REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw - rok 2013 poz. 769

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA1)

z dnia 28 czerwca 2013 r.

w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowej

Tekst pierwotny

Na podstawie art. 88 ust. 9 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 217) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o pracowniku działalności podstawowej, rozumie się przez to:

1) osobę wykonującą zawód medyczny w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, będącą pracownikiem;

2) innego pracownika niż wymieniony w pkt 1, którego praca pozostaje w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych.

§ 2.
Ustala się:

1) tabelę miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego, określoną w załączniku nr 1 do rozporządzenia;

2) tabelę zaszeregowania pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych działających w formie jednostki budżetowej, z wyłączeniem pracowników stacji sanitarno-epidemiologicznych, określoną w załączniku nr 2 do rozporządzenia;

3) tabelę zaszeregowania pracowników stacji sanitarno-epidemiologicznych, określoną w załączniku nr 3 do rozporządzenia;

4) wykaz stanowisk, na których przysługuje dodatek funkcyjny, i stawek dodatku funkcyjnego, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia.

§ 3.
1. W ramach środków na wynagrodzenia pracodawca może utworzyć fundusz premiowy.

2. Wysokość funduszu premiowego, zadania oraz zasady premiowania określa pracodawca w zakładowym regulaminie premiowania.

§ 4.
1. Do okresu pracy uprawniającego do dodatku za wieloletnią pracę wlicza się wszystkie poprzednie zakończone okresy zatrudnienia.

2. Do okresu pracy uprawniającego do dodatku za wieloletnią pracę wlicza się także inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.

3. W razie równoczesnego pozostawania w więcej niż jednym stosunku pracy do okresu pracy uprawniającego do dodatku za wysługę lat wlicza się jeden z tych okresów.

4. Dodatek za wieloletnią pracę jest wypłacany w terminie wypłaty wynagrodzenia:

1) począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pracownik nabył prawo do dodatku lub prawo do wyższej stawki dodatku, jeżeli nabycie prawa nastąpiło w ciągu miesiąca;

2) za dany miesiąc, jeżeli nabycie prawa do dodatku lub prawa do wyższej stawki dodatku nastąpiło pierwszego dnia miesiąca.

5. Dodatek za wieloletnią pracę przysługuje pracownikowi za dni, za które otrzymuje wynagrodzenie, oraz za dni nieobecności w pracy z powodu niezdolności do pracy wskutek choroby bądź konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem lub chorym członkiem rodziny, za które pracownik otrzymuje zasiłek z ubezpieczenia społecznego.

§ 5.
1. Pracownikowi działalności podstawowej posiadającemu stopień naukowy doktora, doktora habilitowanego lub tytuł naukowy profesora pracodawca ustala i wypłaca miesięczny dodatek:

1) do 50% wynagrodzenia zasadniczego, jednak nie mniej niż 185 zł – za tytuł naukowy profesora;

2) do 30% wynagrodzenia zasadniczego, jednak nie mniej niż 125 zł – za stopień naukowy doktora habilitowanego;

3) do 20% wynagrodzenia zasadniczego, jednak nie mniej niż 65 zł – za stopień naukowy doktora.

2. Pracownikowi posiadającemu jednocześnie określony stopień i tytuł naukowy pracodawca ustala i wypłaca tylko jeden dodatek w wyższej wysokości.

3. Dodatek jest wypłacany w terminie wypłaty wynagrodzenia, począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło udokumentowanie uprawnień.

§ 6.
Wysokość dodatków, o których mowa w art. 88 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, pracodawca ustala, uwzględniając rodzaj i charakter pracy wykonywanej przez pracowników. Dodatki te są wypłacane w terminie wypłaty wynagrodzenia.
§ 7.
1. Pracownikom innym niż wymienieni w art. 99 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, wykonującym pracę w porze nocnej, pracodawca ustala i wypłaca dodatek za każdą godzinę pracy w porze nocnej w wysokości 20% stawki godzinowej wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten nie może być niższy niż dodatek ustalony na podstawie art. 1518 § 1 Kodeksu pracy.

2. Godzinową stawkę wynagrodzenia zasadniczego oblicza się, dzieląc miesięczną stawkę wynagrodzenia zasadniczego, wynikającą z osobistego zaszeregowania pracownika, przez liczbę godzin pracy przypadających do przepracowania w danym miesiącu.

§ 8.
1. Kierowcy samochodu osobowego może być ustalone i wypłacane, za jego zgodą, wynagrodzenie ryczałtowe obejmujące poszczególne składniki wynagrodzenia, w szczególności wynagrodzenie zasadnicze, dodatek za pracę w godzinach nadliczbowych oraz dodatek za pracę w porze nocnej, uwzględniające liczbę godzin przypadających do przepracowania w okresie jednego miesiąca, w przypadkach, gdy faktyczny czas pracy kierowcy w poszczególnych miesiącach nie ulega wahaniom i odpowiada liczbie godzin przyjętych do obliczenia wynagrodzenia.

2. Kierowcy, któremu powierzono dodatkowe czynności wykraczające poza zakres jego podstawowych obowiązków, pracodawca ustala i wypłaca dodatek w wysokości do 60% najniższej stawki wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania określonej w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego, określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

3. Wysokość dodatku, o którym mowa w ust. 2, za wykonywanie poszczególnych czynności pracodawca ustala, uwzględniając rodzaj czynności i ich uciążliwość.

§ 9.
1. Za długoletnią pracę pracodawca wypłaca pracownikowi nagrody jubileuszowe w wysokości:

1) 75% miesięcznego wynagrodzenia – po 20 latach pracy;

2) 100% miesięcznego wynagrodzenia – po 25 latach pracy;

3) 150% miesięcznego wynagrodzenia – po 30 latach pracy;

4) 200% miesięcznego wynagrodzenia – po 35 latach pracy;

5) 300% miesięcznego wynagrodzenia – po 40 latach pracy.

2. Do okresu pracy uprawniającego do nagrody jubileuszowej wlicza się wszystkie poprzednie zakończone okresy zatrudnienia oraz inne okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.

3. W razie równoczesnego pozostawania w więcej niż jednym stosunku pracy, do okresu pracy uprawniającego do nagrody jubileuszowej wlicza się jeden z tych okresów.

4. Pracownik nabywa prawo do nagrody jubileuszowej w dniu upływu okresu uprawniającego do nagrody.

5. Pracownik jest obowiązany udokumentować swoje prawo do nagrody jubileuszowej, jeżeli w jego aktach osobowych brak jest odpowiedniej dokumentacji.

6. Wypłata nagrody jubileuszowej powinna nastąpić niezwłocznie po nabyciu przez pracownika prawa do tej nagrody.

7. Podstawę obliczenia nagrody jubileuszowej stanowi wynagrodzenie przysługujące pracownikowi w dniu nabycia prawa do nagrody, a jeżeli dla pracownika jest to korzystniejsze – wynagrodzenie przysługujące w dniu jej wypłaty. Jeżeli pracownik nabył prawo do nagrody jubileuszowej, będąc zatrudnionym w innym wymiarze czasu pracy niż w dniu jej wypłaty, podstawę obliczenia nagrody stanowi wynagrodzenie przysługujące pracownikowi w dniu nabycia prawa do nagrody. Nagrodę oblicza się według zasad obowiązujących przy ustalaniu ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy.

8. W razie ustania stosunku pracy w związku z przejściem pracownika na rentę z tytułu niezdolności do pracy lub emeryturę, pracownikowi, któremu do nabycia prawa do nagrody jubileuszowej brakuje mniej niż 12 miesięcy, licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, nagrodę tę wypłaca się w dniu rozwiązania stosunku pracy.

§ 10.
1. Pracownikowi przechodzącemu na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy przysługuje jednorazowa odprawa w wysokości:

1) jednomiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli był zatrudniony krócej niż 15 lat;

2) dwumiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli był zatrudniony co najmniej 15 lat;

3) trzymiesięcznego wynagrodzenia, jeżeli był zatrudniony co najmniej 20 lat.

2. Odprawę oblicza się według zasad obowiązujących przy ustalaniu ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy.

3. Okresy pracy i inne okresy uprawniające do odprawy ustala się według zasad obowiązujących przy ustalaniu okresów uprawniających do dodatku za wieloletnią pracę.

4. Pracownik, który otrzymał odprawę, nie może ponownie nabyć do niej prawa.

§ 11.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 1 lipca 2013 r.2)

Minister Zdrowia: B.A. Arłukowicz

 

1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej – zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 248, poz. 1495 i Nr 284, poz. 1672).

2) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2011 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników niektórych podmiotów leczniczych (Dz. U. Nr 159, poz. 954), które utraciło moc z dniem 1 lipca 2013 r. na podstawie art. 13 ustawy z dnia 14 czerwca 2012 r. o zmianie ustawy o działalności leczniczej oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2012 r. poz. 742).

Załącznik 1. [TABELA MIESIĘCZNYCH STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO]

Załączniki do rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 28 czerwca 2013 r. (poz. 769)

Załącznik nr 1

TABELA MIESIĘCZNYCH STAWEK WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO

Kategoria zaszeregowania

Kwota w zł

I

1350–1600

II

1360–1620

III

1370–1640

IV

1380–1660

V

1390–1680

VI

1400–1700

VII

1410–1720

VIII

1420–1810

IX

1430–1930

X

1440–2050

XI

1450–2170

XII

1460–2290

XIII

1470–2420

XIV

1480–2600

XV

1500–2850

XVI

1520–3100

XVII

1600–3350

XVIII

1720–3650

XIX

1860–3950

XX

2000–4250

XXI

2150–4550

XXII

2320–4850

 

Załącznik 2. [TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W PODMIOTACH LECZNICZYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH]

Załącznik nr 2

TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W PODMIOTACH LECZNICZYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Lp.

Stanowisko

Kategoria
zaszeregowania

1

2

3

I. Pracownicy działalności podstawowej

1

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego do spraw lecznictwa

– Zastępca kierownika do spraw pielęgniarstwa/położnictwa zespołu podmiotów, podmiotu, jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego, naczelna pielęgniarka/położna

– Ordynator (lekarz kierujący oddziałem)

– Kierownik apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

XXI

2

– Zastępca ordynatora (lekarza kierującego jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego)

– Kierownik komórki organizacyjnej

XX

3

– Zastępca kierownika komórki organizacyjnej, o którym mowa w lp. 2

– Zastępca kierownika apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

– Starszy asystent

– Starszy specjalista

– Starszy asystent diagnosta laboratoryjny

XIX

4

– Kierownik komórki organizacyjnej

– Inspektor do spraw gospodarki lekiem

– Starszy asystent farmaceutyczny

– Asystent

– Specjalista

– Specjalista terapii uzależnień, specjalista psychoterapii uzależnień

– Inżynier kliniczny

– Inspektor ochrony radiologicznej typu S(IOR/S)

– Asystent diagnosta laboratoryjny

XVIII

5

– Asystent farmaceutyczny

– Koordynator pobierania i przeszczepiania komórek, tkanek i narządów

– Młodszy asystent

– Młodszy asystent – diagnosta laboratoryjny

– Magister fizjoterapii

XVII

6

– Starszy felczer, felczer

– Przełożona pielęgniarek

– Kierownik techniczny pracowni stomatologicznej

– Kierownik zespołu techników medycznych

– Inspektor ochrony radiologicznej typu R (IOR/R) oraz inspektor ochrony radiologicznej typu 3 (IOR-3)

– Specjalista do spraw epidemiologii lub higieny i epidemiologii

– Kierownik zespołu techników analityki medycznej

XVI

 

1

2

3

7

– Kierownik komórki organizacyjnej: opiekuńczo-leczniczej, leczniczo-wychowawczej

– Kierownik sekcji statystyki medycznej i dokumentacji chorych

– Zastępczyni przełożonej pielęgniarek

– Pielęgniarka oddziałowa

– Pielęgniarka koordynująca i nadzorująca pracę innych pielęgniarek

– Zastępczyni pielęgniarki oddziałowej

– Specjalista pielęgniarka

– Specjalista położna

– Edukator do spraw diabetologii

– Edukator do spraw laktacji

– Specjalista technik dentystyczny

– Specjalista technik radioterapii

– Perfuzjonista

– Kapelan szpitalny

XV

8

– Starsza: położna, pielęgniarka, pielęgniarka środowiskowa

– Starsza higienistka stomatologiczna

– Starszy: technik medyczny, technik analityki medycznej, technik fizjoterapii, instruktor higieny, terapeuta zajęciowy, instruktor terapii uzależnień, dyspozytor, ratownik medyczny

XIV

9

– Położna, pielęgniarka

– Pielęgniarka środowiskowa

– Higienistka stomatologiczna

– Technik medyczny, technik analityki medycznej, technik fizjoterapii, instruktor higieny, terapeuta zajęciowy, dyspozytor, ratownik medyczny

– Starszy: opiekun medyczny, ortoptysta, statystyk medyczny, pracownik socjalny, dietetyczka, opiekunka dziecięca

XIII

10

– Opiekun medyczny, instruktor terapii uzależnień, ortoptysta, opiekunka dziecięca, dietetyczka, pracownik socjalny

XII

11

– Starsza: sekretarka medyczna, rejestratorka medyczna

– Statystyk medyczny

– Asystentka stomatologiczna

– Asystentka pielęgniarska

XI

12

– Sekretarka medyczna, rejestratorka medyczna

– Sanitariusz szpitalny

X

13

– Wykwalifikowana pomoc dentystyczna

– Dezynfektor, laborant

– Operator ciśnieniowych sterylizatorów gazowych i parowych

– Starsza: salowa, pomoc laboratoryjna

IX

14

– Sanitariusz, salowa, fasowaczka, pomoc laboratoryjna, pomoc apteczna

VIII

II. Pracownicy administracyjni, techniczni i ekonomiczni

1

– Kierownik podmiotu leczniczego

XXII

2

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego

– Główny księgowy

XXI

3

– Zastępca głównego księgowego

XIX

4

– Radca prawny

XVIII

5

– Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego

– Główny specjalista

– Asystent kierownika zakładu

XVI

6

– Starszy: specjalista, informatyk

XV

7

– Specjalista, informatyk

– Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

XIV

8

– Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

– Inspektor do spraw obronnych i rezerw

– Inspektor ochrony przeciwpożarowej

– Starszy: inspektor, rewident zakładowy, księgowy, technik informatyk

– Kierownik świetlicy

– Starszy bibliotekarz

XIII

9

– Inspektor, księgowy, technik informatyk, starszy kasjer

XII

10

– Starszy magazynier

– Kierownik kancelarii

– Starszy referent

– Bibliotekarz, intendent, kasjer

XI

11

– Magazynier

X

12

– Referent, archiwista, sekretarka

IX

13

– Telefonistka

VIII

III. Pracownicy gospodarczy i obsługi

1

– Laborant w kotłowni

– Konserwator urządzeń technicznych

– Starszy mistrz

XII

2

– Mistrz

XI

3

– Hydraulik, ślusarz, elektromechanik, tokarz, elektryk, spawacz, szef kuchni, operator oczyszczalni ścieków

– Palacz

– Pracownik ochrony

IX

4

– Pomocnik palacza, robotnik nawęglania i odżużlowania

VIII

5

– Kierowca

VII

6

– Robotnik gospodarczy

– Pracownik przyuczony na stanowisku robotniczym

– Starszy strażnik

VI

7

– Starszy: dozorca, portier

V

8

– Dozorca, portier, strażnik, szatniarz, sprzątaczka, dźwigowy

IV

9

– Pracownik w okresie nauki zawodu lub przyuczania do zawodu

III

 

Załącznik 3. [TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH]

Załącznik nr 3

TABELA ZASZEREGOWANIA PRACOWNIKÓW STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Lp.

Stanowisko

Kategoria
zaszeregowania

1

2

3

I. Pracownicy działalności podstawowej

1

– Państwowy wojewódzki inspektor sanitarny

XXII

2

– Państwowy powiatowy inspektor sanitarny

– Państwowy graniczny inspektor sanitarny

– Zastępca państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego

XXI

3

– Zastępca państwowego powiatowego inspektora sanitarnego

– Zastępca państwowego granicznego inspektora sanitarnego

– Główny specjalista do spraw systemu jakości

– Kierownik laboratorium

– Kierownik: działu, oddziału

– Radca prawny

XX

4

– Kierownik: sekcji, pracowni

– Starszy asystent

– Starszy asystent diagnosta laboratoryjny

XIX

5

– Asystent

– Asystent diagnosta laboratoryjny

XVIII

6

– Młodszy asystent

– Młodszy asystent diagnosta laboratoryjny

XVII

7

– Kierownik zespołu techników analityki medycznej

XVI

8

– Starszy informatyk

– Stażysta

XV

9

– Informatyk

XIV

10

– Starszy: instruktor higieny, instruktor do spraw oświaty zdrowotnej

– Starsza pielęgniarka, starszy technik, starszy technik analityki medycznej

XIV

11

– Instruktor higieny, instruktor do spraw oświaty zdrowotnej

– Pielęgniarka, technik, technik analityki medycznej

– Starszy statystyk medyczny

XIII

12

– Starsza: rejestratorka medyczna, sekretarka medyczna

– Statystyk medyczny

XI

13

– Rejestratorka medyczna, sekretarka medyczna

– Operator ciśnieniowych sterylizatorów gazowych i parowych

X

14

– Dezynfektor

IX

15

– Pomoc laboratoryjna

VIII

II. Pracownicy ekonomiczno-administracyjno-techniczni i obsługi

1

– Zastępca dyrektora do spraw ekonomiczno-administracyjnych stacji sanitarno-epidemiologicznej

– Główny księgowy

XX

2

– Zastępca głównego księgowego

XIX

3

– Kierownik: działu, oddziału, sekcji

– Specjalista do spraw wewnętrznej kontroli finansowej

– Audytor wewnętrzny

XVI

4

– Starszy specjalista

XV

5

– Specjalista

– Specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

XIV

6

– Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

– Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy

– Inspektor ochrony przeciwpożarowej

– Inspektor obrony cywilnej i spraw obronnych

– Starszy: inspektor, rewident, księgowy, technik informatyk

– Referent do spraw zamówień publicznych

XIII

7

– Stażysta

– Inspektor, rewident, księgowy, technik informatyk

– Starszy kasjer

– Starszy mistrz

– Konserwator urządzeń technicznych

XII

8

– Starszy magazynier

– Starszy: referent, archiwista, sekretarka

– Kasjer

– Mistrz

XI

9

– Referent, archiwista, sekretarka

X

10

– Magazynier

– Hydraulik, malarz, stolarz, elektryk, elektromechanik, spawacz

– Palacz kotłów parowych i wodnych

IX

11

– Telefonistka

– Pomocnik palacza

VIII

12

– Kierowca

VII

13

– Starszy: dozorca, portier, strażnik

V

14

– Dozorca, portier, strażnik, sprzątaczka, dźwigowy, goniec, zmywaczka szkła laboratoryjnego, szatniarz, pracownik obsługi

IV

15

– Pracownik w okresie nauki zawodu lub przyuczania do zawodu

III

 

Załącznik 4. [WYKAZ STANOWISK, NA KTÓRYCH PRZYSŁUGUJE DODATEK FUNKCYJNY, I STAWEK DODATKU FUNKCYJNEGO]

Załącznik nr 4

WYKAZ STANOWISK, NA KTÓRYCH PRZYSŁUGUJE DODATEK FUNKCYJNY, I STAWEK DODATKU FUNKCYJNEGO

Lp.

Stanowisko

Procent
wynagrodzenia
zasadniczego

1

2

3

I. Pracownicy działalności podstawowej

1

– Państwowy wojewódzki inspektor sanitarny

do 50%

2

– Państwowy powiatowy inspektor sanitarny

– Państwowy graniczny inspektor sanitarny

– Zastępca państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego do spraw lecznictwa

– Ordynator (lekarz kierujący jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego)

– Naczelna pielęgniarka

– Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego

– Kierownik apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

– Kierownik laboratorium (diagnosta laboratoryjny kierujący laboratorium)

– Radca prawny w stacji sanitarno-epidemiologicznej

do 45%

3

– Zastępca państwowego powiatowego inspektora sanitarnego

– Zastępca państwowego granicznego inspektora sanitarnego

– Kierownik: działu, oddziału stacji sanitarno-epidemiologicznej

– Główny specjalista do spraw systemu jakości

do 40%

4

– Zastępca ordynatora (lekarza kierującego jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego)

– Zastępca kierownika komórki organizacyjnej

– Kierownik: sekcji, pracowni stacji sanitarno-epidemiologicznej

– Zastępca kierownika apteki działającej w ramach podmiotu leczniczego

– Przełożona pielęgniarek

do 35%

5

– Zastępczyni przełożonej pielęgniarek

– Pielęgniarka koordynująca i nadzorująca pracę innych pielęgniarek

– Pielęgniarka oddziałowa

– Kierownik zespołu techników medycznych

– Kierownik techniczny pracowni stomatologicznej

do 25%

6

– Zastępczyni pielęgniarki oddziałowej

do 20%

II. Pracownicy techniczni, ekonomiczni i administracyjni

1

– Kierownik podmiotu leczniczego

do 50%

2

– Zastępca kierownika podmiotu leczniczego

– Zastępca dyrektora do spraw ekonomiczno-administracyjnych stacji sanitarno-epidemiologicznej

– Główny księgowy

– Radca prawny

do 45%

3

– Zastępca głównego księgowego

do 30%

4

– Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa

– Kierownik: działu, oddziału, sekcji stacji sanitarno-epidemiologicznej

do 25%

 

Metryka
  • Data ogłoszenia: 2013-07-03
  • Data wejścia w życie: 2013-07-03
  • Data obowiązywania: 2013-07-03
  • Z mocą od: 2013-07-01
  • Dokument traci ważność: 2014-07-23
Brak dokumentów zmieniających.
Brak zmienianych dokumentów.

REKLAMA

Dziennik Ustaw

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA