reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ROZPORZĄDZENIE KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI

z dnia 21 sierpnia 2001 r.

w sprawie czasu przeznaczonego na rozpowszechnianie audycji wyborczych oraz ramowego podziału czasu w programach ogólnokrajowych i regionalnych

Na podstawie art. 182 ust. 4 ustawy z dnia 12 kwietnia 2001 r. - Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 46, poz. 499 i Nr 74, poz. 786) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Audycje wyborcze w wyborach do Sejmu i do Senatu są rozpowszechniane w dniach od 8 do 21 września 2001 r.

2. W programach ogólnokrajowych „Telewizji Polskiej Spółka Akcyjna”, zwanej dalej „Telewizją Polską”, czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:

1) w Programie 1 - 720 minut w wyborach do Sejmu i 140 minut w wyborach do Senatu,

2) w Programie 2 - 100 minut w wyborach do Senatu,

3) w Programie TV Polonia - 180 minut w wyborach do Sejmu i 60 minut w wyborach do Senatu.

3. W programach ogólnokrajowych „Polskiego Radia Spółka Akcyjna”, zwanego dalej „Polskim Radiem”, czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:

1) w Programie 1 - 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,

2) w Programie 2 - 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,

3) w Programie 3 - 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,

4) w Programie 4 - 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu,

5) w programie dla zagranicy - 300 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu.

4. W programach regionalnych Telewizji Polskiej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 600 minut w wyborach do Sejmu i 180 minut w wyborach do Senatu.

5. W spółkach radiofonii regionalnej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 900 minut w wyborach do Sejmu i 360 minut w wyborach do Senatu.

§ 2.
1. Telewizja Polska rozpowszechnia audycje wyborcze:

1) w Programie 1 w dniach 8-21 września - w godzinach 1800-1850, a ponadto w dniach 17-21 września również w godzinach 1625-1657,

2) w Programie 2 w dniach 9 i 16 września - w godzinach 1000-1050,

3) w TV Polonia w dniach 18, 19 i 20 września - łącznie 1 godzinę 20 minut dziennie w odpowiednich pasmach czasowych,

4) w programach regionalnych (w rozłączonej sieci Programu 2 oraz nadajnikach lokalnych):

a) w okresie 8-21 września, z wyjątkiem sobót i niedziel, w godzinach 1700-1800,

b) w dniach 8 i 15 września w godzinach 830-930 i 1030-1100

2. Polskie Radio rozpowszechnia audycje wyborcze:

1) w dniach 8-21 września, z wyjątkiem sobót i niedziel:

a) w Programie 1 - w godzinach 14005-1430, 1835-1900 i 2010-2022,

b) w Programie 2 - w godzinach 930-942 i 1500-1525,

c) w Programie 3 - w godzinach 605-630, 2048-2100 i 2235-2300,

d) w Programie 4 - w godzinach 830-855 i 2000-2012,

2) w programie dla zagranicy audycje wyborcze rozpowszechniane są:

a) w dniach 8-21 września, z wyjątkiem soboty i niedzieli, w godzinach 2310-2335,

b) w dniach 8-21 września, z wyjątkiem sobót i niedziel, w godzinach 2340-2352.

3. Spółki radiofonii regionalnej:

1) rozpowszechniają w dniach 8-15 września co najmniej 7 godzin audycji wyborczych, nie więcej jednak niż 11 godzin,

2) wykorzystują w całym okresie rozpowszechniania audycji wyborczych co najmniej 75% czasu przeznaczonego na audycje wyborcze w godzinach 600-900 i 1500-2200

§ 3.
[1] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: J. Braun

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 28 sierpnia 2001 r.

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Clifford Chance, Janicka, Krużewski, Namiotkiewicz i wspólnicy sp.k.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama