REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2013 poz. 409

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1)

z dnia 12 marca 2013 r.

w sprawie ustalenia granicy portu morskiego w Lubinie od strony lądu

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 45 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Granicę portu morskiego w Lubinie od strony lądu ustala się następująco:

Począwszy od punktu 1, stanowiącego najbardziej wysunięty na zachód punkt załamania odwodnej krawędzi oczepu główki Falochronu Północnego u wejścia do basenu portowego, granica portu biegnie w kierunku północno-wschodnim i wschodnim, krawędzią oczepu tego falochronu, przez punkty 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do punktu 8 położonego u podstawy falochronu. Plac manewrowy na końcu drogi biegnącej wzdłuż Nabrzeża Północnego pozostaje w obrębie portu.

W punkcie 8 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni i biegnie wzdłuż krawędzi betonowych płyt do punktu 9 znajdującego się na zachodniej granicy działki ewidencyjnej nr 155. W punkcie 9 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą działki ewidencyjnej do punktu 10 oddalonego o 8,42 m od punktu 9.

W punkcie 10 granica portu zmienia kierunek na południowo-wschodni i biegnie granicą działek ewidencyjnych, w średniej odległości 5 m od krawędzi oczepu Nabrzeża Północnego, przez punkty 11 i 12 do punktu 13. W punkcie 13 granica zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie granicą działek ewidencyjnych, w średniej odległości 5 m od krawędzi oczepu Nabrzeża Zamykającego, do punktu 14 oddalonego o 35,11 m od punktu 13. Dalej granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie do punktu 15 stanowiącego północno-wschodni narożnik budynku gospodarczego.

W punkcie 15 granica portu zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie licem budynku przez punkt 16 do punktu 17 i dalej, równolegle do drogi gospodarczej, do punktu 18 położonego na północnej granicy pasa drogowego ulicy Portowej. Następnie granica portu przecina ulicę Portową, dochodzi do punktu 19, w którym zmienia kierunek na północno-zachodni, i biegnie południową granicą pasa drogowego ulicy Portowej przez punkt 20 do punktu 21 położonego w odległości około 16,3 m od krawędzi oczepu Nabrzeża Postojowego.

Od punktu 21 granica zmienia kierunek na południowo-zachodni i biegnie równolegle do linii brzegowej jeziora Wicko Wielkie, w średniej odległości około 15 m od odwodnej krawędzi Nabrzeża Postojowego, do punktu 22.

W punkcie 22 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i przez punkt 23 dochodzi do punktu 24 położonego na linii brzegu, na zakończeniu oczepu Nabrzeża Postojowego. Dalej granica portu biegnie w kierunku północnym, krawędzią oczepu nabrzeża, przez punkty 25 i 26 do punktu 27.

W punkcie 27 granica portu zmienia kierunek na północno-zachodni i biegnie linią brzegu jeziora Wicko Wielkie, zewnętrzną krawędzią oczepu Falochronu Południowego, przez punkty 28, 29, 30, 31, 32 i 33 do punktu 34 położonego na zewnętrznej krawędzi oczepu główki falochronu. Falochron Południowy znajduje się w obrębie portu. Dalej granica portu przecina wejście do basenu i dochodzi do punktu 1, od którego rozpoczęto opis.

§ 2.
Wykaz współrzędnych geograficznych punktów, o których mowa w § 1, dla portu morskiego w Lubinie podano w Geodezyjnym Układzie Odniesienia – „EUREF-89” (European Reference Frame 1989.0) i układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL – 2000.

Nr punktu

Współrzędne w układzie EUREF-89

Współrzędne w układzie PL – 2000

φ – szerokość geograficzna N

λ – długość geograficzna E

x

y

1

53°52'28,5566”

14°25'24,8366”

5971652.62

5462089.48

2

53°52'28,6272”

14°25'24,9286”

5971654.79

5462091.18

3

53°52'28,6815”

14°25'25,0759”

5971656.45

5462093.88

4

53°52'28,7630”

14°25'25,4954”

5971658.90

5462101.56

5

53°52'28,7904”

14°25'25,7281”

5971659.71

5462105.82

6

53°52'28,8124”

14°25'26,1677”

5971660.33

5462113.86

7

53°52'28,8999”

14°25'26,3830”

5971663.00

5462117.81

8

53°52'29,1453”

14°25'26,7327”

5971670.54

5462124.26

9

53°52'29,0373”

14°25'27,1027”

5971667.15

5462130.99

10

53°52'28,7860”

14°25'26,9246”

5971659.40

5462127.68

11

53°52'28,4627”

14°25'29,2290”

5971649.06

5462169.69

12

53°52'28,1307”

14°25'30,7710”

5971638.57

5462197.78

13

53°52'27,5760”

14°25'33,3492”

5971621.04

5462244.74

14

53°52'26,5105”

14°25'32,6841”

5971588.20

5462232.33

15

53°52'27,0288”

14°25'30,4001”

5971604.56

5462190.73

16

53°52'26,6512”

14°25'30,1506”

5971592.93

5462186.08

17

53°52'26,6773”

14°25'30,0383”

5971593.75

5462184.03

18

53°52'25,2554”

14°25'28,8179”

5971549.97

5462161.38

19

53°52'25,0250”

14°25'28,6267”

5971542.88

5462157.83

20

53°52'25,8866”

14°25'26,4398”

5971569.84

5462118.09

21

53°52'25,7061”

14°25'25,8600”

5971564.35

5462107.46

22

53°52'23,7085”

14°25'24,5212”

5971502.79

5462082.50

23

53°52'23,8683”

14°25'23,8256”

5971507.83

5462069.83

24

53°52'23,8843”

14°25'23,7578”

5971508.34

5462068.59

25

53°52'26,2001”

14°25'25,2298”

5971579.71

5462096.07

26

53°52'26,3821”

14°25'25,3402”

5971585.32

5462098.13

27

53°52'27,4886”

14°25'26,0454”

5971619.42

5462111.29

28

53°52'27,6274”

14°25'26,0571”

5971623.71

5462111.54

29

53°52'27,7050”

14°25'25,9505”

5971626.13

5462109.61

30

53°52'27,8279”

14°25'25,7792”

5971629.95

5462106.51

31

53°52'27,8808”

14°25'25,4703”

5971631.63

5462100.88

32

53°52'27,9257”

14°25'25,3914”

5971633.03

5462099.45

33

53°52'28,0104”

14°25'25,1282”

5971635.69

5462094.67

34

53°52'28,0641”

14°25'25,0997”

5971637.36

5462094.16

 

§ 3.
Linia przebiegu granicy portu, o której mowa w § 1, jest oznaczona na mapie w skali 1:1000, dostępnej do wglądu w siedzibach: Urzędu Morskiego w Szczecinie, Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim oraz Urzędu Gminy Międzyzdroje.
§ 4.
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.3)

Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej: S. Nowak

 

 

1) Minister Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej kieruje działem administracji rządowej – gospodarka morska, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz. U. Nr 248, poz. 1494 oraz z 2012 r. poz. 1396).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055, z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817, z 2011 r. Nr 32, poz. 159, Nr 106, poz. 622, Nr 134, poz. 778 i Nr 228, poz. 1368, z 2012 r. poz. 951 i 1069 oraz z 2013 r. poz. 165.

3) Z dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia traci moc zarządzenie Ministra Żeglugi z dnia 4 lutego 1965 r. w sprawie ustalenia granicy terytorialnej morskiego portu rybackiego w Lubinie (M.P. Nr 15, poz. 57) zachowane w mocy na podstawie art. 69 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1502 i Nr 170, poz. 1652, z 2004 r. Nr 6, poz. 41, Nr 93, poz. 895 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 203, poz. 1683, z 2006 r. Nr 220, poz. 1600 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055, z 2009 r. Nr 92, poz. 753 i Nr 98, poz. 817, z 2011 r. Nr 32, poz. 159, Nr 106, poz. 622, Nr 134, poz. 778 i Nr 228, poz. 1368, z 2012 r. poz. 951 i 1069 oraz z 2013 r. poz. 165).

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2013-03-29
  • Data wejścia w życie: 2013-04-13
  • Data obowiązywania: 2013-04-13
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA