REKLAMA
Dziennik Ustaw - rok 2021 poz. 2334
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 24 listopada 2021 r.
w sprawie określenia akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej dla każdego portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej
Na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o portach i przystaniach morskich (Dz. U. z 2021 r. poz. 491 i 1873) zarządza się, co następuje:
§ 1. [Wykaz akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej portu morskiego w Gdańsku]
§ 2. [Wykaz akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej portu morskiego w Gdyni]
§ 3. [Wykaz akwenów portowych oraz ogólnodostępnych obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury portowej portu morskiego w Szczecinie i Świnoujściu]
§ 4. [Przepisy uchylone]
§ 5. [Wejście w życie]
Minister Infrastruktury: A. Adamczyk
1) Minister Infrastruktury kieruje działem administracji rządowej - gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Mnistra Infrastruktury (Dz. U. z 2021 r. poz. 937).
Załączniki do rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 24 listopada 2021 r. (poz. 2334)
Załącznik nr 1
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU MORSKIEGO W GDAŃSKU
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Gdańsk-Nowy Port
1.1.1. Baseny portowe
1.1.2. Kanały portowe i obrotnice
1.2. Gdańsk-Port Północny
1.2.1. Baseny portowe
1.2.2. Tory podejściowe i obrotnice
2. FALOCHRONY
2.1. Gdańsk-Port Północny
3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY
3.1. Gdańsk-Port Północny
3.2. Gdańsk-Nowy Port
4. NABRZEŻA
4.1. Gdańsk-Nowy Port
4.2. Gdańsk-Port Północny
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5.1. Gdańsk-Nowy Port
5.2. Gdańsk-Port Północny
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Gdańsk-Nowy Port
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Gdańsk-Port Północny
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Gdańsk-Nowy Port
7.1.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Gdańsk-Port Północny
7.2.1. Tory i rozjazdy kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
14. INFRASTRUKTURA PRZEŁADUNKU I MAGAZYNOWANIA TOWARÓW
15. INFRASTRUKTURA WSPOMAGAJĄCA KORZYSTANIE Z OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI
| 1. AKWENY PORTOWE | |||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | |
| 1.1 | Gdańsk-Nowy Port | ||
| 1.1.1 | Baseny portowe: | ||
| 1. Basen Władysława IV | 62 000 | ||
| 2. Basen Górniczy | 116 000 | ||
| 1.1.2 | Kanały portowe i obrotnice: | ||
| 1. Martwa Wisła od trawersu prawego światła wejściowego do mostu przy Gdańskiej Stoczni Remontowej, w tym: | 1 080 000 | ||
| – obrotnica przy basenie Władysława IV | 23 000 | ||
| – obrotnica przy basenie Górniczym | 25 000 | ||
| – obrotnica przy Gdańskiej Stoczni Remontowej | 71 000 | ||
| 2. Martwa Wisła od obrotnicy przy Polskim Haku do mostu Siennickiego, w tym: | 135 000 | ||
| – obrotnica przy Polskim Haku | 32 000 | ||
| 3. Kanał Kaszubski od obrotnicy przy Gdańskiej Stoczni Remontowej do obrotnicy przy Polskim Haku | 355 000 | ||
| 1.2 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 1.2.1 | Baseny portowe: | ||
| 1. Basen Paliw nr 1 | 141 700 | ||
| 2. Basen Paliw nr 2 | 152 700 | ||
| 3. Basen Wewnętrzny | 98 000 | ||
| 4. Basen Paliw nr 3 | 31 800 | ||
| 1.2.2 | Tory podejściowe i obrotnice: | ||
| Awanport, w tym: | 2 000 000 | ||
| – obrotnica z oznakowaniem | 331 663 | ||
| – tor podejściowy do pirsu Węglowego | 153 000 | ||
| – tor podejściowy do pirsu LPG z oznakowaniem | 89 000 | ||
| – tor podejściowy do pirsu Rudowego | 494 400 | ||
| – tor podejściowy do terminalu kontenerowego z oznakowaniem | 448 690 | ||
| – tor podejściowy do stanowiska T1 Portu Północnego | 25 500 | ||
| 2. FALOCHRONY | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | |
| 2.1 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 1. Falochron brzegowy pola refulacyjnego nr 1 | 906 | ||
| 2. Falochron brzegowy północny BPR | 293 | ||
| 3. Falochron brzegowy południowy BPR | 93 | ||
| 4. Falochron brzegowy północny Portu Północnego | 1 137 | ||
| 5. Falochron brzegowy wschodni Portu Północnego | 237 | ||
| 6. Falochron półwyspowy północny Portu Północnego | 1 157 | ||
| 7. Falochron brzegowy opaska Westerplatte | 291 | ||
| 8. Falochron brzegowy północny i wschodni pirs Kontenerowy | 1 234 | ||
| 9. Obudowa brzegu wschodniego pirs Kontenerowy | 498 | ||
| 3. PIRSY, POMOSTY, PRZEGRODY, DALBY, WYSPY CUMOWNICZE, ESTAKADY | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 3.1 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 3.1.1 | 1. Pirsy: | ||
| a) pirs Węglowy | 765 | – | |
| b) pirs Rudowy | 602 | – | |
| c) pirs LPG | 286 | – | |
| d) pirs Paliwowy – stanowisko P | 536 | – | |
| e) pirs Paliwowy – stanowisko R | 509 | – | |
| f) pirs Paliwowy – stanowisko T | 570 | – | |
| g) pirs Wejściowy północny basenu Paliw nr 1 | 60 | – | |
| h) pirs Wejściowy środkowy basenu Paliw nr 1 | 64 | – | |
| i) pirs Wejściowy środkowy basenu Paliw nr 2 | 20 | – | |
| j) pirs Wejściowy południowy basenu Paliw nr 2 | 10 | – | |
| k) pirs Kontenerowy | 675 | – | |
| l) pirs Paliwowy – stanowisko T1 | 230 | – | |
| 2. Pomosty: | |||
| a) pomost połączeniowy | 199 | – | |
| b) rampa ro-ro pirs Kontenerowy | – | 1 | |
| 3. Przegrody: | |||
| a) przegroda przeciwrozlewowa stała | – | 2 | |
| b) przegroda pneumatyczna | – | 2 | |
| 4. Dalby: | |||
| a) dalby i urządzenia odbojowe przy pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 7 | |
| b) dalba cumownicza przy pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 3 | |
| c) dalba odbojowa stanowiska przy pirsie Węglowym | – | 7 | |
| d) dalba cumownicza stanowiska przy pirsie Węglowym | – | 4 | |
| e) dalba odbojowa przy pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 4 | |
| f) dalba cumownicza przy pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 3 | |
| g) dalba osłonowa przy pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko R | – | 4 | |
| h) dalba odbojowa przy pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 5 | |
| i) dalba cumownicza przy pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 5 | |
| j) dalba osłonowa przy pirsie Paliwowym wraz z pomostami dojściowymi – stanowisko T | – | 2 | |
| k) dalba odbojowa przy pirsie LPG | – | 6 | |
| l) dalba cumownicza przy pirsie LPG | – | 6 | |
| m) dalba cumownicza przy pirsie Kontenerowym | – | 1 | |
| 5. Wyspy cumownicze: | |||
| a) wyspa cumownicza przy pirsie Paliwowym – stanowisko P | – | 2 | |
| b) wyspa cumownicza przy pirsie Rudowym | – | 1 | |
| 6. Estakady: | |||
| estakada pod rurociągi paliwowe 1340 2 | |||
| 3.2 | Gdańsk-Nowy Port | ||
| 3.2.1 | Pomosty: | ||
| a) pomost osobowy przy nabrzeżu Obrońców Westerplatte | – | 1 | |
| b) pomost samochodowy przy nabrzeżu Obrońców Westerplatte | – | 1 | |
| c) pomost samochodowy przy nabrzeżu WOC II | – | 1 | |
| d) pomost dojściowy do terminalu Westerplatte | – | 1 | |
| e) pomost przy nabrzeżu Bytomskim | – | 1 | |
| 4. NABRZEŻA | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | |
| 4.1 | Gdańsk-Nowy Port | ||
| 1. Nabrzeże Obrońców Westerplatte | 1 441 | ||
| 2. Nabrzeże Mew | 122 | ||
| 3. Nabrzeże Obrońców Poczty Polskiej | 362 | ||
| 4. Przyczółek promu Wisłoujście – wschodni | – | ||
| 5. Nabrzeże Wisłoujście | 408 | ||
| 6. Nabrzeże Węglowe | 911 | ||
| 7. Nabrzeże Administracyjne | 125 | ||
| 8. Nabrzeże Rudowe | 826 | ||
| 9. Nabrzeże Dworzec Drzewny | 1 130 | ||
| 10. Nabrzeże Przemysłowe | 982 | ||
| 11. Nabrzeże Bytomskie | 623 | ||
| 12. Nabrzeże Krakowskie | 232 | ||
| 13. Nabrzeże Połączeniowe | 94 | ||
| 14. Nabrzeże WOC I | 566 | ||
| 15. Nabrzeże Zachodnie | 60 | ||
| 16. Nabrzeże WOC II | 599 | ||
| 17. Nabrzeże Ziółkowskiego | 440 | ||
| 18. Nabrzeże Oliwskie | 793 | ||
| 19. Nabrzeże Zakrętu Pięciu Gwizdków | 456 | ||
| 20. Nabrzeże Zbożowe | 851 | ||
| 21. Przyczółek promu Wisłoujście – zachodni | – | ||
| 22. Nabrzeże Wiślane | 1 395 | ||
| 23. Nabrzeże Szczecińskie-Przeładunkowe | 455 | ||
| 24. Nabrzeże Szczecińskie | 873 | ||
| 4.2 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 1. Nabrzeże Kapitanatu Portu basenu Roboczego | 206 | ||
| 2. Nabrzeże Północne basenu Roboczego | 231 | ||
| 3. Nabrzeże Zachodnie basenu Roboczego | 184 | ||
| 4. Nabrzeże Południowe basenu Roboczego | 330 | ||
| 5. Nabrzeże Wewnętrzne | 300 | ||
| 6. Nabrzeże Zamykające | 148 | ||
| 7. Nabrzeże T2 | 656 | ||
| 8. Nabrzeże Przeładunkowe pirs Kontenerowy | 676 | ||
| 9. Nabrzeże Zamykające pirs Kontenerowy | 20 | ||
| 5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | |
| 5.1 | Gdańsk-Nowy Port | ||
| 5.1.1 | Tory poddźwigowe na: | ||
| 1. Nabrzeżu WOC I | 524 | ||
| 2. Nabrzeżu WOC II | 130 | ||
| 3. Nabrzeżu Oliwskim | 978 | ||
| 4. Nabrzeżu Wiślanym | 1 200 | ||
| 5. Nabrzeżu Rudowym | 935 | ||
| 6. Nabrzeżu Węglowym | 840 | ||
| 7. Nabrzeżu Obrońców Poczty Polskiej | 204 | ||
| 8. Nabrzeżu Szczecińskim | 465 | ||
| 9. Nabrzeżu Przemysłowym | 193 | ||
| 5.2 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 5.2.1 | Tory poddźwigowe na: | ||
| 1. Nabrzeżu basenu Roboczego | 158 | ||
| 2. Pirsie Rudowym | 856 | ||
| 3. Pirsie Węglowym | 236 | ||
| 5.2.2 | Tory poddźwigowe ładowarko-zwołowarek | 1 651 | |
| 6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość |
| 6.1 | Gdańsk-Nowy Port | ||
| 6.1.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: | ||
| 1. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie wolnego obszaru celnego i nabrzeża Oliwskiego | 214 820 | – | |
| 2. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie nabrzeża Wiślanego i nabrzeża Szczecińskiego | 97 244 | – | |
| 3. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie basenu Górniczego i nabrzeża Przemysłowego | 155 806 | – | |
| 4. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie nabrzeża Obrońców Westerplatte i nabrzeża Obrońców Poczty Polskiej | 81 839 | – | |
| 5. Drogi kołowe i place manewrowe w rejonie nabrzeża Krakowskiego i nabrzeża Bytomskiego | 90 875 | – | |
| 6.1.2 | Ulice: | ||
| 1. Ulica Przemysłowa | – | 247 | |
| 2. Ulica Szkolna | – | 148 | |
| 3. Ulica Promowa | – | 380 | |
| 4. Ulica Kujawska | – | 975 | |
| 5. Ulica Chodackiego | – | 1 620 | |
| 6. Ulica Handlowa | – | 735 | |
| 7. Ulica Chemików | – | 715 | |
| 6.1.3 | Parkingi: | ||
| 1. Parking przy ulicy Zamkniętej | 2 827 | – | |
| 2. Parkingi przy ulicy Oliwskiej | 2 296 | – | |
| 3. Parking przy ulicy Przemysłowej | 1 598 | – | |
| 4. Parking przy nabrzeżu Szczecińskim | 2 865 | – | |
| 5. Parking buforowy przy ulicy Śnieżnej | 11 431 | – | |
| 6.2 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 6.2.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: | ||
| 1. Drogi i place | 873 126 | – | |
| 6.2.2 | Ulice: |
|
|
| 1. Ulica Kapitana Żeglugi Wielkiej Witolda Poinca z mostem | – | 1 600 | |
| 2. Ulica Budowniczych Portu Północnego z wiaduktem | – | 1 603 | |
| 3. Ulica Kontenerowa | – | 1 767 | |
| 6.2.3 | Parkingi: | ||
| 1. Parking przy ulicy Sucharskiego | 4 074 | – | |
| 2. Parking przy ulicy Budowniczych Portu Północnego | 639 | – | |
| 3. Parking przy ulicy Kontenerowej | 32 529 | – | |
| 4. Parking samochodów osobowych przy GPKW | 1 277 | – | |
| 5. Parking buforowy PP | 15 876 | – | |
| 7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość |
| 7.1 | Gdańsk-Nowy Port | ||
| 7.1.1 | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 42 544 |
| 7.1.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: |
|
|
| 1. Nabrzeżu WOC I | 13 200 | – | |
| 2. Nabrzeżu WOC II | 3 080 | – | |
| 3. Nabrzeżu Wiślanym | 14 140 | – | |
| 4. Nabrzeżu Oliwskim | 5 900 | – | |
| 7.2 | Gdańsk-Port Północny | ||
| 7.2.1 | Tory i rozjazdy kolejowe | – | 23 557 |
| 8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA |
| ||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza SN 15kV z wyposażeniem | 106 902 | – |
| 2 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza nn 0,4kV z wyposażeniem | 316 787 | – |
| 3 | Słupy i oprawy oświetleniowe | – | 1 813 |
| 4 | Maszt oświetleniowy | – | 236 |
| 5 | Wieża oświetleniowa | – | 27 |
| 6 | Stacja transformatorowa NN/SN | – | 1 |
| 7 | Stacja transformatorowa SN/nn | – | 63 |
| 8 | Rozdzielnica SN | – | 1 |
| 9 | Tory kablowe, estakady, pomosty | – | 15 |
| 9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 8 492 | – |
| 2 | Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 54 |
| 3 | Kotłownie gazowe | – | 12 |
| 4 | Przyłącza gazowe | 2 728 | – |
| 5 | Zbiorniki gazowe | – | 3 |
| 10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 80 280 | – |
| 2 | Ujęcie wody i zbiorniki zasobowe | – | 4 |
| 3 | Stacja pomp i uzdatniania wody | – | 2 |
| 11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Sieć kanalizacji sanitarnej | 32 230 | – |
| 2 | Osadnik ścieków sanitarnych | – | 12 |
| 3 | Oczyszczalnia ścieków | – | 4 |
| 4 | Przepompownia ścieków | – | 32 |
| 5 | Kanalizacja deszczowa | 91 263 | – |
| 6 | Urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 36 |
| 7 | Przepompownia wód deszczowych | – | 5 |
| 8 | Pompy drenażowe | – | 7 |
| 12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Sieć teleinformatyczna | 228 908 | – |
| 2 | Kanalizacja kablowa | 41 416 | – |
| 3 | Centrala | – | 1 |
| 4 | Centrala – punkt wynośny | – | 4 |
| 5 | Serwer | – | 30 |
| 6 | Węzeł systemu informatycznego | – | 67 |
| 7 | Zintegrowany system cyfrowy wraz ze sprzętem komputerowym, wspomagający i koordynujący wykorzystywanie infrastruktury portowej oraz wymianę informacji w zakresie logistyki oraz obsługi statków i towarów, w tym towarów przewożonych w kontenerach | – | 1 |
| 13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Pompownia przeciwpożarowa z wyposażeniem | – | 1 |
| 2 | Lądowa strażnica jednostek portowej straży pożarnej wraz z obiektami towarzyszącymi | – | 1 |
| 3 | Uziemienie ochronne | 9 370 | – |
| 4 | Instalacja odgromowa | 1 160 | – |
| 5 | Ściany przeciwogniowe | – | 1 |
| 6 | Wieże ppoż. | – | 5 |
| 7 | Rurociągi ppoż. | 6 005 | – |
| 8 | Zbiorniki ppoż. | – | 2 |
| 14. INFRASTRUKTURA PRZEŁADUNKU I MAGAZYNOWANIA TOWARÓW | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Obiekty, urządzenia i instalacje związane z przeładunkiem: | ||
| 1.1 | Morskie ramię przeładunkowe LPG | – | 1 |
| 1.2 | Stanowisko załadunku drogowego LPG | – | 2 |
| 1.3 | Kolejowe ramiona przeładunkowe LPG | – | 6 |
| 2 | Urządzenia i instalacje służące do transportu, przesyłu towarów lub związane z tymi procesami: | ||
| 2.1 | Rurociągi, instalacje, armatura | 5 004 | – |
| 2.2 | Wieże przesypowe | – | 15 |
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Liczba |
| 3 | Obiekty, urządzenia i instalacje związane z magazynowaniem: | – | – |
| 3.1 | Place | 378 923 | – |
| 3.2 | Zbiorniki, silosy | – | 36 |
| 3.3 | Bunkry, zasobniki | 82 691 | – |
| 15. INFRASTRUKTURA WSPOMAGAJĄCA KORZYSTANIE Z OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI | |||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba |
| 1 | Ogrodzenia, bramy, urządzenia kontroli dostępu | 38 506 | 71 |
| 2 | Stacje paliw, zbiorniki | – | 12 |
| 3 | Wagi samochodowe i kolejowe | – | 2 |
| 4 | Myjnie | – | 5 |
| 5 | Fundamenty, estakady, pomosty | – | 18 |
| 6 | Wiaty i śmietniki | – | 14 |
Załącznik nr 2
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTU MORSKIEGO W GDYNI
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Awanport z obrotnicą
1.2. Baseny portowe
1.3. Kanały portowe
2. PIRSY, POMOSTY I DALBY
3. NABRZEŻA
4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2. Ulice
6.3. Parkingi
6.4. Rękaw komunikacyjny – baza promowa (nabrzeże Helskie II)
6.5. Drogi technologiczne
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Tory kolejowe
7.2. Rozjazdy kolejowe
7.3. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
| 1. AKWENY PORTOWE | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | |||||||
| 1.1 | Awanport (z obrotnicą o śr. 500 m) | 573 741,00 | |||||||
| 1.2 | Baseny portowe: | ||||||||
| 1. Basen I – Prezydenta | 198 075,00 | ||||||||
| 2. Basen II – inż. Tadeusza Wendy (z wyłączeniem basenu stoczniowego) | 172 748,00 | ||||||||
| 3. Basen III – Węglowy | 333 652,00 | ||||||||
| 4. Basen IV – Marszałka Piłsudskiego | 264 754,00 | ||||||||
| 5. Basen V – Ministra Kwiatkowskiego | 151 694,00 | ||||||||
| 1.3 | Kanały portowe: | ||||||||
| 1. Kanał Portowy (dł. 3 km, od ostrogi pilotowej południowej do nabrzeża Helskiego II) wraz z obrotnicami o śr. 400 m i o śr. 385 m | 802 811,00 | ||||||||
| 2. Kanał Południowy (dł. 1,4 km, od awanportu do wejścia południowego) | 134 820,00 | ||||||||
| 2. PIRSY, POMOSTY I DALBY | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | |||||||
| 1 | Pirs Południowy w basenie III wraz z dalbami | 170,00 | |||||||
| 2 | Ostroga pilotowa południowa | 85,78 | |||||||
| 3. NABRZEŻA | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | |||||||
| 1 | Nabrzeże Śląskie | 588,60 | |||||||
| 2 | Nabrzeże Wendy | 252,80 | |||||||
| 3 | Nabrzeże Szwedzkie | 713,20 | |||||||
| 4 | Nabrzeże Duńskie wraz z pochylnią ro-ro | 387,20 | |||||||
| 5 | Nabrzeże Holenderskie | 511,23 | |||||||
| 6 | Nabrzeże Belgijskie | 134,00 | |||||||
| 7 | Nabrzeże Francuskie | 513,60 | |||||||
| 8 | Nabrzeże Portowe | 74,20 | |||||||
| 9 | Nabrzeże Fińskie | 208,80 | |||||||
| 10 | Nabrzeże Polskie | 1 118,80 | |||||||
| 11 | Nabrzeże Rotterdamskie | 334,90 | |||||||
| 12 | Nabrzeże Indyjskie | 1 009,20 | |||||||
| 13 | Nabrzeże Norweskie | 266,10 | |||||||
| 14 | Nabrzeże Stanów Zjednoczonych wraz z rampą ro-ro | 819,30 | |||||||
| 15 | Nabrzeże Czeskie wraz z rampami ro-ro A i A' | 244,00 | |||||||
| 16 | Nabrzeże Rumuńskie | 878,70 | |||||||
| 17 | Nabrzeże Słowackie | 182,30 | |||||||
| 18 | Nabrzeże Węgierskie | 707,05 | |||||||
| 19 | Nabrzeże Pomorskie | 625,00 | |||||||
| 20 | Nabrzeże Helskie I wraz z przystanią ro-ro | 847,78 | |||||||
| 21 | Nabrzeże Helskie II wraz z przystanią ro-ro | 218,75 | |||||||
| 22 | Nabrzeże Oksywskie | 66,80 | |||||||
| 23 | Nabrzeże Bułgarskie | 192,30 | |||||||
| 24 | Nabrzeże Puckie | 127,50 | |||||||
| 25 | Nabrzeże Włoskie | 124,40 | |||||||
| 4. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | |||||||
| 1 | Tory podsuwnicowe na: | ||||||||
| a) nabrzeżu Helskim I | 795,34 | ||||||||
| b) nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 420,00 | ||||||||
| c) intermodalnym terminalu kolejowym | 688,40 | ||||||||
| 2 | Tory poddźwigowe na: | ||||||||
| a) nabrzeżu Rumuńskim | 809,50 | ||||||||
| b) nabrzeżu Polskim | 728,68 | ||||||||
| c) nabrzeżu Francuskim | 404,00 | ||||||||
| d) nabrzeżu Szwedzkim | 697,80 | ||||||||
| e) nabrzeżu Śląskim | 196,00 | ||||||||
| f) nabrzeżu Czeskim | 156,60 | ||||||||
| g) nabrzeżu Indyjskim | 180,00 | ||||||||
| h) nabrzeżu Holenderskim | 489,50 | ||||||||
| i) nabrzeżu Rotterdamskim | 292,00 | ||||||||
| j) nabrzeżu Norweskim | 112,00 | ||||||||
| k) nabrzeżu Bułgarskim | 192,30 | ||||||||
| 5. SAMODZIELNE STANOWISKO PRZEŁADUNKOWE PALIW PŁYNNYCH USYTUOWANE PRZY FALOCHRONIE | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Pomost przeładunkowy z wyposażeniem | – | 1 | ||||||
| 2 | Dalba | – | 7 | ||||||
| 3 | Pomost dojściowy | – | 4 | ||||||
| 4 | Podwodne i nadwodne rurociągi 2 × Dn 600 mm | 4 160,00 | – | ||||||
| 6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość | ||||||
| 6.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: | ||||||||
| 1. Rejon nabrzeży: Pomorskiego, Śląskiego, Wendy, Szwedzkiego, Duńskiego, Holenderskiego, Belgijskiego, Francuskiego, Portowego | 70 423,00 | – | |||||||
| 2. Rejon nabrzeży: Fińskiego, Polskiego, Rotterdamskiego, Indyjskiego, Norweskiego | 68 072,00 | – | |||||||
| 3. Rejon nabrzeży: Stanów Zjednoczonych, Czeskiego, Rumuńskiego, Słowackiego, Węgierskiego | 57 228,00 | – | |||||||
| 4. Rejon nabrzeża Helskiego I, rejon ulicy Kontenerowej, ulicy Janka Wiśniewskiego, rejon nabrzeży Bułgarskiego i Puckiego | 213 516,00 | – | |||||||
| 5. Rejon bazy promowej i nabrzeża Helskiego II | 25 500,00 | – | |||||||
| 6.2 | Ulice: | ||||||||
| 1. Ulica Węglowa | – | 1 250,00 | |||||||
| 2. Ulica Warsztatowa | – | 350,00 | |||||||
| 3. Ulica Rotterdamska | – | 700,00 | |||||||
| 4. Ulica Celna | – | 300,00 | |||||||
| 5. Ulica Indyjska | – | 1 300,00 | |||||||
| 6. Ulica Dokerów | – | 1 200,00 | |||||||
| 7. Ulica Rumuńska | – | 950,00 | |||||||
| 8. Ulica Francuska | – | 400,00 | |||||||
| 9. Ulica Kontenerowa | – | 1 492,00 | |||||||
| 10. Ulica Janka Wiśniewskiego wraz z wiaduktami nr 1 i nr 2 (od pkt 20 granicy portu do ulicy Kontenerowej) | – | 3 490,00 | |||||||
| 11. Ulica Wendy wraz z wiaduktami | – | 548,00 | |||||||
| 12. Ulica Chrzanowskiego | – | 500,00 | |||||||
| 13. Ulica Polska | – | 4 184,00 | |||||||
| 14. Ulica Zygmunta Adamskiego | – | 726,00 | |||||||
| 15. Ulica Logistyczna | – | 1 550,00 | |||||||
| 16. Ulica Magazynowa | – | 346,90 | |||||||
| 6.3 | Parkingi: | ||||||||
| 1. Parkingi przy ulicy Węglowej | 697,00 | – | |||||||
| 2. Parkingi przy ulicy Warsztatowej | 1 008,00 | – | |||||||
| 3. Parkingi przy ulicy Chrzanowskiego | 25 002,00 | – | |||||||
| 4. Parkingi przy ulicy Polskiej | 17 167,00 | – | |||||||
| 5. Parkingi przy ulicy Rotterdamskiej | 8 873,00 | – | |||||||
| 6. Parkingi przy ulicy Celnej | 1 727,00 | – | |||||||
| 7. Parkingi przy ulicy Indyjskiej | 5 921,00 | – | |||||||
| 8. Parkingi przy ulicy Dokerów | 6 953,00 | – | |||||||
| 9. Parking samochodowy przy bazie transportowej | 320,00 | – | |||||||
| 10. Parkingi samochodów przy bazie kontenerowej | 62 971,70 | – | |||||||
| 11. Parkingi przy bazie promowej | 15 729,00 | – | |||||||
| 12. Parkingi przy ulicy Janka Wiśniewskiego | 25 032,00 | – | |||||||
| 13. Parking przy nabrzeżu Czeskim | 53 122,00 | – | |||||||
| 6.4 | Rękaw komunikacyjny – baza promowa (nabrzeże Helskie II) | – | 166,20 | ||||||
| 6.5 | Drogi technologiczne: | ||||||||
| 1. Z rampą uchylną na nabrzeże Helskie II | – | 190,00 | |||||||
| 2. Z rampą uchylną na nabrzeże Rumuńskie | – | 125,00 | |||||||
| 7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Liczba | Długość | ||||||
| 7.1 | Tory kolejowe (od punktów granicznych do kozłów oporowych na końcu nabrzeży) | – | 42 313,61 | ||||||
| 7.2 | Rozjazdy kolejowe | 192 | – | ||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość | | ||||||
| 7.3 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe na: | ||||||||
| 1. Nabrzeżu Śląskim | 7 420,00 | – | |||||||
| 2. Nabrzeżu Szwedzkim | 25 687,50 | – | |||||||
| 3. Nabrzeżu Holenderskim | 9 953,00 | – | |||||||
| 4. Nabrzeżu Francuskim | 12 830,70 | – | |||||||
| 5. Nabrzeżu Fińskim | 2 616,00 | – | |||||||
| 6. Nabrzeżu Polskim | 37 871,00 | – | |||||||
| 7. Nabrzeżu Rotterdamskim | 5 807,00 | – | |||||||
| 8. Nabrzeżu Indyjskim | 11 765,00 | – | |||||||
| 9. Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych | 11 537,00 | – | |||||||
| 10. Nabrzeżu Czeskim | 1 467,00 | – | |||||||
| 11. Nabrzeżu Rumuńskim | 21 864,00 | – | |||||||
| 12. Intermodalnym terminalu kolejowym – nabrzeże Polskie – II Str. | 5 404,00 | – | |||||||
| 13. Intermodalnym terminalu kolejowym – baza kontenerowa – nabrzeże Helskie | 10 321,00 | – | |||||||
| 8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Sieci przesyłowe i rozdzielcze: | ||||||||
| a) sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem SN | 60 534,00 |
| |||||||
| b) sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem NN | 215 011,00 | – | |||||||
| 2 | Urządzenia oświetleniowe: | ||||||||
| a) słup oświetleniowy | – | 898 | |||||||
| b) maszt oświetleniowy | – | 221 | |||||||
| c) wieża oświetleniowa | – | 32 | |||||||
| 3 | Stacje transformatorowe | – | 42 | ||||||
| 4 | Inne urządzenia i instalacje: | ||||||||
| a) rozdzielnica sieciowa | – | 127 | |||||||
| b) gniazdo dźwigowe 400 A | – | 133 | |||||||
| c) instalacja ochrony katodowej rurociągów | – | 1 kpl | |||||||
| d) kanał energetyczny | 9 015,50 | – | |||||||
| 9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA |
| ||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Sieci przesyłowe i rozdzielcze z wyposażeniem: | 8 742,80 | – | ||||||
| a) kotłownie olejowe | – | 4 | |||||||
| b) kotłownie elektryczne | – | – | |||||||
| 2 | Węzły ciepłownicze z wyposażeniem |
| – | ||||||
| 10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Sieci przesyłowe, rozdzielcze oraz przyłącza z wyposażeniem | 65 209,75 | – | ||||||
| 2 | Ujęcia wody i zbiorniki zasobowe: | ||||||||
| a) zbiornik retencyjny dwukomorowy | – | 1 | |||||||
| b) ujęcie wody – studnia wiercona głębinowa wraz z wyposażeniem | – | 3 | |||||||
| c) ujęcie wody – studnie kontrolne piezometryczne | – | 10 | |||||||
| 3 | Stacje pomp i uzdatniania wody: |
| |||||||
| a) budynek stacji uzdatniania wody z kompletną instalacją technologiczną | – | 1 | |||||||
| b) osadnik wód popłucznych oraz wiata | – | 1 | |||||||
| c) mostek na rzece Chylonce – dojazd do stacji uzdatniania wody | – | 1 | |||||||
| 11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA |
| ||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Sieci kanalizacji sanitarnej: | ||||||||
| a) kanał sanitarny wraz ze studzienkami | 22 684,61 | – | |||||||
| b) rurociąg tłoczny ze studzienkami rewizyjnymi | 7 565,12 | – | |||||||
| 2 | Przepompownie ścieków i osadniki: | ||||||||
| a) przepompownie ścieków z wyposażeniem i systemem AKP | – | 37 | |||||||
| b) osadnik i neutralizator ścieków | – | 7 | |||||||
| 3 | Sieć kanalizacji deszczowej z wyposażeniem: | ||||||||
| a) kanał deszczowy ze studzienkami rewizyjnymi | 75 969,09 | – | |||||||
| b) separator i urządzenie do podczyszczania wód opadowych | – | 134 | |||||||
| c) osadnik betonowy dwukomorowy | – | 1 | |||||||
| d) zbiornik retencyjny trzykomorowy | – | 1 | |||||||
| e) rowy otwarte odwadniające | 240,00 | – | |||||||
| f) przepompownia wód drenażowych | – | 1 | |||||||
| 12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA |
| ||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Sieci teleinformatyczne i urządzenia | 210 501,00 | – | ||||||
| 2 | Kanalizacje kablowe | 31 273,00 | – | ||||||
| 3 | Centrale: |
| |||||||
| a) stacja bazowa | – | 5 | |||||||
| b) centralka | – | 0 | |||||||
| 4 | Serwery i węzły: |
| |||||||
| a) serwer | – | 20 | |||||||
| b) węzeł | – | 87 | |||||||
| 5 | Urządzenia radiokomunikacyjne i radiowe – trankingowa sieć łączności radiowej – urządzenie odbiorczo-nadawcze SMART NET (Motorola) | – | 1 | ||||||
| 6 | Zintegrowany system cyfrowy wraz ze sprzętem komputerowym, wspomagający i koordynujący wykorzystywanie infrastruktury portowej oraz wymianę informacji w zakresie logistyki oraz obsługi statków i towarów, w tym towarów przewożonych w kontenerach | – | 1 | ||||||
| 13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ |
| ||||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||||
| 1 | Strażnica lądowych jednostek portowej straży pożarnej | – | 1 | ||||||
| 2 | Pompownie przeciwpożarowe z wyposażeniem | – | 2 | ||||||
| 3 | Wieże z monitorami wodno-pianowymi wraz z pomostami doprowadzającymi | – | 5 | ||||||
| 4 | Sieć rurociągów zasilających | 632,20 | – | ||||||
| 5 | Sieć rurociągów zasilających instalację zraszaczową | 968,80 | – | ||||||
Załącznik nr 3
WYKAZ AKWENÓW PORTOWYCH ORAZ OGÓLNODOSTĘPNYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ I INSTALACJI WCHODZĄCYCH W SKŁAD INFRASTRUKTURY PORTOWEJ PORTÓW MORSKICH W SZCZECINIE I ŚWINOUJŚCIU
1. AKWENY PORTOWE
1.1. Port morski w Szczecinie
1.1.1. Kanały portowe
1.1.2. Baseny portowe
1.1.3. Obrotnice
1.2. Port morski w Świnoujściu
1.2.1. Kanały portowe
1.2.2. Baseny portowe
1.2.3. Obrotnice portowe
2. RZEKI
2.1. Port morski w Szczecinie
2.2. Port morski w Świnoujściu
3. PIRSY, POMOSTY, DALBY I INNE BUDOWLE
3.1. Port morski w Szczecinie
3.2. Port morski w Świnoujściu
4. NABRZEŻA
4.1. Port morski w Szczecinie
4.2. Port morski w Świnoujściu
5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI
5.1. Port morski w Szczecinie
5.2. Port morski w Świnoujściu
6. INFRASTRUKTURA DROGOWA
6.1. Port morski w Szczecinie
6.1.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.1.2. Ulice
6.1.3. Parkingi
6.2. Port morski w Świnoujściu
6.2.1. Drogi kołowe i place manewrowe
6.2.2. Ulice
6.2.3. Parkingi
7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
7.1. Port morski w Szczecinie
7.1.1. Tory i rozjazdy kolejowe
7.1.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
7.2. Port morski w Świnoujściu
7.2.1. Tory
7.2.2. Nawierzchnie drogowo-kolejowe
8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA
8.1. Port morski w Szczecinie
8.2. Port morski w Świnoujściu
9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA
9.1. Port morski w Szczecinie
9.2. Port morski w Świnoujściu
10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA
10.1. Port morski w Szczecinie
10.2. Port morski w Świnoujściu
11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA
11.1. Port morski w Szczecinie
11.2. Port morski w Świnoujściu
12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA
12.1. Port morski w Szczecinie
12.2. Port morski w Świnoujściu
13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
13.1. Port morski w Szczecinie
13.2. Port morski w Świnoujściu
| 1. AKWENY PORTOWE | ||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | ||||
| 1.1 | Port morski w Szczecinie | |||||
| 1.1.1 | Kanały portowe: | |||||
| 1. Kanał Dębicki | 136 620,00 | |||||
| 2. Kanał Grodzki | 70 870,00 | |||||
| 3. Kanał Przemysłowy (Wrocławski) | 89 643,00 | |||||
| 4. Kanał Skolwiński | 236 497,00 | |||||
| 1.1.2 | Baseny portowe: | |||||
| 1. Basen Górnośląski | 91 580,00 | |||||
| 2. Basen Kaszubski | 276 800,00 | |||||
| 3. Basen Notecki | 21 120,00 | |||||
| 4. Basen Warty | 30 964,00 | |||||
| 5. Basen Wschodni | 50 490,00 | |||||
| 6. Basen Zachodni | 22 160,00 | |||||
| 1.1.3 | Obrotnice: | |||||
| 1. Obrotnica w Kanale Grodzkim w obrębie nabrzeży: Albańskiego, Bułgarskiego i Węgierskiego – średnica 190 m | 28 352,00 | |||||
| 2. Obrotnica przy południowej części Wyspy Grodzkiej – średnica 120 m | 11 310,00 | |||||
| 3. Obrotnica w basenie Kaszubskim (Górniczym) przed wejściem do basenu Górnośląskiego – średnica 260 m | 53 093,00 | |||||
| 4. Obrotnica na rzece Parnica, przed wejściem do Kanału Przemysłowego (Wrocławskiego) – średnica 130 m | 13 273,00 | |||||
| 5. Obrotnica na połączeniu rzek Parnicy i Regalicy – średnica 120 m | 11 310,00 | |||||
| 6. Obrotnica na Przekopie Mieleńskim u zbiegu z rzeką Parnicą o średnicy 300 m i głębokości 10,5 m | 70 686,00 | |||||
| 1.2 | Port morski w Świnoujściu | |||||
| 1.2.1 | Kanały portowe: | |||||
| Kanał Barkowy wzdłuż nabrzeża Portowców | 2 550,00 | |||||
| 1.2.2 | Baseny portowe: | |||||
| 1. Basen Atlantycki | 27 000,00 | |||||
| 2. Basen Bałtycki | 20 000,00 | |||||
| 3. Basen Trymerski | 12 570,00 | |||||
| 4. Basen portu zewnętrznego, z wyłączeniem wejściowego toru wodnego do basenu portu zewnętrznego w Świnoujściu, łączącego podejściowy tor wodny do Świnoujścia z obrotnicą w porcie zewnętrznym | 1 794 952,00 | |||||
| 1.2.3 | Obrotnice portowe: | |||||
| Obrotnica w porcie zewnętrznym w kształcie elipsy o osiach 630 m oraz 1 000 m i głębokości 14,50 m | 494 800,00 | |||||
| 2. RZEKI | ||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | ||||
| 2.1 | Port morski w Szczecinie | |||||
| 1. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do mostu Portowego | 2 750,00 | |||||
| 2. Rzeka Parnica – odcinek żeglowny od obrotnicy na Przekopie Mieleńskim do połączenia z rzeką Regalicą | 900,00 | |||||
| 3. Rzeka Duńczyca – odcinek od Kanału Grodzkiego w kierunku „Estakady” nad Odrą Zachodnią za wyspą Bielawa | 1 000,00 | |||||
| 4. Rzeka Odra Zachodnia – odcinek od południowego cypla Wyspy Okrętowej (Ostrów Brdowski) do północnego cypla Wyspy Okrętowej (Ostrów Brdowski) | 2 500,00 | |||||
| 2.2 | Port morski w Świnoujściu | |||||
| Cieśnina Świna – odcinek od nabrzeża Czołowego do połączenia z cieśniną Stara Świna | 4 800,00 | |||||
| 3. PIRSY, POMOSTY, DALBY I INNE BUDOWLE | ||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość [m.b.] | Liczba | ||
| 3.1 | Port morski w Szczecinie | |||||
| 1. Pirs Węglowy w basenie Kaszubskim | – | 188,00 | – | |||
| 2. Pomost ro-ro przy nabrzeżu Czeskim | – | 21,80 | – | |||
| 3. Dalby stalowe przy nabrzeżu Katowickim | – | – | 4 | |||
| 4. Pochylnia ro-ro przy nabrzeżu Fińskim | – | 27,00 | – | |||
| 5. Pole odkładu urobku przy nabrzeżu Fińskim | 176 000 m² | – | – | |||
| 6. Pole odkładu urobku Ostrów Grabowski | 524 821 m² | – | – | |||
| 3.2 | Port morski w Świnoujściu | |||||
| 1. Pirs nabrzeża Portowców | – | 240,40 | 1 | |||
| 2. Dalba w terminalu portowym Świnoujście | – | – | 2 | |||
| 3. Dalba w porcie zewnętrznym | – | – | 10 | |||
| 4. Pomosty komunikacyjne w porcie zewnętrznym | – | 462,00 | – | |||
| 5. Pomost ujęcia wody technicznej i przeciwpożarowej w porcie zewnętrznym o powierzchni 4240,00 m2 | – | – | 1 | |||
| 6. Pomost przeładunkowy w porcie zewnętrznym o powierzchni 3720,00 m2 | – | – | 1 | |||
| 7. Podpory pod estakadę w porcie zewnętrznym | – | 714,80 | – | |||
| 8. Zbiornik retencyjny w porcie zewnętrznym | – | – | 1 | |||
| 9. Kanał odpływowy do zbiornika retencyjnego w porcie zewnętrznym | – | 53,13 | – | |||
| 4. NABRZEŻA | ||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | ||||
| 4.1 | Port morski w Szczecinie | |||||
| 1. Nabrzeże Katowickie | 439,67 | |||||
| 2. Nabrzeże Katowickie-Uskok | 30,80 | |||||
| 3. Nabrzeże Chorzowskie | 295,20 | |||||
| 4. Nabrzeże Chorzowskie-Uskok | 75,17 | |||||
| 5. Nabrzeże Gliwickie | 260,50 | |||||
| 6. Nabrzeże Gliwickie-Uskok | 56,70 | |||||
| 7. Nabrzeże Południowe | 95,00 | |||||
| 8. Nabrzeże Bytomskie | 342,80 | |||||
| 9. Nabrzeże Bytomskie-Uskok | 33,00 | |||||
| 10. Nabrzeże Czołowe | 150,60 | |||||
| 11. Nabrzeże Wałbrzyskie | 265,20 | |||||
| 12. Nabrzeże Górnośląskie | 282,00 | |||||
| 13. Nabrzeże Dolnośląskie | 185,00 | |||||
| 14. Nabrzeże Opolskie | 61,80 | |||||
| 15. Nabrzeże Noteckie | 283,00 | |||||
| 16. Nabrzeże Drawskie z umocnieniem brzegowym | 354,50 | |||||
| 17. Nabrzeże Gorzowskie | 51,50 | |||||
| 18. Nabrzeże Sosnowieckie | 335,60 | |||||
| 19. Nabrzeże Regalica | 270,00 | |||||
| 20. Nabrzeże Parnica | 331,60 | |||||
| 21. Nabrzeże Spółdzielcze | 199,00 | |||||
| 22. Nabrzeże Fińskie | 310,00 | |||||
| 23. Nabrzeże Czeskie | 452,00 | |||||
| 24. Nabrzeże Słowackie | 595,00 | |||||
| 25. Nabrzeże Niemieckie | 164,07 | |||||
| 26. Nabrzeże Zbożowe | 255,05 | |||||
| 27. Nabrzeże Luksemburskie | 53,70 | |||||
| 28. Nabrzeże Holenderskie | 161,80 | |||||
| 29. Nabrzeże Belgijskie | 240,40 | |||||
| 30. Nabrzeże Angielskie | 165,00 | |||||
| 31. Nabrzeże Polskie | 260,00 | |||||
| 32. Nabrzeże Węgierskie | 611,30 | |||||
| 33. Nabrzeże Rumuńskie | 600,00 | |||||
| 34. Nabrzeże Egipskie | 100,00 | |||||
| 35. Nabrzeże Greckie | 627,20 | |||||
| 36. Nabrzeże Albańskie | 89,10 | |||||
| 37. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 100,00 | |||||
| 38. Nabrzeże Kubańskie z umocnieniem brzegowym | 244,00 | |||||
| 39. Nabrzeże Rosyjskie | 322,00 | |||||
| 40. Nabrzeże Tureckie | 99,40 | |||||
| 41. Nabrzeże Bulwar Śląski | 232,00 | |||||
| 42. Nabrzeże Warsztatowe | 282,80 | |||||
| 43. Nabrzeże Huk | 267,50 | |||||
| 44. Umocnienie brzegowe rzeki Duńczyca | 115,00 | |||||
| 4.2 | Port morski w Świnoujściu | |||||
| 1. Nabrzeże Odpraw Granicznych „GPK” | 52,60 | |||||
| 2. Nabrzeże Chemików | 284,65 | |||||
| 3. Nabrzeże Chemików-Barkowe | 155,54 | |||||
| 4. Nabrzeże Północne | 17,90 | |||||
| 5. Nabrzeże Wschodnie | 74,82 | |||||
| 6. Nabrzeże Hutników-Barkowe | 135,54 | |||||
| 7. Nabrzeże Hutników | 328,65 | |||||
| 8. Nabrzeże Górników-Barkowe | 156,10 | |||||
| 9. Nabrzeże Górników-Przejściowe (Południowe) | 30,80 | |||||
| 10. Nabrzeże Górników | 330,00 | |||||
| 11. Nabrzeże Portowców-Barkowe | 252,70 | |||||
| 12. Nabrzeże Portowców-Postojowe | 53,00 | |||||
| 13. Nabrzeże Władysława IV | 405,15 | |||||
| 14. Nabrzeże Pilotowe | 131,00 | |||||
| 15. Stanowisko promowe nr 1 terminalu promowego | 242,15 | |||||
| 16. Stanowisko promowe nr 2 terminalu promowego | 189,40 | |||||
| 17. Stanowisko promowe nr 3 terminalu promowego | 198,50 | |||||
| 18. Stanowisko promowe nr 4 terminalu promowego | 176,30 | |||||
| 19. Stanowisko promowe nr 5 terminalu promowego | 197,25 | |||||
| 20. Stanowisko promowe nr 6 terminalu promowego | 130,00 | |||||
| 5. TOROWISKA PORTOWYCH URZĄDZEŃ PRZEŁADUNKOWYCH WRAZ Z FUNDAMENTAMI | ||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | ||||
| 5.1 | Port morski w Szczecinie | |||||
| 1. Nabrzeże Rosyjskie | 296,00 | |||||
| 2. Nabrzeże Rumuńskie | 342,00 | |||||
| 3. Nabrzeże Węgierskie | 610,00 | |||||
| 4. Nabrzeże Polskie | 260,00 | |||||
| 5. Nabrzeże Angielskie | 165,00 | |||||
| 6. Nabrzeże Belgijskie | 240,00 | |||||
| 7. Nabrzeże Holenderskie | 141,00 | |||||
| 8. Nabrzeże Zbożowe | 178,00 | |||||
| 9. Nabrzeże Słowackie | 565,00 | |||||
| 10. Nabrzeże Czeskie | 420,00 | |||||
| 11. Nabrzeże Regalica | 210,00 | |||||
| 12. Nabrzeże Katowickie | 418,25 | |||||
| 13. Nabrzeże Chorzowskie | 253,90 | |||||
| 14. Nabrzeże Gliwickie | 229,00 | |||||
| 15. Nabrzeże Bytomskie | 298,80 | |||||
| 16. Pirs Węglowy | 262,00 | |||||
| 17. Nabrzeże Wałbrzyskie | 224,50 | |||||
| 18. Nabrzeże Górnośląskie | 306,80 | |||||
| 19. Nabrzeże Parnica | 218,80 | |||||
| 20. Nabrzeże Huk | 383,40 | |||||
| 21. Nabrzeże Fińskie | 200,00 | |||||
| 5.2 | Port morski w Świnoujściu | |||||
| 1. Nabrzeże Portowców | 206,80 | |||||
| 2. Nabrzeże Górników | 460,30 | |||||
| 3. Baza Przeładunkowo-Składowa ŚWI-II | 1 510,00 | |||||
| 4. Nabrzeże Hutników | 466,00 | |||||
| 5. Baza Przeładunkowo-Składowa ŚWI-IV | 295,00 | |||||
| 6. Nabrzeże Chemików | 210,80 | |||||
| 7. Nabrzeże Chemików-Barkowe | 154,60 | |||||
| 6. INFRASTRUKTURA DROGOWA | ||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość | |||
| 6.1 | Port morski w Szczecinie | |||||
| 6.1.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: | |||||
| 1. Droga przy budynku biura zarządu | – | 381,49 | ||||
| 2. Droga na nabrzeżu Albańskim | 2 848,10 | – | ||||
| 3. Droga na nabrzeżu Czeskim | 1 760,70 | – | ||||
| 4. Droga na nabrzeżu Rumuńskim | – | 642,00 | ||||
| 5. Droga na nabrzeżu Zbożowym | – | 23,30 | ||||
| 6. Droga na terenie Kanału Przemysłowego | – | 36,00 | ||||
| 7. Droga na terenie Łasztowni | – | 530,00 | ||||
| 8. Droga na terenie oczyszczalni | 5 463,00 | – | ||||
| 9. Droga na terenie Zakładu Usług Żeglugowych | 49,00 | – | ||||
| 10. Droga od bramy przy nabrzeżu Rumuńskim do nabrzeża Belgijskiego | – | 1 312,73 | ||||
| 11. Droga dojazdowa do elewatora Ewa | – | 402,00 | ||||
| 12. Droga Basenowa wzdłuż nabrzeża Bytomskiego | – | 1 015,00 | ||||
| 13. Droga na nabrzeżu Bytomskim | 2 812,30 | 215,00 | ||||
| 14. Droga na nabrzeżu Chorzowskim | 310,00 | – | ||||
| 15. Droga na nabrzeżu Gliwickim | 487,00 | – | ||||
| 16. Droga na nabrzeżu Parnica | – | 220,00 | ||||
| 17. Droga na nabrzeżu Sosnowieckim | 1 585,00 | – | ||||
| 18. Droga i plac na terenie granicznego punktu kontroli weterynaryjnej | 6 345,87 | – | ||||
| 19. Droga i plac na terenie Hryniewieckiego | 25 829,30 | – | ||||
| 20. Droga i plac na terenie Infra Port | 10 077,90 | – | ||||
| 21. Droga i plac na terenie Łasztowni | 18 434,43 | – | ||||
| 22. Droga i plac na terenie Portowych Centralnych Warsztatów Mechanicznych | 1 595,00 | – | ||||
| 23. Droga i plac na nabrzeżu Albańskim | 563,00 | – | ||||
| 24. Droga i plac na nabrzeżu Górnośląskim | 2 679,90 | – | ||||
| 25. Droga i place na nabrzeżu Katowickim | 12 011,90 | – | ||||
| 26. Droga i plac na nabrzeżu Regalica | 19 041,00 | – | ||||
| 27. Droga i plac na nabrzeżu Rosyjskim | 9 683,70 | – | ||||
| 28. Droga i plac w rejonie basenu Kaszubskiego | 18 467,00 | – | ||||
| 29. Droga z placem manewrowym na nabrzeżu Huk | 2 045,00 | – | ||||
| 30. Droga do nabrzeża Warsztatowego | – | 250,0 | ||||
| 31. Plac manewrowy przy nabrzeżu Niemieckim | 5 713,00 | – | ||||
| 32. Droga dojazdowa do nabrzeża Niemieckiego | – | 133,50 | ||||
| 33. Droga i place na nabrzeżu Fińskim | 5 168,00 | – | ||||
| 34. Droga w rejonie nabrzeża Spółdzielczego | 5 506,13 | – | ||||
| 6.1.2 | Ulice: | |||||
| 1. Ulica inż. Stanisława Hryniewieckiego | – | 1 140,00 | ||||
| 2. Ulica Cłowa | – | 1 324,50 | ||||
| 3. Ulica Węglowa | – | 662,42 | ||||
| 4. Ulica Zatokowa | – | 311,55 | ||||
| 5. Ulica Logistyczna | – | 485,00 | ||||
| 6. Ulica Gdańska | – | 736,10 | ||||
| 6.1.3 | Parkingi: | |||||
| 1. Parking samochodowy przy budynku biura zarządu | 4 512,60 | – | ||||
| 2. Parking przy ulicy Hryniewieckiego | 6 877,00 | – | ||||
| 3. Parking przy ulicy Rybnickiej | 391,00 | – | ||||
| 4. Parking w rejonie basenu Kaszubskiego | 3 925,00 | – | ||||
| 5. Parking w rejonie nabrzeża Górnośląskiego | 368,90 | – | ||||
| 6. Miejsca postojowe przy ulicy Hryniewieckiego | 20 203,00 | – | ||||
| 7. Miejsca postojowe przy ulicy Gdańskiej | 19 035,50 | – | ||||
| 6.2 | Port morski w Świnoujściu | |||||
| 6.2.1 | Drogi kołowe i place manewrowe: | |||||
| 1. Droga na nabrzeżu Chemików | 955,00 | 280,00 | ||||
| 2. Droga na nabrzeżu Górników | 17 206,10 | – | ||||
| 3. Droga na nabrzeżu Hutników | 1 170,00 | 3 698,00 | ||||
| 4. Droga na nabrzeżu Portowców | 2 393,00 | – | ||||
| 5. Droga i plac na nabrzeżu Górników | 24 691,50 | – | ||||
| 6. Droga i plac na nabrzeżu Hutników | 17 327,80 | – | ||||
| 7. Droga w rejonie przymorskim od bramy wjazdowej północnej | – | 2 689,00 | ||||
| 8. Droga do latarni Świnoujście | – | 280,00 | ||||
| 9. Droga i plac stanowiska promowego nr 2, 3, 4 i 5 | 75 733,00 | – | ||||
| 6.2.2 | Ulice: |
|
| |||
| 1. Ulica Artyleryjska | – | 169,00 | ||||
| 2. Ulica Bunkrowa | – | 498,00 | ||||
| 3. Ulica Duńska | – | 798,00 | ||||
| 4. Ulica Dworcowa | – | 351,00 | ||||
| 5. Ulica Dworcowa – przedłużenie | 1 800,00 | – | ||||
| 6. Ulica Kasztanowa | – | 356,16 | ||||
| 7. Ulica Nowoartyleryjska | – | 1 255,37 | ||||
| 6.2.3 | Parkingi: | |||||
| 1.Miejsca postojowe w terminalu promowym | 64 704,70 | – | ||||
| 2. Miejsca postojowe przy ulicy Nowoartyleryjskiej | 15 694,50 | – | ||||
| 7. INFRASTRUKTURA KOLEJOWA | |||||||
| Lp. | Nazwa | Powierzchnia | Długość | Liczba | |||
| 7.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
| 7.1.1 | Tory i rozjazdy kolejowe: | ||||||
| 1. Rejon Drobnicy | – | 17 253,50 | – | ||||
| 2. Rejon basenu Górniczego | – | 32 148,10 | – | ||||
| 3. Rejon nabrzeża Huk | – | 705,60 | – | ||||
| 4. Rejon nabrzeża Rosyjskiego | – | 1 491,70 | – | ||||
| 5. Rejon nabrzeża Fińskiego | – | 2 340,00 | – | ||||
| 7.1.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe: | ||||||
| 1. Nabrzeże Katowickie | 13 190,0 | – | – | ||||
| 2. Nabrzeże Chorzowskie | 9 735,0 | – | – | ||||
| 3. Nabrzeże Chorzowskie-Uskok | 752,0 | – | – | ||||
| 4. Nabrzeże Gliwickie | 5 210,0 | – | – | ||||
| 5. Nabrzeże Południowe | 950,0 | – | – | ||||
| 6. Nabrzeże Bytomskie | 9 570,0 | – | – | ||||
| 7. Nabrzeże Bytomskie-Uskok | 495,0 | – | – | ||||
| 8. Nabrzeże Czołowe | 1 500,0 | – | – | ||||
| 9. Nabrzeże Wałbrzyskie | 5 582,0 | – | – | ||||
| 10. Nabrzeże Górnośląskie | 6 440,0 | – | – | ||||
| 11. Nabrzeże Noteckie | 2 830,0 | – | – | ||||
| 12. Nabrzeże Drawskie | 3 700,0 | – | – | ||||
| 13. Nabrzeże Gorzowskie | 1 030,0 | – | – | ||||
| 14. Nabrzeże Regalica | 4 200,0 | – | – | ||||
| 15. Nabrzeże Parnica | 6 600,0 | – | – | ||||
| 16. Nabrzeże Czeskie | 10 080,0 | – | – | ||||
| 17. Nabrzeże Słowackie | 13 560,0 | – | – | ||||
| 18. Nabrzeże Zbożowe | 2 860,0 | – | – | ||||
| 19. Nabrzeże Luksemburskie | 1 074,0 | – | – | ||||
| 20. Nabrzeże Holenderskie | 3 236,0 | – | – | ||||
| 21. Nabrzeże Belgijskie | 5 770,0 | – | – | ||||
| 22. Nabrzeże Angielskie | 4 125,0 | – | – | ||||
| 23. Nabrzeże Polskie | 5 200,0 | – | – | ||||
| 24. Nabrzeże Węgierskie | 15 282,0 | – | – | ||||
| 25. Nabrzeże Rumuńskie | 6 600,0 | – | – | ||||
| 26. Nabrzeże Egipskie | 1 000,0 | – | – | ||||
| 27. Nabrzeże Greckie | 6 272,0 | – | – | ||||
| 28. Nabrzeże Albańskie | 1 782,0 | – | – | ||||
| 29. Nabrzeże Jugosłowiańskie | 950,0 | – | – | ||||
| 30. Nabrzeże Rosyjskie | 3 260,0 | – | – | ||||
| 31. Bulwar Śląski | 2 320,0 | – | – | ||||
| 32. Nabrzeże Warsztatowe | 7 070,0 | – | – | ||||
| 33. Nabrzeże Huk | 3 745,0 | – | – | ||||
| 34. Kładka – basen Górniczy | – | – | 4 | ||||
| 35. Pomost rewizyjny | – | – | 3 | ||||
| 36. Schron na nabrzeżu Warsztatowym | – | – | 1 | ||||
| 37. Sygnalizacja – basen Górniczy | – | – | 1 | ||||
| 38. Taca – basen Górniczy | – | – | 1 | ||||
| 7.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 7.2.1 | Tory: | ||||||
| 1. Rejon portu handlowego Świnoujście | – | 17 147,50 | – | ||||
| 2. Rejon terminalu promowego | – | 2 734,80 | – | ||||
| 7.2.2 | Nawierzchnie drogowo-kolejowe: | ||||||
| 1. Nabrzeże Chemików | 4 070,0 | – | – | ||||
| 2. Nabrzeże Hutników | 7 444,0 | – | – | ||||
| 3. Nabrzeże Górników-Barkowe | 3 000,0 | – | – | ||||
| 4. Nabrzeże Górników | 4 420,0 | – | – | ||||
| 5. Nabrzeże Władysława IV | 7 900,0 | – | – | ||||
| 6. Nabrzeże Pilotowe | 2 500,0 | – | – | ||||
| 7. Kanał | – | – | 2 | ||||
| 8. Kładka | – | – | 3 | ||||
| 9. Pomost | – | – | 5 | ||||
| 10. Przenośnik | – | – | 1 | ||||
| 11. Stacja na nabrzeżu chemików | – | – | 1 | ||||
| 12. Tunel | – | 18,40 | – | ||||
| 13. Zapora | – | – | 2 | ||||
| 8. INFRASTRUKTURA ELEKTROENERGETYCZNA | |||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||
| 8.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
| 1. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/SN | – | 2 | |||||
| 2. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/NN | – | 33 | |||||
| 3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem SN | 35 230,00 | – | |||||
| 4. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem NN | 91 995,85 | – | |||||
| 5. Słup oświetleniowy | – | 437 | |||||
| 6. Wieża oświetleniowa | – | 52 | |||||
| 7. Stacja paliw | – | 7 | |||||
| 8. Sieć acetylenu i tlenu | – | 1 | |||||
| 9. Kanał trolejowy | – | 1 | |||||
| 10. Studzienki do przeciwwag | – | 4 | |||||
| 11. Ostrzegawcze światła nawigacyjne | – | 2 | |||||
| 8.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 1. Stacja transformatorowa z wyposażeniem WN/SN | – | 1 | |||||
| 2. Stacja transformatorowa z wyposażeniem SN/SN | – | 22 | |||||
| 3. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem SN | 26 493,00 | – | |||||
| 4. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem NN | 54 262,00 | – | |||||
| 5. Słup oświetleniowy | – | 456 | |||||
| 6. Wieża oświetleniowa | – | 11 | |||||
| 7. Stacja paliw | – | 2 | |||||
| 8. Gniazda | – | 10 | |||||
| 9. Oświetlenie zewnętrzne | 9 454,00 | 10 | |||||
| 10. Studzienka | – | 8 | |||||
| 11. Zbiorniki | – | 2 | |||||
| 12. Ostrzegawcze światła nawigacyjne | – | 3 | |||||
| 13. Sieć przesyłowa i rozdzielcza wraz z wyposażeniem NN w porcie zewnętrznym | 5950,00 | – | |||||
| 14. Słup oświetleniowy w porcie zewnętrznym | – | 89 | |||||
| 15. Sterownia Zintegrowanego Morskiego Systemu Bezpieczeństwa Nawigacyjnego w porcie zewnętrznym | – | 1 | |||||
| 9. INFRASTRUKTURA CIEPŁOWNICZA | |||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||
| 9.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
| 1. Kanał ciepłowniczy | 1 092,00 | – | |||||
| 2. Komin | – | 4 | |||||
| 3. Kotłownia na paliwo ciekłe | – | 1 | |||||
| 4. Kotłownia na paliwo stałe | – | 1 | |||||
| 5. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 17 | |||||
| 6. Sieć gazowa | 94,00 | – | |||||
| 7. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 3 315,00 | – | |||||
| 9.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 1. Kanał ciepłowniczy | 180,00 | – | |||||
| 2. Komin | – | 4 | |||||
| 3. Kotłownia na paliwo gazowe | – | 2 | |||||
| 4. Sieć gazowa | 446,00 | 2 | |||||
| 5. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 8 294,00 | – | |||||
| 6. Węzeł ciepłowniczy z wyposażeniem | – | 32 | |||||
| 7. Zbiornik | – | 1 | |||||
| 10. INFRASTRUKTURA WODOCIĄGOWA | |||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||
| 10.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
| 1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 29 150,00 | – | |||||
| 2. Stacja pomp | – | 2 | |||||
| 3. Studnie wiercone | – | 5 | |||||
| 4. Stacje redukcyjne ciśnienia | – | 2 | |||||
| 5. Zbiornik zasobowy | – | 2 | |||||
| 10.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 1. Sieć przesyłowa i rozdzielcza z wyposażeniem | 14 412,00 | – | |||||
| 2. Ujęcie wody ze zbiornikiem zasobowym | – | 1 | |||||
| 3. Hydrofornia | – | 1 | |||||
| 4. Zbiornik wody pitnej | – | 2 | |||||
| 11. INFRASTRUKTURA KANALIZACYJNA | |||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||
| 11.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
|
| 1. Neutralizator ścieków | – | 9 | ||||
| 2. Oczyszczalnia ścieków | – | 1 | |||||
| 3. Przepompownia ścieków | – | 20 | |||||
| 4. Sieć kanalizacji deszczowej | 31 258,00 | – | |||||
| 5. Urządzenie do oczyszczania ścieków deszczowych | – | 24 | |||||
| 6. Sieć kanalizacji ogólnospławnej | 4 092,00 | – | |||||
| 7. Osadnik ścieków sanitarnych | – | 6 | |||||
| 8. Sieć kanalizacji sanitarnej | 8 063,90 | – | |||||
| 9. Zbiornik | – | 1 | |||||
| 11.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 1. Łapacz piasku | – | 8 | |||||
| 2. Oczyszczalnia ścieków | – | 1 | |||||
| 3. Przepompownie ścieków | – | 16 | |||||
| 4. Przepust | 178,00 | – | |||||
| 5. Sieć kanalizacji deszczowej | 12 391,50 | – | |||||
| 6. Urządzenie do oczyszczania ścieków deszczowych | – | 17 | |||||
| 7. Sieć kanalizacji sanitarnej | 10 332,00 | – | |||||
| 8. Sieć kanalizacji deszczowej w porcie zewnętrznym | 233,50 | – | |||||
| 9. Urządzenia do oczyszczania ścieków deszczowych w porcie zewnętrznym | – | 2 | |||||
| 12. INFRASTRUKTURA TELEKOMUNIKACYJNA I INFORMATYCZNA | |||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||
| 12.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
| 1. Centrala telefoniczna | – | 1 | |||||
| 2. Sieć teleinformatyczna | 3 800 946,00 | – | |||||
| 3. Kanalizacja kablowa | 14 000,00 | – | |||||
| 4. Serwer i urządzenie sieciowe | – | 15 | |||||
| 5. Zintegrowany system cyfrowy wraz ze sprzętem komputerowym, wspomagający i koordynujący wykorzystywanie infrastruktury portowej oraz wymianę informacji w zakresie logistyki oraz obsługi statków i towarów, w tym towarów przewożonych w kontenerach | – | 1 | |||||
| 12.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 1. Centrala telefoniczna | – | 2 | |||||
| 2. Sieć teleinformatyczna | 1 600 000,00 | – | |||||
| 3. Kanalizacja kablowa | 18 800,00 | – | |||||
| 4. Serwer i urządzenie sieciowe | – | 2 | |||||
| 5. Zintegrowany system bezpieczeństwa nawigacyjnego w porcie zewnętrznym | – | 1 | |||||
| 6. Zintegrowany system cyfrowy wraz ze sprzętem komputerowym, wspomagający i koordynujący wykorzystywanie infrastruktury portowej oraz wymianę informacji w zakresie logistyki oraz obsługi statków i towarów, w tym także towarów przewożonych w kontenerach | – | 1 | |||||
| 13. INFRASTRUKTURA OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ | |||||||
| Lp. | Nazwa | Długość | Liczba | ||||
| 13.1 | Port morski w Szczecinie | ||||||
| 1. Strażnica lądowych jednostek portowej straży pożarnej | – | 1 | |||||
| 13.2 | Port morski w Świnoujściu | ||||||
| 1. Pompownie przeciwpożarowe z wyposażeniem | – | 2 | |||||
| 2. Sieci rurociągów zasilających | 4 024,00 | – | |||||
- Data ogłoszenia: 2021-12-17
- Data wejścia w życie: 2022-01-01
- Data obowiązywania: 2022-01-01
REKLAMA
Dziennik Ustaw
REKLAMA
REKLAMA
