| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Praca > Zarobki > Zarobki w Polsce > Trade marketing manager (branża FMCG) - zarobki 2019

Trade marketing manager (branża FMCG) - zarobki 2019

Trade marketing manager ma za zadanie koordynować działania marketingowe w punkcie sprzedaży. Co należy do jego obowiązków? Ile w branży FMCG w 2019 r. zarabia trade marketing manager? Jak wysokiej premii może się spodziewać?

Trade Marketing  Manager (branża FMCG)

Zadaniem Trade Marketing Managera jest koordynacja działań marketingowych w punkcie sprzedaży. Ściśle współpracuje z działem marketingu i działem sprzedaży, analizuje dane rynkowe i na ich podstawie współtworzy strategie dystrybucyjne oraz projektuje narzędzia handlowe. Osoba zatrudniona w tej roli jest odpowiedzialna za tworzenie kalendarzy aktywności promocyjnych, zarządzanie budżetem BTL w korelacji z budżetem sprzedaży, projektowanie i zarządzanie materiałami POS. Trade Marketing Manager jest także koordynatorem konsumenckich programów lojalnościowych i działań motywacyjnych w obszarze sprzedaży i dystrybucji dla pracowników. Opracowuje strategię wejścia na rynek, przeprowadza szkolenia dla działu handlowego, który to ostatecznie będzie sprzedawał dany produkt/usługę. 

Zakres obowiązków

  • opracowywanie szczegółowego planu związanego z wprowadzeniem produktu
  • przeprowadzanie analiz rynku oraz potrzeb użytkowników
  • opracowywanie planów aktywności promocyjnych, współdziałanie w budowaniu planów sprzedaży
  • zarządzanie strategią materiałów POS, programów lojalnościowych, koordynacja działań merchandisingowych
  • monitorowanie działań konkurencji, analiza sytuacji rynkowej
  • współpracowanie z działem handlowym oraz marketingu w zakresie sprzedaży produktu

Polecamy: RODO na przykładach. Najczęściej zadawane pytania

Zarobki i premie trade marketing managera (branża FMCG) w 2019 r.

Trade Marketing Manager branża FMCG zarobki 2019

Autor: Goldman Recruitment

Profil

Stanowisko Trade Marketing Managera jest niezwykle samodzielnym stanowiskiem. Pracownik w tej roli musi się liczyć z częstymi nadgodzinami oraz pracą pod presją czasu. Z tego powodu oczekuje się od niego doskonałych zdolności organizacyjnych. Oprócz tego istotna na tym stanowisku jest komunikatywność i zdolność do precyzyjnego określania swoich wymagań. Trade Marketing Manager jest bardzo dobrym analitykiem, strategiem oraz wizjonerem. Istotne z punktu widzenia tej roli jest doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów, w zarządzaniu budżetem i kierowaniu kapitałem ludzkim. 

Perspektywy rozwoju

Trade Marketing Manager ma możliwość awansowania na Senior Trade Marketing Managera. Chcąc rozwijać się w swojej firmie, Trade Marketing Manager może także zdobywać kolejne stanowiska zarówno w zakresie marketingu, jak też sprzedaży, dążąc do pozycji dyrektora ds. marketingu lub sprzedaży.

Czytaj także

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Piszcz i Wspólnicy sp.k.

Wszechstronne usługi dla biznesu, samorządów oraz jednostek administracji publicznej.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »