonalnymi, wśród których zarządzanie różnorodnością, coaching i mentoring mają szczególne znaczenie.
Outsourcing staje się coraz bardziej popularny w Polsce. Jednak dla wielu przedsiębiorców, którzy dotychczas nie korzystali z usług freelancerów, zlecanie im zadań może być wyzwaniem. Oto szczegółowy poradnik, który pomoże przygotować się do efektywnej współpracy z niezależnym specjalistom.
REKLAMA
Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?
Minister finansów Andrzej Domański spotkał się z Nadią Calvino, prezes Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Rozmawiano o wzmocnieniu współpracy.
Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, praca zdalna stała się nieodłączną częścią wielu organizacji. Choć niewątpliwie przynosi ona liczne korzyści, to utrzymanie silnych relacji między pracownikami staje się kluczowym wyzwaniem. Jak zatem efektywnie budować współpracę i wzmacniać więzi, gdy zespół rozproszony pracuje na odległość?
REKLAMA
Organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego i organizacja pozarządowa jako strony umowy na realizację zadania publicznego o charakterze lokalnym lub regionalnym powinny poinformować się wzajemnie o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy.
REKLAMA