REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Marketing, Premia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Minimalne wynagrodzenie - czy wlicza się premie, nagrody i dodatki?

Minimalne wynagrodzenie. Czy premie, nagrody i dodatki wliczają się do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę?

Optymalizacja podatkowa w obszarze zatrudnienia pracownika

Pracownik co do zasady jest skazany na skalę podatkową. Jakie są metody na obniżenie zobowiązań?

Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe dla firm?

Ulga sponsoringowa dla przedsiębiorców. Na czym polega? Jakie oszczędności podatkowe mogą się pojawić? Jakie koszty można odliczyć?

Grywalizacja - wzrost rynku o ponad 30 proc. do 2024 r.

Grywalizacja - na świecie mamy blisko 8 miliardów ludzi, a co 4. z nich jest aktywnym graczem. Globalne zamiłowanie do tej formy rozrywki przedstawiciele biznesu, branży marketingowej i retail przekuli na własne potrzeby, wdrażając do swoich działań.

REKLAMA

Programy lojalnościowe - jak układać, żeby uzyskać wyniki

Programy lojalnościowe coraz bardziej angażują konsumentów. Co zrobić, by strategia marketingowa była skuteczna, a program pozwalał zdobyć i utrzymać klientów?

Wydanie vouchera (kuponu) zniżkowego, karty rabatowej, kodu wymienialnego na bilety a podatek

Wydanie vouchera (kuponu) zniżkowego, karty rabatowej lub kodu wymienialnego na bilety nie wiąże się z powstaniem przychodu. Nie wiadomo bowiem, czy zostaną one w ogóle zrealizowane. Przedsiębiorca, który przekazuje taką nagrodę laureatom konkursu marketingowego, nie ma więc obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych - orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 4 października 2022 r.

Doradca internetowy – zakres obowiązków nowej specjalizacji biznesowej

W 2022 r. z usług 1000 doradców internetowych skorzystało ponad 3,3 tysiąca przedsiębiorców sektora MŚP.

Firma w czasie urlopu przedsiębiorcy

Wakacje to czas upragnionych urlopów, wspólnych rodzinnych wakacji i przerwy od pracy. Jednak wielu przedsiębiorców nie decyduje się na urlop. Nie przysługuje im ustawowy urlop jak podczas pracy na etat. Powstaje ryzyko zaniedbania firmy podczas odpoczynku i strach przed pozostawieniem jej w nie swoich rękach. W jaki sposób tego uniknąć?

REKLAMA

Skuteczna strategia komunikacji fundamentem biznesu

Holistyczna strategia komunikacyjna to absolutny kamień milowy dla każdego biznesu. Zarówno młode firmy, jak i doświadczone spółki powinny przywiązywać szczególną uwagę do sposobu, w jaki są odbierani przez obecnych i potencjalnych klientów, a także kontrahentów, inwestorów, czy ogółem – społeczeństwo. Aby to osiągnąć, polski biznes musi inwestować w działania PR-owe oraz marketingowe, jednak konsekwentnie realizując wcześniej ułożony plan. Jak go zaprojektować, a następnie wdrożyć?

Program lojalnościowy w czasie inflacji. Klienci szukają oszczędności

Od czego zależy zainteresowanie programami lojalnościowymi? Czynników jest wiele, ale kluczowym może być skala osiąganych korzyści. Szalejąca inflacja sprawia, że Polacy szukają oszczędności. A dzięki dobrym programom mogą zaoszczędzić bardzo konkretne kwoty.

Własny biznes na wsi? Wniosek o premię do 31 maja 2022 r.

Tylko do 31 maja 2022 r. ci, którzy chcą założyć własny biznes na wsi, mogą ubiegać się o wsparcie finansowanego z PROW na lata 2014-2020 - przypomina Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Kij, czy marchewka? Prawne możliwości zmniejszania poziomu nieplanowanych absencji

Kilkanaście lat temu w Stanach Zjednoczonych przeprowadzono badania, z których wynikało, że tylko jeden na pięć powodów nieplanowanej nieobecności pracownika to choroba. Pozostałe cztery to sprawy rodzinne, stres, powody osobiste i brak wyraźnej przyczyny. Można założyć, że mimo upływu czasu sytuacja w polskich zakładach pracy wygląda podobnie. Czy pracodawcy są w takim razie bezsilni?

W jakiej formie ma być przekazana informacja dla pracowników o sposobie naliczania premii

Prowadzimy stowarzyszenie z działalnością gospodarczą. Poza wynagrodzeniem zasadniczym pracownicy otrzymują nagrody kwartalne (jeśli kwartał zakończył się pozytywnym wynikiem finansowym), które są oddzielne wypłacane pracownikom - są w pełni oskładkowane i opodatkowane. Zapis o nich widnieje w regulaminie wynagrodzeń. Z drugiej strony: kwoty nagród i to, czy otrzymają je wszyscy pracownicy (z administracji, sprzedawcy i pozostali) jest kwestią decyzji kierownika jednostki. Kierownik zmienił zasady udzielenia tych nagród: dla administracji bez zmian, natomiast dla pozostałych pracowników zmienił je na nagrody comiesięczne w kwotach uznaniowych - jeśli wyrobią normę powyżej jakiegoś wyniku (zazwyczaj jest to co miesiąc robiona lista pracowników). Kierownik zmieniając zasady dla pozostałej grupy pracowników zrobił to ustnie w ustaleniu z nimi. Czy Kierownik musi wydać oficjalną decyzję o sposobie ustalania i wypłacania nagrody comiesięcznej dla pozostały pracowników czy jednak może ona zostać na zasadach ustaleń ustnych?

Premia na restrukturyzację małych gospodarstw w 2022 r.

Nabór wniosków o 60 tys. zł bezzwrotnej premii na restrukturyzację małych gospodarstw ruszy 16 maja 2022 r. Kto może ubiegać się o pomoc?

Dofinansowanie dla młodych rolników 2022 – do wzięcia 150 tys. zł

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa po raz ósmy umożliwia młodym rolnikom ubieganie się o bezzwrotne dofinansowanie - premię na rozpoczęcie samodzielnego prowadzenia gospodarstwa. Od kiedy można składać wnioski i jakie warunki trzeba spełnić, aby ją otrzymać?

Premia na rozpoczęcie działalności pozarolniczej w 2022 r.

Premia na rozpoczęcie działalności pozarolniczej w 2022 r. to wsparcie, o które będzie można ubiegać się w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Kiedy ruszy nabór? Kto i na jakich zasadach może ubiegać się o pomoc?

Marketing usług. Jak reklamować usługi?

Marketing usług. Usługi – tuż obok przemysłu i rolnictwa – stanowią jeden z głównych filarów polskiej gospodarki. W tym sektorze pracuje blisko 60 proc. Polaków . Nie dziwi fakt, że marketing usług odgrywa ogromną rolę. Obecnie polska gospodarka wchodzi w fazę ożywienia, a szacuje się, że usługi będą się rozwijać. To efekt zakończenia lockdown’ów. Z jakich narzędzi będą korzystać marketerzy, aby sprzedać to, czego nie można dotknąć?

Premia dla zaszczepionego pracownika

Czy premia za zaszczepienie się pracownika jest możliwa? Jak można ją nazwać? Czy RODO zezwala na przetwarzanie danych dotyczących zdrowia pracownika?

Jakie są składniki wynagrodzenia za pracę?

Składniki wynagrodzenia za pracę to przede wszystkim wynagrodzenie zasadnicze i dodatki. Czym premia różni się od nagrody?

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego - jak to zrobić?

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego. Jak wskazuje GUS - w Polsce mamy ponad 2 miliony firm rodzinnych. Generują ok. 8 milionów miejsc pracy, a ok. 60% z nich wysyła swoje produkty za granicę. Na rynku postrzegane mogą być przez pryzmat tradycji, stabilności, czy rzetelności. Czy na te aspekty warto jednak kłaść nacisk? W jaki sposób powinna być zbudowana strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego?

Wartość marki i firmy - jak zwiększyć, jak wycenić przed sprzedażą

Wartość marki i firmy. Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki?

Jaką rolę odgrywa brief marketingowy?

Brak zrozumienia briefu marketingowego lub marki jako największy problem we współpracy z agencjami. Rozwiązaniem wielu z tych problemów może być digitalizacja i automatyzacja procesu wyboru podwykonawcy. Na co patrzy marketer przy wyborze agencji reklamowej?

Łączenie w jednym oświadczeniu różnych zgód - wyrok NSA

Czy łączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych i zgody na telemarketing w jednym oświadczeniu klienta jest zgodne z prawem?

Czy pracownik ma prawo do części premii gdy zrealizuje część celu premiowego?

Pracodawca wprowadził świadczenie premiowe, którego wysokość uzależniona jest od przychodów wynikających ze sprzedaży generowanej przez pracownika. Jednym z warunków premiowych jest pozostawanie pracownika w zatrudnieniu przez okres 5 lat. Pracownik, który rozwiązał umowę po upływie 4 lat i wniósł o wypłatę premii za ten okres. Pracodawca odmówił, podkreślając, że pracownik nie zrealizował niezbędnego warunku premiowego tj. pozostawania w zatrudnieniu przez okres 5 lat, stąd premia jest nienależna w całości.

Jaka jest kondycja rynku PR w czasie pandemii? [BADANIE]

PR-owcy z SAPR są przekonani, że zapotrzebowanie na usługi PR w związku COVID-19 wzrośnie. Widocznym trendem jest także wysokie zadowolenie z pracy zdalnej, która powinna zagościć na dłużej w systemach organizacji pracy firm PR.

Go to Brand. Dotacja dla firm na promocję marek

Go to Brand to konkurs na promocję marek produktowych. PARP ogłosił konkurs w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP. Sprawdź, kto może uzyskać dotację, na co można ją przeznaczyć i do kiedy złożyć wniosek.

Pracownik dobrą reklamą firmy w mediach społecznościowych

Europejskie badanie z udziałem polskich ekspertów pokazało duże znaczenie, jakie dla reputacji firmy mogą mieć aktywni w mediach społecznościowych szeregowi pracownicy. Mogą oni sprawnie i niedrogo wypromować przedsiębiorstwo - jednak tylko, jeśli będą to robić z własnej woli.

Koronawirus. Jak przetrwać kryzys w influencer marketingu?

Jak zatrzymać spadek obrotów i podnieść sprzedaż? Dobrymi praktykami dzieli się Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero [wywiad]

Reklama niezgodna z prawem – definicje, przykłady, odpowiedzialność

Reklama jako narzędzie marketingowe, służy przedsiębiorcy głównie do uzyskiwania nowych klientów, jednakże coraz częściej na rynku pojawiały się reklamy stworzone z naruszeniem obowiązującego prawa. Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 roku o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2070) stoi na straży ochrony praw konsumentów, którzy niejednokrotnie zdołali złapać się na przynętę reklamową stosowaną przez przedsiębiorców. Zwiększona aktywność Prezesa UOKiK w zakresie zgodności informacji reklamowych z prawem, może dotknąć wielu przedsiębiorców, którzy w przypadku naruszeń przygotować muszą się na duże kary finansowe.

Koronawirus podniósł znaczenie działów marketingu

Według większości marketerów zajmujących wyższe stanowiska w czasie pandemii COVID-19 wzrosło znaczenie działów marketingu i to pomimo redukcji etatów w wielu przedsiębiorstwach. To pokazuje, że w czasach niepewności organizacje chętniej sięgają po kompetencje zespołów, które dobrze znają potrzeby klientów i są w stanie szybko dostroić strategię firmy do zmiany.

Co łączy green HR, zrównoważony rozwój i COVID-19

Do czasu pandemii najbardziej dyskutowanym w obszarze ochrony środowiska problemem świata było globalne ocieplenie. Mieliśmy też świadomość zanieczyszczenia planety, ale nowa sytuacja związana z epidemią sprawiła, że zmiany zachodzą szybciej i wymagają równie szybkiej reakcji. Dlaczego teraz, jeszcze bardziej niż dotychczas, ważne jest, aby firmy i ich pracownicy wdrażali zasady zrównoważonego rozwoju? Dlaczego pracownik, który traktuje środowisko odpowiedzialnie, będzie miał przewagę na rynku pracy i będzie bardziej wartościowy dla pracodawcy?

Jakie nagrody rzeczowe i prezenty dla pracowników i klientów

Prezenty, czy nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to taka, która wywołuje emocje.

Ponad 500 zł z okazji świąt od pracodawcy

Badanie "Plany Pracodawców" wskazuje na to, że co piąty pracodawca przeznaczy na pracownika z okazji świąt ponad 500 zł. Pracownicy otrzymują głównie premie świąteczne i bony podarunkowe. Organizowana jest także wigilia pracownicza.

Nowoczesne sposoby promocji technologii gazowych w XIX wieku

Pomimo oczywistej przewagi nad węglem technologie gazowe w XIX wieku wymagały intensywnej promocji. Branża gazownicza nie bała się niestandardowych form promocji.

IX Law Summit - 12 września 2019 r. w Warszawie

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej, podczas konferencji: IX LAW SUMMIT - 12 września 2019 r. w Warszawie. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Koszty marketingowe a odliczenie VAT

Spółka Alfa sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem handlowo-usługowym (dalej jako Spółka). Dbając o dobro przedsiębiorstwa, Spółka zamierza dokonać zmiany wizerunku zewnętrznego firmy. Wobec tego Spółka zawarła umowę z agencją reklamową. Na podstawie zawartej umowy, agencja zobowiązuje się świadczyć usługi marketingowe na rzecz Spółki: przygotowanie nowych wizytówek, udostępnianie banerów reklamowych z nowym logo, rozdawanie ulotek. W tym celu Spółka poniosła wydatki związane z wspomnianymi czynnościami. Wszystkie nabyte w związku z tym towary i usługi zostaną udokumentowane fakturami.

Trade marketing manager (branża FMCG) - zarobki 2019

Trade marketing manager ma za zadanie koordynować działania marketingowe w punkcie sprzedaży. Co należy do jego obowiązków? Ile w branży FMCG w 2019 r. zarabia trade marketing manager? Jak wysokiej premii może się spodziewać?

Brand manager (branża FMCG) - zarobki 2019

Brand manager branży FMCG opracowuje strategię i kampanie reklamowe dla swoich linii produktów. Jakie inne obowiązki należą do pracowników działów marketingu? Ile w 2019 r. zarabia brand manager? Na jakie premie może liczyć?

Dyrektor ds. marketingu (branża FMCG) - zarobki, obowiązki 2019

Dyrektor ds. marketingu branży FMCG nadzoruje wszystkie działania marketingowe firmy. Co należy do jego obowiązków? Ile w 2019 r. zarabia dyrektor ds. marketingu? Na jakie premie może liczyć?

Dyrektor ds. sprzedaży (branża FMCG) - zarobki, obowiązki 2019 r.

Dyrektor do spraw sprzedaży w branży FMCG tworzy długoterminową politykę handlową przedsiębiorstwa i nadzoruje jej wykonywanie. Od efektywności działu, którym zarządza, zależy rentowność całej firmy. Co należy do obowiązków dyrektora ds. sprzedaży? Ile zarabia się na tym stanowisku w Polsce w 2019 r.? Na jakie premie można liczyć?

Praca w marketingu - wyzwania

Marketing jest obecnie w dobie intensywnej transformacji spowodowanej wprowadzaniem nowych technologii. Praca w marketingu polega więc na umiejętnym wykorzystywaniu innowacyjnych narzędzi przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Jakie wyzwania stoją przed marketerami?

Telemarketing a RODO

Wielu z nas nękają telefony z różnymi ofertami. Jak się bronić przed telemarketerami? Czy na gruncie RODO legalnie pozyskują oni nasze numery telefonów?

Zgody marketingowe a RODO – fakty i mity

Od 25 maja 2018 r., czyli od dnia wejścia w życie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych tzw. RODO, zaostrzeniu uległy zasady określające granice dopuszczalnej komunikacji marketingowej. Przedsiębiorcy, firmy nawiązując relację z adresatem swojego przekazu marketingowego, zmuszeni są w pierwszej kolejności do pozyskania od niego odpowiednich zgód na tę komunikację, a przede wszystkim na przetwarzanie jego danych osobowych. Pozyskanie zgód marketingowych nie oznacza jednak końca obowiązków, bo po ich otrzymaniu, przedsiębiorcy stają się administratorem tych danych, a to wiąże się z kolejnymi zobowiązaniami – bez względu na to, czy pozyskującym jest mały sklep wędkarski, czy duża firma deweloperska.

Budowanie marki osobistej

Budowanie marki osobistej stało się w ostatnim czasie jednym z ważniejszych elementów prowadzenia własnego biznesu i nie tylko. Jest to jeden ze sposobów na efektywny marketing oraz ciekawą formę reklamy siebie oraz swoich towarów czy usług.

Czy wydatki na spotkania z klientami można ująć w kosztach

Wydatki poniesione przez podatnika będą stanowiły dla niego koszty uzyskania przychodu, jeżeli zostaną spełnione określone warunki, m.in., że pozostają w związku z prowadzoną przez podatnika działalnością gospodarczą. A zatem, czy wydatki poniesione na aktywność marketingową, takie jak spotkania z klientami, szkolenia, wyjazdy do fabryki, wydarzenia specjalne, testy można zaliczyć do kosztów?

Działania marketingowe w kosztach uzyskania przychodów

Przedsiębiorcy przeprowadzają działania marketingowe, które mają na celu zwiększenie szans firmy na pozyskanie nowych klientów. Powstaje pytanie, które wydatki związane z promocją przedsiębiorstwa można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Content Marketing w EB. Krok po kroku, ale regularnie!

Walka o kompetentnych kandydatów do pracy rozgorzała na dobre. Przedsiębiorstwa prześcigają się w stosowaniu przeróżnych metod mających na celu jak najlepsze zaprezentowanie się na tle konkurencji. Kolejnym elementem budującym ten proces jest sprawny content marketing. To właśnie on jest nazywany jednym z najważniejszych trendów we współczesnej reklamie internetowej.

Konferencja VIII LAW SUMMIT - 12 września 2018 r. w Warszawie

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Jacht w działalności gospodarczej - odliczenie VAT

Spotkania biznesowe na jachcie w leasingu, wynajem jachtu na rzecz przedsiębiorców w celach promocyjnych oraz na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, a także prywatne wykorzystywanie łodzi przez zarząd i udziałowców spółki, zdaniem Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej, nie pozbawiają podatnika prawa do odliczenia w pełnej wysokości podatku VAT.

5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych

Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę.

REKLAMA