Ponad połowa firm handlowych i przemysłowych nie jest zainteresowana udostępnianiem swoich produktów i usług na raty innym firmom - wynika z badania „Finasowanie zakupów firmowych". Co 10. przedsiębiorca w Polsce rezygnuje z zakupu towaru lub usługi z powodu zbyt wysokiej ceny - dodano.
30 proc. firm jest zainteresowana dostępem do usługi ratalnej. Najczęściej zainteresowanie deklarują firmy budowlane i przemysłowe – wynika z najnowszego badania firmy faktoringowej NFG „Finansowanie zakupów firmowych”
Tego nie zrobisz, mając niespłacone długi
05.01.2022
Zaległe długi ograniczają codzienne życie. Uniemożliwiają m.in. zakupy sprzętu na raty czy zaciągnięcie kredytu hipotecznego.
Sprzedaż w systemie ratalnym. Postęp digitalizacji i przeniesienie usług do internetu zachęca przedsiębiorców do wprowadzania nie tylko innowacyjnych usług ale też nowych modeli płatności. Coraz więcej mikro i małych firm decyduje się na systemy odroczonych płatności czy udostępnieniu zakupów na raty swoim klientom. Nowoczesne rozwiązania pozwalają sprzedawać na raty w prawie każdym kanale. Strony internetowe (wszystkie), sklepy stacjonarne, e- sklepy, portale społecznościowe – wszędzie jest możliwość wygenerowania płatności raty w e-commerce. To przedsiębiorca decyduje jaką formę wybiera, kiedy i komu ją udostępnia.
"Chwilówki" i zakupy na raty - nowe przepisy
18.02.2019
Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało ustawę antylichwiarską. Nowe przepisy mają chronić osoby zaciągające krótkotrwałe pożyczki tzw. chwilówki.
Zwrot towaru zakupionego na prezentacji
10.06.2013
Zwrot towaru zakupionego na prezentacji może przysparzać wątpliwości ze względu na specyfikę tej formy zakupów. Ochrona konsumenta w przypadku zawarcia umowy z przedsiębiorcą podczas jego prezentacji handlowej jest jednak daleko posunięta.
W umowie sprzedawca może zastrzega sobie prawo własności aż do czasu uiszczenia całkowitej ceny. BEZPŁATNY WZÓR UMOWY.
Strony dokonują zmiany postanowień umowy poprzez rozłożenie na raty ceny, którą zobowiązał się uiścić Kupujący. Pobierz bezpłatny wzór.
Umowa sprzedaży na raty - WZÓR UMOWY
14.10.2011
Przy sprzedaży na raty wydanie towaru kupującemu następuje przed całkowitą zapłatą ceny. Pobierz bezpłatny wzór umowy.
Pobierz umowę sprzedaży motocykla na raty. Umowa sprzedaży to jedna z najczęściej zawieranych umów. Na piśmie zawieramy tylko bardzo ważne umowy sprzedaży. Zapłata może być rozłożona na raty.
Sprzedaż samochodu na raty - WZÓR UMOWY
13.10.2011
Pobierz bezpłatny wzór umowy. W umowie sprzedaży samochodu strony ustalają, że zapłata ceny przez Kupującego nastąpi w ratach.
Pobierz bezpłatny wzór umowy. W umowie sprzedaży sprzedawca zastrzega sobie prawo własności do uiszczenia całej ceny przez Kupującego. Przy sprzedaży na raty.
Sprzedaż na raty
14.12.2011
Sprzedaż na raty to rodzaj umowy, którą zawiera prowadzący przedsiębiorstwo (sprzedawca) z osobą fizyczną (kupującym), przedmiotem transakcji jest rzecz ruchoma nabyta na własne potrzeby kupującego.
Zamierzasz kupić jakiś produkt na raty, ale nie za bardzo wiesz, jakie dokumenty powinieneś przygotować? Nie musisz się już zamartwiać, postaramy się udzielić ci wszystkich najważniejszych informacji.
Marzysz o nowym komputerze albo lodówce, ale nie stać cię na nią, a twoje dochody nie upoważniają cię do zakupienia tego produktu na raty? Nie martw się, na rynku pożyczek szykuje się rewolucja.
Ubezpieczenia w działalności gospodarczej
28.07.2011
Ubezpieczenia finansowe sprowadzają się do przeniesienia części ryzyka finansowego w prowadzonej działalności gospodarczej na firmę ubezpieczającą.
Ubezpieczenie sprzedaży ratalnej
28.07.2011
Ubezpieczenia sprzedaży ratalnej jest jednym z najczęściej stosowanych ubezpieczeń. Czasami nie jesteśmy nawet świadomi, iż zawarliśmy tego rodzaju umowę.
Sprzedaż na raty
03.08.2011
Sprzedaż na raty to szczególny rodzaj sprzedaży uregulowany w kodeksie cywilnym. Sprzedaż na raty charakteryzuje się tym, iż dokonywana jest w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedawcy, a kupującym jest osoba fizyczna.
Przemyślane zakupy
17.10.2011
Konsumenci są szczególną grupą klientów, niekiedy nawet bardziej uprzywilejowaną. Przepisy jasno określają ich prawa i obowiązki. Niestety decyzje o zakupie często  podejmowane są przez nich zbyt pochopnie, co powoduje że nie są one trafione.