| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Umowy > Umowa kupno-sprzedaż > Jak napisać zgłoszenie reklamacji

Jak napisać zgłoszenie reklamacji

Warto domagać się, aby przedstawiciel biura podróży potwierdził przyjęcie reklamacji poprzez złożenie podpisu wraz z datą na egzemplarzu, który zachowamy dla siebie (obowiązek potwierdzenia ma zawsze pilot wycieczki – gdy składamy reklamację w czasie trwania imprezy). Nie będzie wówczas wątpliwości, kiedy złożyliśmy reklamację i jakie były nasze zarzuty i żądania.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jak złożyć reklamację

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Anna Prymakowska

Ekoconsultant sp. z o.o.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »