| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: jakość usług

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu jakość usług. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące jakość usług.

Sylwester - poznaj swoje prawa

Aktualizacja: 31.12.2012

Czy wiesz, że nieudaną imprezę sylwestrową możesz reklamować? A organizator ponosi odpowiedzialność za pozostawione w szatni płaszcze? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, jak odpowiedzialnie korzystać z solariów i przypomina o prawach wszystkim, którzy hucznie powitają Nowy Rok »

Usługi szewskie – jakie masz prawa?

Aktualizacja: 23.02.2012

Oddając buty do szewca zawieramy z nim umowę o dzieło. Treść umowy będzie decydować o naszych uprawnieniach m.in. w sytuacji złego wykonania usługi. »

Nielegalne praktyki taksówkarzy z Olsztyna

Aktualizacja: 16.01.2012

Stowarzyszenie taksówkarzy BIS z Olsztyna nierzetelnie informowało klientów o cenie usług – stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przedsiębiorcy nakazano zaniechanie praktyk. »

Gwarancja jakości

Aktualizacja: 15.12.2011

W wypadku gdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że wystawca dokumentu (gwarant) jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. »

Oceń jakość usług pocztowych

Aktualizacja: 01.09.2011

Prezes UKE udostępnił ankietę dla konsumentów w celu zebrania opinii na temat pocztowych usług powszechnych. »

Reklamacja usługi fryzjerskiej

Aktualizacja: 19.07.2011

Umawiając się z fryzjerem na wykonanie pięknej fryzury, modelowanie, strzyżenie albo zakupując preparaty kosmetyczne zawieramy umowę. Jak dochodzić swoich praw jeżeli nie jest ona wykonana w sposób należyty? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Witold Studziński

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »