REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2007 nr 134 poz. 942

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI MORSKIEJ1)

z dnia 6 lipca 2007 r.

w sprawie ustalenia granicy portu morskiego we Władysławowie od strony morza, redy i lądu

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Granicę portu morskiego we Władysławowie od strony morza i redy ustala się, jak następuje:

Poczynając od punktu A, położonego na linii brzegowej, o współrzędnych geograficznych:

szerokość geograficzna północna φ = 54°47'58.1” N,

długość geograficzna wschodnia λ = 18°24'43.7” E,

granica portu biegnie na północny wschód do punktu B o współrzędnych geograficznych:

φ = 54°48'13” N

λ = 18°25'04” E.

W punkcie A granica portu od strony morza i redy pokrywa się z punktem granicy portu od strony lądu, oznaczonym w opisie granicy portu w § 2 jako nr 2.

Od punktu B, leżącego na linii łączącej punkty nr 1 i 2 kotwicowiska, granica portu biegnie na północny zachód wzdłuż granicy kotwicowiska do punktu C o współrzędnych geograficznych:

φ = 54°48'34” N

λ = 18°24'14.5” E.

Od punktu C granica portu biegnie na długości 0,5 Mm w kierunku północno-zachodnim do punktu D o współrzędnych geograficznych:

φ = 54°49'00” N

λ = 18°23'51” E.

Od punktu D granica portu biegnie z zachodu na wschód po łuku koła o promieniu 1,5 Mm, którego środkiem jest głowica Falochronu Północnego, oznaczona światłem zielonym, i dochodzi do punktu E o współrzędnych geograficznych:

φ = 54°48'56” N

λ = 18°27'09” E.

Od punktu E granica portu biegnie w kierunku południowo-zachodnim do punktu F o współrzędnych geograficznych:

φ = 54°48'30” N

λ = 18°26'38.5” E,

pokrywając się z punktem nr 3 kotwicowiska.

Od punktu F granica portu biegnie wzdłuż linii łączącej punkty nr 3 i 2 kotwicowiska i dochodzi do punktu G o współrzędnych geograficznych:

φ = 54° 47'52.5” N

λ = 18°25'55” E,

pokrywając się z punktem nr 2 kotwicowiska.

Od punktu G granica portu biegnie w kierunku południowo-zachodnim, dochodząc do linii brzegowej w punkcie H o współrzędnych geograficznych:

φ = 54°47'27.4” N

λ = 18°25'36.6” E.

W punkcie H granica portu od strony morza i redy pokrywa się z punktem granicy portu od strony lądu, oznaczonym w opisie granicy portu w § 2 jako nr 21.

Od punktu H granica portu biegnie poprzez punkty nr: 22, 23, 1 i 2, których przebieg jest opisany w § 2, (stanowiące punkty granicy portu od strony lądu) i dochodzi do punktu A, położonego na linii brzegowej, od którego rozpoczęto opis granicy portu.

Wszystkie współrzędne geograficzne punktów granicy portu od strony morza i redy podano w układzie World Geodetic System „WGS-84”.

§ 2.
Granicę portu morskiego we Władysławowie od strony lądu ustala się, jak następuje:

Poczynając od punktu nr 1, stanowiącego najdalej wysunięty punkt zewnętrznej krawędzi łuku główki skrzyni Falochronu Północnego, stanowiącej prawą główkę wejściową do portu, granica portu biegnie w stronę północno-zachodnią wzdłuż odmorskiej krawędzi falochronu, tworzącego linię brzegową, dochodzi do linii brzegowej, tworzącej północne granice działek ewidencyjnych: nr 333/4 i 333/1 w obrębie ewidencyjnym nr 3, i biegnie wzdłuż tych linii, dochodzi do punktu nr 2, stanowiącego punkt przecięcia linii brzegowej z zachodnią granicą działki ewidencyjnej nr 333/1 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

Od punktu nr 2 granica portu biegnie linią prostą w kierunku południowym do punktu nr 3, położonego na zachodniej krawędzi drogi dojazdowej w punkcie przecięcia z przedłużeniem północnej granicy działki ewidencyjnej nr 332/4 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

Dalej granica portu biegnie na południe do punktu nr 4, leżącego na przecięciu zachodniej krawędzi drogi dojazdowej z południową granicą działki ewidencyjnej nr 334 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

Z punktu nr 4 granica portu skręca w kierunku północno-zachodnim wzdłuż północnej granicy działki ewidencyjnej nr 341/6 w obrębie ewidencyjnym nr 3 do punktu nr 5, położonego w północno-zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 341/6.

W punkcie nr 5 granica portu skręca w kierunku południowo-zachodnim i biegnie wzdłuż zachodniej granicy działki ewidencyjnej nr 341/6 w obrębie ewidencyjnym nr 3, dochodząc do punktu nr 6, położonego w południowo-zachodnim narożniku tej działki ewidencyjnej.

Od punktu nr 6 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż południowej granicy działek ewidencyjnych nr: 341/6, 341/5 i 341/8 w obrębie ewidencyjnym nr 3, dochodząc do punktu nr 6A, położonego w południowo-wschodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 341/8 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

W punkcie nr 6A granica portu skręca w kierunku południowo-zachodnim, przecinając działkę ewidencyjną nr 341/10 w obrębie ewidencyjnym nr 3, dochodzi do punktu nr 6B, położonego na południowej granicy działki ewidencyjnej nr 341/10 w obrębie ewidencyjnym nr 3 w miejscu styku z narożnikiem działki ewidencyjnej nr 329 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

Od punktu nr 6B granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż południowej granicy działki ewidencyjnej nr 341/10 w obrębie ewidencyjnym nr 3 i dochodzi do punktu nr 7, położonego w południowo-wschodnim narożniku tej działki ewidencyjnej.

W punkcie nr 7 granica portu skręca w kierunku południowo-zachodnim, przecinając działkę ewidencyjną nr 329 w obrębie ewidencyjnym nr 3, a następnie biegnie wzdłuż zachodniej granicy działki ewidencyjnej nr 328/1 w obrębie ewidencyjnym nr 3, dochodzi do punktu nr 8, położonego w południowo-zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 328/1.

Od punktu nr 8 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż południowej granicy działki ewidencyjnej nr 328/1 w obrębie ewidencyjnym nr 3, dochodząc do punktu nr 9.

W punkcie nr 9 granica portu skręca w kierunku południowo-zachodnim, przecinając działkę ewidencyjną nr 327/1 w obrębie ewidencyjnym nr 3, następnie biegnie wzdłuż zachodniej granicy działek ewidencyjnych nr: 326/29 i 326/38, dochodząc do punktu nr 10, położonego w zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 326/38 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

W punkcie nr 10 granica portu skręca w kierunku południowo-wschodnim, wzdłuż granicy pomiędzy działkami ewidencyjnymi nr: 326/38 i 326/33 w obrębie ewidencyjnym nr 3 dochodząc do punktu nr 11, położonego w północno-wschodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 326/33.

W punkcie nr 11 granica portu skręca w kierunku południowo-zachodnim, wzdłuż zachodniej granicy działki ewidencyjnej nr 326/38 w obrębie ewidencyjnym nr 3, dochodząc do punktu nr 12, położonego w południowo-zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 326/38.

Od punktu nr 12 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż południowej granicy działki ewidencyjnej nr 326/38, przecina ul. Portową i dochodzi do punktu nr 13, położonego na styku z działką ewidencyjną nr 26/12 w obrębie ewidencyjnym nr 5.

Od punktu nr 13 granica portu biegnie w kierunku północno-wschodnim wzdłuż wschodniej linii regulacyjnej ul. Portowej, dochodzi do punktu nr 14, położonego w północnym narożniku działki ewidencyjnej nr 24/2 w obrębie ewidencyjnym nr 5.

W punkcie nr 14 granica portu skręca w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż granicy działek ewidencyjnych nr: 24/2, 21/2, 21/3 i 20/2 w obrębie ewidencyjnym nr 5 do punktu nr 15, położonego we wschodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 20/2 w obrębie ewidencyjnym nr 5.

Od punktu nr 15 granica portu biegnie na wschód, wzdłuż północnej granicy działki ewidencyjnej nr 20/4, dochodząc do punktu nr 16, położonego na styku z działką ewidencyjną nr 19/2 w obrębie ewidencyjnym nr 5.

W punkcie nr 16 granica portu skręca w kierunku południowo-wschodnim, biegnąc wzdłuż wschodniej granicy działki ewidencyjnej nr 20/4, i dochodzi do punktu nr 17, położonego na styku z działką ewidencyjną nr 360, stanowiącą pas drogowy ul. Starowiejskiej.

Od punktu nr 17 granica portu biegnie wzdłuż północnej linii regulacyjnej ul. Starowiejskiej, dochodzi do punktu nr 18, położonego w południowo-wschodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 54 w obrębie ewidencyjnym nr 10.

W punkcie nr 18 granica portu skręca w kierunku północno-wschodnim, biegnąc wzdłuż granicy pomiędzy działką ewidencyjną nr 54 i działką ewidencyjną nr 4 w obrębie ewidencyjnym nr 10, przecina obszar torów kolejowych wzdłuż granicy między działką ewidencyjną nr 4 w obrębie ewidencyjnym nr 5 i działką ewidencyjną nr 3/1 w obrębie ewidencyjnym nr 10, dochodząc do punktu nr 19, położonego w zachodnim narożniku działki ewidencyjnej nr 3/1.

Od punktu nr 19 granica portu biegnie w kierunku południowo-wschodnim, wzdłuż granicy pomiędzy działką ewidencyjną nr 3/1, stanowiącą teren Skarbu Państwa w użytkowaniu Polskich Kolei Państwowych S.A., a działkami ewidencyjnymi nr: 1/7, 1/8 i 1/6 w obrębie ewidencyjnym nr 10 do punktu nr 20, położonego w południowym narożniku działki ewidencyjnej nr 1/6, w którym skręca w kierunku północno-wschodnim wzdłuż południowo-wschodniej granicy działek ewidencyjnych nr: 1/6 i 1/4 w obrębie ewidencyjnym nr 10, dochodząc do punktu nr 21, położonego na linii brzegowej.

W punkcie nr 21 granica portu skręca w kierunku północno-zachodnim wzdłuż linii brzegowej, dochodząc do punktu nr 22, położonego na przecięciu linii brzegowej ze wschodnią granicą działki ewidencyjnej nr 330/4 w obrębie ewidencyjnym nr 3.

Od punktu nr 22 granica portu biegnie wzdłuż wschodniej granicy działek ewidencyjnych nr: 330/4, 330/20, 330/19 i 330/8 w obrębie ewidencyjnym nr 3, obejmujących konstrukcję falochronu wschodniego wraz z narzutem, dochodząc do punktu nr 23, położonego na zewnętrznej krawędzi łuku głowicy wschodniego krańca tego falochronu.

Od punktu nr 23 granica portu skręca na wschód i zamyka wejście do portu, dochodząc do główki Falochronu Północnego w punkcie nr 1, od którego rozpoczęto opis granicy portu.

§ 3.
Wykaz współrzędnych geograficznych punktów załamania granicy odlądowej portu Władysławowo podano w układzie World Geodetic System „WGS-84”:

Nr

φ

λ

1

54°47'47.9” N

18°25'25.0” E

2

54°47'58.1” N

18°24'43.7” E

3

54°47'54.3” N

18°24'42.4” E

4

54°47'50.0” N

18°24'40.0” E

5

54°47'53.0” N

18°24'32.4” E

6

54°47'51.9” N

18°24'31.1” E

6a

54°47'49.4” N

18°24'37.3” E

6b

54°47'48.9” N

18°24'36.8” E

7

54°47'48.2” N

18°24'38.5” E

8

54°47'47.2” N

18°24'37.2” E

9

54°47'43.5” N

18°24'45.8” E

10

54°47'41.5” N

18°24'42.8” E

11

54°47'37.7” N

18°24'50.1” E

12

54°47'36.5” N

18°24'48.6” E

13

54°47'34.4” N

18°24'53.6” E

14

54°47'35.9” N

18°24'56.0” E

15

54°47'33.0” N

18°25'02.0” E

16

54°47'33.1” N

18°25'02.6” E

17

54°47'25.1” N

18°25'06.7” E

18

54°47'25.9” N

18°25'20.3” E

19

54°47'29.3” N

18°25'22.9” E

20

54°47'24.7” N

18°25'33.3” E

21

54°47'27.4” N

18°25'36.6” E

22

54°47'39.4” N

18°25'09.0” E

23

54°47'48.6” N

18°25'17.1” E.

 

§ 4.
Linia przebiegu granicy portu jest oznaczona na mapie w skali 1: 2000, która jest dostępna do wglądu w siedzibach Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Urzędu Miasta Władysławowo.
§ 5.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Gospodarki Morskiej: R. Wiechecki

 

 

1) Minister Gospodarki Morskiej kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 marca 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki Morskiej (Dz. U. Nr 38, poz. 242).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834 oraz z 2007 r. Nr 21, poz. 125.

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2007-07-26
  • Data wejścia w życie: 2007-08-10
  • Data obowiązywania: 2007-08-10
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA