| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Akty prawne

ROZPORZĄDZENIE KRAJOWEJ RADY RADIOFONII I TELEWIZJI

z dnia 18 września 2007 r.

w sprawie czasu przeznaczonego na rozpowszechnianie audycji wyborczych oraz ramowego podziału czasu w programach ogólnokrajowych i regionalnych

Na podstawie art. 182 ust. 4 ustawy z dnia 12 kwietnia 2001 r. – Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 46, poz. 499, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
1. Audycje wyborcze w wyborach do Sejmu i do Senatu są rozpowszechniane w dniach od 6 do 19 października 2007 r.

2. W programach ogólnokrajowych „Telewizji Polskiej Spółka Akcyjna”, zwanej dalej „Telewizją Polską”, czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:

1) w Programie 1 – 360 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;

2) w Programie 2 – 360 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;

3) w Programie TV Polonia – 180 minut w wyborach do Sejmu i 60 minut w wyborach do Senatu.

3. W programach ogólnokrajowych „Polskiego Radia Spółka Akcyjna”, zwanego dalej „Polskim Radiem”, czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi:

1) w Programie 1 – 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;

2) w Programie 2 – 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;

3) w Programie 3 – 500 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;

4) w Programie 4 – 250 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu;

5) w programie dla zagranicy – 300 minut w wyborach do Sejmu i 120 minut w wyborach do Senatu.

4. W programach regionalnych Telewizji Polskiej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 600 minut w wyborach do Sejmu i 180 minut w wyborach do Senatu.

5. W spółkach radiofonii regionalnej czas rozpowszechniania audycji wyborczych w wyborach do Sejmu i do Senatu wynosi 900 minut w wyborach do Sejmu i 360 minut w wyborach do Senatu.

§ 2.
1. Telewizja Polska rozpowszechnia audycje wyborcze:

1) w Programie 1 w dniach 8–12 października i 15–19 października w dwóch odrębnych blokach audycji wyborczych, nie dłuższych niż 30 minut każdy, jeden w godzinach 900–1200, drugi w godzinach 1630–1900;

2) w Programie 2 w dniach 8–12 października i 15–19 października w dwóch odrębnych blokach audycji wyborczych, nie dłuższych niż 30 minut każdy, jeden w godzinach 700–900, drugi w godzinach 1700–1800;

3) w TV Polonia w dniach:

a) 8 października w godzinach 2152–2212,

b) 9 października w godzinach 0346–0406, 1400–1420 i 2130–2140,

c) 10 października w godzinach 0320–0330 i 1340–1350,

d) 15 października w godzinach 2151–2211,

e) 16 października w godzinach 0345–0405, 1400–1420 i 2130–2140,

f) 17 października w godzinach 0321–0331, 1340–1350 i 2152–2212,

g) 18 października w godzinach 0342–0402 i 1400–1420;

4) w programach regionalnych w dniach 6–13 października i 15–19 października w godzinach 1857–1957.

2. Polskie Radio rozpowszechnia audycje wyborcze:

1) w dniach 8–19 października:

a) w Programie 1 – w dwóch odrębnych blokach audycji wyborczych, nie dłuższych niż 30 minut każdy, jeden w godzinach 1200–1500, drugi w godzinach 1700–1930,

b) w Programie 2 – w godzinach 0738–0800 i 0910–0920,

c) w Programie 3 – w dwóch odrębnych blokach audycji wyborczych, nie dłuższych niż 30 minut każdy, jeden w godzinach 600–900, drugi w godzinach 2000–2300,

d) w Programie 4 – w godzinach 0933–0955 i 2045–2055;

2) w programie dla zagranicy audycje wyborcze rozpowszechniane są w dniach 8–19 października w godzinach 2305–2330 i 2350–2400.

3. Spółki radiofonii regionalnej rozpowszechniają audycje wyborcze w godzinach 600–2300, w odrębnych blokach audycji wyborczych nie dłuższych niż 30 minut każdy.

§ 3.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji: E. Kruk

 

1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2001 r. Nr 74, poz. 786 i Nr 154, poz. 1802, z 2002 r. Nr 14, poz. 128, Nr 113, poz. 984, Nr 127, poz. 1089 i Nr 153, poz. 1271, z 2003 r. Nr 57, poz. 507 i Nr 130, poz. 1188, z 2004 r. Nr 25, poz. 219, z 2005 r. Nr 140, poz. 1173, z 2006 r. Nr 218, poz. 1592 oraz z 2007 r. Nr 25, poz. 162 i Nr 112, poz. 766.

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Kopeć & Zaborowski

Kopeć & Zaborowski (KKZ) to jedna z wiodących firm na polskim rynku prawniczym, specjalizująca się w sprawach z zakresu prawa karnego, gospodarczego, prasowego, ochrony dóbr osobistych a także z zakresu prawa pracy. Innym aspektem działalności KKZ jest przeprowadzanie na zlecenie podmiotów gospodarczych profesjonalnych audytów śledczych związanych z wykrywaniem nadużyć wewnątrz firm, a także mającymi na celu racjonalizację wydatków.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »