| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Prawa konsumenta > Konsument w UE > Reklamacja do francuskiego banku

Reklamacja do francuskiego banku

Przebywasz we Francji i otworzyłeś w tamtejszym banku rachunek bankowy? Sprawdź co zrobić jeśli po pewnym czasie okaże się, że na koncie na ma środków pieniężnych.

Przykład:

Przed laty założyłam we Francji konto bankowe. Przez parę lat otrzymywałam wyciągi z owego konta. Teraz, kiedy przestałam je otrzymywać, skontaktowałam się z bankiem. Okazuje się, iż zarówno konto jak i pieniądze na nim nie istnieją. Co mam zrobić? Nigdy nie rezygnowałam z tego konta ani nie wypłaciłam z niego środków.

W pierwszej kolejności proszę złożyć pisemną reklamację w banku, w którym miała Pani założone konto. Bank nie miał prawa likwidować rachunku bez dyspozycji z Pani strony. Należy zwrócić się do banku z żądaniem wyjaśnienia sprawy, przy czy konieczne będzie odnalezienie umowy z nim zawartej.

 

Źródło: Europejskie Centrum Konsumenckie

reklama

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Olga Rzycka

Coach, trener, psycholog

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »