| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: obsługa klienta

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu obsługa klienta. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące obsługa klienta.

Wykorzystanie CRM-a w procesie kompleksowej obsługi sprzedaży

Aktualizacja: 22.06.2016

Programy służące do obsługi sprzedaży powinny być dopasowane do specyfiki działalności konkretnego przedsiębiorstwa. Jeżeli firmie do kompleksowej obsługi sprzedaży przyda się magazyn, moduł umożliwiający fakturowanie i mechanizm rozliczania należności, warto zwrócić uwagę na CRM-a, który może być nieoczywistym, ale bardzo pożądanym dodatkiem. »

Urząd „papierowy” czy „elektroniczny” – nowa instrukcja kancelaryjna

Aktualizacja: 08.03.2011

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną, wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to treść nowej instrukcji kancelaryjnej dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów. »

reklama

POLECANE

Artykuł partnerski

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Santana Nowak

Specjalistka w zakresie prawa cywilnego, posiadająca bogate doświadczenie zawodowe w wielu dziedzinach prawa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »