Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wyłączenie prądu

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Odbiorcy energii elektrycznej, którzy w czasie zimy pozostawali przez jakiś okres bez prądu mogą domagać się bonifikat od dostawcy energii.
Parę dni temu doszło do przerwy w dostawie prądu w naszym bloku. Chciałbym się ubiegać o odszkodowanie. Słyszałem, że istnieje jakiś limit czasowy. To znaczy, że jeśli nie miałem prądu przez 6 godzin to nic mi się należy?
Wadliwe działanie licznika, zawyżone rachunki, zła jakość usług czy nieuzasadnione kary za nieterminowe opłaty. Sprawdź z jakimi innymi problemami na rynku energetycznym najczęściej zmagają  się konsumenci.