reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Praca > Zarobki > Zarobki w Polsce > Trade marketing manager (branża FMCG) - zarobki 2019

Trade marketing manager (branża FMCG) - zarobki 2019

Trade marketing manager ma za zadanie koordynować działania marketingowe w punkcie sprzedaży. Co należy do jego obowiązków? Ile w branży FMCG w 2019 r. zarabia trade marketing manager? Jak wysokiej premii może się spodziewać?

Trade Marketing  Manager (branża FMCG)

Zadaniem Trade Marketing Managera jest koordynacja działań marketingowych w punkcie sprzedaży. Ściśle współpracuje z działem marketingu i działem sprzedaży, analizuje dane rynkowe i na ich podstawie współtworzy strategie dystrybucyjne oraz projektuje narzędzia handlowe. Osoba zatrudniona w tej roli jest odpowiedzialna za tworzenie kalendarzy aktywności promocyjnych, zarządzanie budżetem BTL w korelacji z budżetem sprzedaży, projektowanie i zarządzanie materiałami POS. Trade Marketing Manager jest także koordynatorem konsumenckich programów lojalnościowych i działań motywacyjnych w obszarze sprzedaży i dystrybucji dla pracowników. Opracowuje strategię wejścia na rynek, przeprowadza szkolenia dla działu handlowego, który to ostatecznie będzie sprzedawał dany produkt/usługę. 

Zakres obowiązków

  • opracowywanie szczegółowego planu związanego z wprowadzeniem produktu
  • przeprowadzanie analiz rynku oraz potrzeb użytkowników
  • opracowywanie planów aktywności promocyjnych, współdziałanie w budowaniu planów sprzedaży
  • zarządzanie strategią materiałów POS, programów lojalnościowych, koordynacja działań merchandisingowych
  • monitorowanie działań konkurencji, analiza sytuacji rynkowej
  • współpracowanie z działem handlowym oraz marketingu w zakresie sprzedaży produktu

Polecamy: RODO na przykładach. Najczęściej zadawane pytania

Zarobki i premie trade marketing managera (branża FMCG) w 2019 r.

Trade Marketing Manager branża FMCG zarobki 2019

Autor: Goldman Recruitment

Profil

Stanowisko Trade Marketing Managera jest niezwykle samodzielnym stanowiskiem. Pracownik w tej roli musi się liczyć z częstymi nadgodzinami oraz pracą pod presją czasu. Z tego powodu oczekuje się od niego doskonałych zdolności organizacyjnych. Oprócz tego istotna na tym stanowisku jest komunikatywność i zdolność do precyzyjnego określania swoich wymagań. Trade Marketing Manager jest bardzo dobrym analitykiem, strategiem oraz wizjonerem. Istotne z punktu widzenia tej roli jest doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów, w zarządzaniu budżetem i kierowaniu kapitałem ludzkim. 

Perspektywy rozwoju

Trade Marketing Manager ma możliwość awansowania na Senior Trade Marketing Managera. Chcąc rozwijać się w swojej firmie, Trade Marketing Manager może także zdobywać kolejne stanowiska zarówno w zakresie marketingu, jak też sprzedaży, dążąc do pozycji dyrektora ds. marketingu lub sprzedaży.

reklama

Czytaj także

Narzędzia

reklama
reklama

POLECANE

reklama

KORONAWIRUS TWOJE PRAWA

reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Martyna Owsiak

Aplikantka radcowska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama