Stołeczni kryminalni zatrzymali trzech mężczyzn, którzy oszukali starszą kobietę "na wypadek drogowy". Podczas zatrzymania funkcjonariusze zabezpieczyli 24 tys. zł, 180 dolarów, 200 euro, 2,5 tys. koron szwedzkich, dwie obrączki i łańcuszek.
ZUS jak co roku w październiku, wspólnie z partnerami wspiera osoby starsze. Informuje, edukuje i wyjaśnia kwestie związane z ubezpieczeniami społecznymi, bezpieczeństwem i zdrowiem seniorów. Wydarzenia w ramach tej akcji pod hasłem „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo” będą się odbywały w całym kraju, a udział w nich jest bezpłatny. Z myślą o seniorach, po raz kolejny, ZUS wydał również publikację „ZUS dla Seniora”.
Komunikacja w sprzedaży, jak i w każdej innej dziedzinie jest jednym z ważniejszych elementów. Odpowiadając na pytanie co jest decydujące w sprzedaży? Odpowiedź brzmi: to, w jaki sposób komunikujesz się ze swoim rynkiem, z klientami. To, co sprzedajesz, jest wtórne. Biznes jest w gruncie rzeczy umiejętnością nawiązywania kontaktu z obcymi osobami. Zarówno w sposób bezpośredni, jak i pośredni. Niezależnie, czy mamy na myśli działania Public Relations, komunikację marketingową, copywriting czy bezpośrednią rozmowę z drugim człowiekiem, twarzą w twarz, telefonicznie lub elektronicznie. Jak mówić, aby nas rozumiano? Co wpływa na skuteczną komunikację w sprzedaży? Dlaczego umiejętność komunikowania się może być przewagą konkurencyjną?