Najnowsza mapa trendów 2021, opublikowana przez Infuture Institute, nie pozostawia złudzeń. Wśród największych trendów społecznych na najbliższe lata będzie srebrne tsunami. Liczba seniorów rośnie rokrocznie, a przeciętny czas życia wydłuża się. Od lat coraz więcej mówi się o srebrnej gospodarce, produktach i usługach profilowanych pod kątem seniorów. Inicjatywy senioralne rosną jak grzyby po deszczu i mają odzwierciedlenie m.in. w telekomunikacji, turystyce, edukacji ale też na rynku nieruchomości. Część z nowych trendów przychodzi do nas z zagranicy. Czy zagoszczą na dobre?
Teraz, gdy wszyscy znajdujemy się w trudnej sytuacji, musimy poszukiwać nowych możliwości i próbować wszystkiego, co może uratować nasze firmy – radzi Robert Lipiński. Jeśli jednak zdarzyło się tak, że straciliśmy pracę, też warto spróbować spojrzeć na to jak na szansę – być może przyszedł czas na realizację marzeń o przejściu na własne i zawalczenie o swoją niezależność?
Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O tym, czy osiąganie KPI’s powinno stać się „targetem” rozmawiamy z Robertem Lipińskim, mentorem w zakresie skutecznej sprzedaży BtoB.