| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: jakość usług

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu jakość usług. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące jakość usług.

Czy można zareklamować usługę fryzjerską?

Aktualizacja: 20.09.2017

Korzystając z usługi fryzjerskiej zawieramy określonej treści umowę. Umowa ta może obejmować wykonanie różnych zabiegów fryzjerskich poczynając od zwykłego strzyżenia, na farbowaniu czy modelowaniu kończąc. Nierzadko zdarza się, że efekt końcowy nie jest taki, jakiego oczekiwaliśmy. Czy jest więc możliwość abyśmy mogli skutecznie żądać wyrównania szkody z powodu nienależytego wykonania usługi fryzjerskiej? »

Zmiany w ustawie o grach hazardowych zlikwidują działalność nielegalnych operatorów hazardowych

Aktualizacja: 03.04.2017

W kwietniu 2017 r. wejdzie w życie nowelizacja ustawy o grach hazardowych. Zwiększy ona ochronę graczy i ograniczy działalność nielegalnych operatorów hazardowych. Ministerstwo informuje, iż część nielegalnych operatorów hazardowych już wycofało się z rynku. »

Sylwester - poznaj swoje prawa

Aktualizacja: 31.12.2012

Czy wiesz, że nieudaną imprezę sylwestrową możesz reklamować? A organizator ponosi odpowiedzialność za pozostawione w szatni płaszcze? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, jak odpowiedzialnie korzystać z solariów i przypomina o prawach wszystkim, którzy hucznie powitają Nowy Rok »

Usługi szewskie – jakie masz prawa?

Aktualizacja: 23.02.2012

Oddając buty do szewca zawieramy z nim umowę o dzieło. Treść umowy będzie decydować o naszych uprawnieniach m.in. w sytuacji złego wykonania usługi. »

Nielegalne praktyki taksówkarzy z Olsztyna

Aktualizacja: 16.01.2012

Stowarzyszenie taksówkarzy BIS z Olsztyna nierzetelnie informowało klientów o cenie usług – stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przedsiębiorcy nakazano zaniechanie praktyk. »

Gwarancja jakości

Aktualizacja: 15.12.2011

W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. »

Oceń jakość usług pocztowych

Aktualizacja: 01.09.2011

Prezes UKE udostępnił ankietę dla konsumentów w celu zebrania opinii na temat pocztowych usług powszechnych. »

Reklamacja usługi fryzjerskiej

Aktualizacja: 19.07.2011

Umawiając się z fryzjerem na wykonanie pięknej fryzury, modelowanie, strzyżenie albo zakupując preparaty kosmetyczne zawieramy umowę. Jak dochodzić swoich praw jeżeli nie jest ona wykonana w sposób należyty? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

LAUREN PESO POLSKA Sp. z o.o.

Specjaliści w zakresie doradztwa personalnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »