REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklama, Reklamacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak dokonać reklamacji imprezy turystycznej

Okres wakacji to dobry moment do dokładniejszego przyjrzenia się tematyce reklamacji imprezy turystycznej. Imprezy tego typu cieszą się coraz większą popularność, jednak świadomość praw korzystającego z takiej formy wypoczynku jest wciąż dość niska. Niezależnie od ceny wycieczki i trybu jej zakupienia biuro podróży zobowiązuje się dostarczyć nam pełnowartościową usługę. W przypadku gdy organizator nie wywiąże się z umowy i nie zapewni warunków, jakie obiecał w umowie, mamy możliwość złożenia reklamacji takiej imprezy.

Pay Per Click – o czym warto pamiętać przed rozpoczęciem kampanii?

Model Pay Per Click jest w swoich założeniach banalnie prosty. Reklamodawca decyduje się na reklamę w wyznaczonym miejscu, jednak nie płaci za samo jej umieszczenie, a dopiero wtedy, kiedy potencjalny klient na nią kliknie. Dzięki temu znacznie łatwiej dokładnie rozplanować kampanię i śledzić rezultaty, jakie przynosi, a przedsiębiorcy nie płacą za coś, co kompletnie nie przynosi zysków. Ta forma promocji jest możliwa do zrealizowania jedynie w przypadku Internetu, dlatego wraz ze wzrostem popularności tego medium, sama nabierała znaczenia.

Sankcje za stosowanie reklamy wprowadzającej w błąd

Reklama wprowadzająca w błąd jest jednym z przejawów nieuczciwej reklamy obok reklamy sprzecznej z przepisami prawa czy dobrymi obyczajami i innych. Taka reklama nie tylko zakłóca stosunki rynkowe pomiędzy konkurującymi przedsiębiorcami, ale też uniemożliwia bądź znacznie utrudnia odbiorcom reklamy podjęcie rzeczowej decyzji co do zakupu produktu lub usługi.

Jak zbadać skuteczność content marketingu? – Poradnik

Mówiąc wprost – jeśli nie mierzysz wyników osiąganych z przeprowadzanych kampanii, nie zajmujesz się marketingiem. Produkowanie artykułów blogowych i infografik bez wcześniej wyznaczonych celów biznesowych nie ma większego sensu. Twoja praca jako marketera i twórcy treści polega na pokazaniu szefowi uzyskanych dochodów – nie ruchu na stronie, nie linków, tylko twardej gotówki. W tym artykule dowiesz się, jak zacząć efektywnie mierzyć wysiłki związane z marketingiem treści.

REKLAMA

O czym należy pamiętać przed urlopem?

Żeby zapewnić sobie udany wypoczynek, powinniśmy zadbać o bezpieczeństwo i dobrze zaplanować wyjazd. Noclegi, transport, wizy, ubezpieczenie, szczepienia, leki – to tylko część spraw, które musimy załatwić zanim wyruszymy na wakacje.

Reklama apteki czy informacja?

Naczelny Sąd Administracyjny z siedzibą w Warszawie stwierdził, iż: „reklamą apteki jest każdego rodzaju informacja, której celem jest zachęta do nabycia oferowanych przez aptekę towarów i która w taki sposób jest odbierana przez klientów.

Jak reklamować szkołę językową w internecie, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych?

Jak skutecznie reklamować szkołę językową w internecie? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne szkoły? Mieszkańcy których województw i miast wyrażają największe zainteresowanie ofertę szkoleniową? W końcu - co determinuje koszty i efekty takiej kampanii?

Polski a europejski konsument - gwarancja i reklamacja

Czy polski konsument rożni się od tego zagranicznego swoimi prawami w obszarze gwarancji i reklamacji? Informacje na ten temat można znaleźć w raporcie Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) „Warranty are they worth money?”.

REKLAMA

Kampanie w czasie rzeczywistym to przyszłość marketingu

Marketing zmienił się bardziej w ciągu ostatnich pięciu lat niż w ciągu ostatnich pięćdziesięciu. Wszystko wskazuje na to, że w ciągu kolejnych lat zaobserwujemy jeszcze więcej przemian. Nowe metody komunikacji, narzędzia marketingowe i zachowania konsumentów należą do głównych wyzwań, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, a adaptacja do nowych warunków wydaje się być jedynym ratunkiem dla specjalistów ds. marketingu.

Jak zaksięgować zakup upominków z logo firmy

Firma dokonała zakupu drobnych upominków z logo firmy w celu przekazania ich swoim kontrahentom. Jak powinna zaksięgować fakturę za te upominki w księgach rachunkowych?

Nie każda reklamacja daje prawo do obniżenia akcyzy

Naczelny Sąd Administracyjny w dwóch wyrokach z 10 kwietnia 2015 r. orzekł w kwestii prawa do obniżenia akcyzy w związku z reklamacją wyrobów akcyzowych znajdujących się poza procedurą zawieszenia akcyzy. Jeżeli przyczyną reklamacji jest upływ terminu przydatności do spożycia bądź krótki okres do upływu terminu przydatności wyrobu znajdującego się poza procedurą zawieszenia akcyzy, podatnik nie może obniżyć akcyzy do zapłaty o podatek akcyzowy zapłacony od reklamowanych wyrobów.

Wyższe kary za nielegalne reklamy

Wśród poprawek zaproponowanych przez Senat w ustawie krajobrazowej najważniejsza zmiana dotyczy egzekwowania kar za ustawianie i utrzymywanie reklam nielegalnych bądź niezgodnych z gminnym kodem reklamowym, który będzie ustalany przez samorządy. Kara za takie reklamy będzie wynosić czterdziestokrotność opłaty reklamowej, której wysokość będą ustalać gminy.

Wydatki na reklamę w branży fitness

W Polsce działa kilka tysięcy prywatnych siłowni i fitness klubów. Jak powinny się one reklamować, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne klubu? W końcu - co determinuje koszty i efekty takiej kampanii?

Ułatwienia w rozwiązywaniu sporów między konsumentami a przedsiębiorcami

Rząd przyjął założenia do projektu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, przedłożone przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nowe rozwiązania przewidują m.in. ułatwienia w polubownym rozwiązywaniu sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.

Opłaty od ogłoszeń i reklam publikowanych w gminnym biuletynie

Czy gmina może pobierać opłaty od ogłoszeń i reklam publikowanych w biuletynie informacyjnym od przedsiębiorców lokalnych działających na terenie gminy?

Aplikacje do obsługi reklamacji

Okazuje się, że ponad 90 proc. konsumentów składa reklamacje bezpośrednio w miejscu zakupu. Około 10 minut zajmuje pracownikowi przyjęcie zgłoszenia oraz przekazanie sposobu rozpatrzenia zdarzenia. Następny krok, czyli stworzenie papierowego protokołu rejestrującego reklamację - kolejne 30 minut. Jak rozwiązać problemy czasowo-ekonomiczne salonów sprzedaży w Polsce? Jak rynek oprogramowania ERP i ECM reaguje na te potrzeby?

Umieszczanie reklam na budynkach i przy drogach - wymogi prawne

Przedsiębiorcy umieszczają swoje reklamy w różnych miejscach - na budynkach (także zabytkowych), przy drogach - i w różnej formie - tablice reklamowe, bilboardy, tablice świetlne (LED). Warto wiedzieć, jakich formalności trzeba dopełnić, by nie narazić się na sankcje za umieszczanie reklam bez wymaganych prawem pozwoleń na budowę lub zgłoszenia.

Reklama online w branży budowlanej 2015 - ile kosztuje?

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą drogą. Blink.pl przeprowadził badanie pokazujące jak w wyeksponowaniu oferty może pomóc reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty oraz przewidywane efekty takiej kampanii?

Czy warto inwestować w reklamę online w branży budowlanej

Badania pokazujące, że w wyeksponowaniu oferty w dużym stopniu może pomóc reklama online, dotyczy to oczywiście także branży budowlanej. Jak przedstawiają się szacunkowe koszty oraz przewidywane efekty takiej kampanii pod kątem tej branży?

Limity dla OPP na reklamę finansowaną z 1 proc. podatku

Będą zmiany w zakresie wykorzystywania środków pozyskiwanych przez organizacje pożytku publicznego z 1 proc. podatku. Chodzi o środki, które OPP mogą przeznaczyć na reklamę. Zdaniem pomysłodawców zmian w ustawie o pożytku publicznym i o wolontariacie, wydatki na reklamę powinny być finansowane z innych źródeł niż 1 proc. odpisu podatkowego.

Ile kosztują Święta Bożego Narodzenia 2014?

Święta Bożego Narodzenia 2014 mają kosztować konsumentów znacznie mnie niż te w ubiegłym roku. Ceny niektórych produktów spożywczych są bowiem nawet o połowę niższe niż rok temu. Taniej kupimy m.in.: jabłka, kapustę, mięso wieprzowe oraz cukier.

Termin złożenia reklamacji konsumenckiej

Jednym z praw przysługujących konsumentom jest reklamacja wadliwego towaru na podstawie rękojmi, przewidzianej w art. 5561 i 5563 kodeksu cywilnego. Polskie prawo przewiduje dwa rodzaje wad towarów, tj. fizyczne i prawne. W jakim terminie można złożyć reklamację?

Jak zareklamować choinkę?

Choinka, jak każdy inny produkt, powinna być w taki sposób oznaczona ceną, by kupujący nie miał żadnej wątpliwości co do jej wysokości. Przed zakupem warto też upewnić się, czy podana kwota to cena za całe drzewko, czy np. za metr. Po transakcji należy poprosić o potwierdzenie zakupu – nie musi być to paragon fiskalny, wystarczy kartka z podpisem lub pieczątką. Bez tego w razie ewentualnej reklamacji trudno będzie udowodnić, że to tu zostało zakupione drzewko świąteczne.

Reklama e-papierosów będzie zakazana

Projekt zakazujący reklamy e-papierosów jest na ostatecznym etapie przygotowań legislacyjnych w resorcie zdrowia i w I kwartale 2015 r. powinien trafić do konsultacji społecznych - powiedział w czwartek w Sejmie wiceminister zdrowia Igor Radziewicz-Winnicki.

Reklama i sponsoring w kosztach uzyskania przychodów firmy

Reklama firmy ma zapewnić wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi, często też dzięki poszerzeniu grona klientów przyczynia się do rozwoju działalności. Ma zatem na celu wzrost przychodów, stąd wydatki na reklamę działalności – na ulotkach, w internecie czy w ramach sponsoringu – przedsiębiorca rozliczy w kosztach firmy.

Przychody z tytułu wykorzystania prawa do własnego wizerunku

Wynagrodzenie otrzymywane z tytułu świadczenia przez sportowca usług reklamowych z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku powinno być na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, traktowane jako przychód z praw majątkowych, o których mowa w art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Nowa Honda Civic Type-R - nietuzinkowa reklama

Honda zawsze była znana ze świetnych reklam swoich samochodów. Były oryginalne i pomysłowe. Najnowsza reklama Hondy Civic Type-R jest nie tylko widowiskowa, ale przekazuje odbiorcy bardzo ważną cechę nowego modelu. Jaką?

Jak reklamować biuro rachunkowe w internecie

Reklama w wyszukiwarce internetowej dla biura rachunkowego nie musi wcale wiązać się z dużymi kosztami. Ważne jest przede wszystkim, by treść i harmonogram takiej reklamy precyzyjnie pokrywał się z potrzebami grup docelowych, do których chce skierować swoją ofertę biuro rachunkowe.

Reklamy na blogu opodatkowane jak najem

Zysk, jaki bloger uzyskuje z udostępniania na swoim blogu różnych reklam, musi rozliczyć z fiskusem. Minister Finansów zezwolił osobom fizycznym na opodatkowanie takich przychodów ryczałtową stawką 8,5-proc.

Wykorzystywanie papieru do celów marketingowych

Jakie jest zużycie papieru do celów marketingowych w polskich firmach? Przedstawiamy wyniki badań w tym zakresie, w których wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi.

Jak sprawnie składać reklamacje?

25 grudnia 2014 roku zmienią się regulacje dotyczące prawa do reklamacji. Z jakiego uprawnienia skorzystać - reklamacji czy gwarancji? Eksperci UOKIK przypominają, jak sprawnie i skutecznie złożyć reklamacje, gdy zakupiony produkt jest wadliwy.

Odpowiedzialność operatora za jakość transferu internetowego

Twoje łącze internetowe działa wolno? Transfer danych jest znacznie wolniejszy, niż wynikałoby z wybranego planu taryfowego? Takie sytuacje się zdarzają i nie są wcale wyjątkowe. Koniecznie przeczytaj poniższy tekst, aby dowiedzieć się, co możesz z tym zrobić.

Udostępnienie strony internetowej do celów reklamowych a PIT

Osoba fizyczna udostępniająca na stronie internetowej miejsce w celu zamieszczenia treści o charakterze m.in. reklamowym za wynagrodzeniem uzyskuje przychód z tytułu umowy o podobnym charakterze do umowy najmu lub dzierżawy.

Reklamacja rachunku telefonicznego – płacić czy nie?

Gdy rachunek telefoniczny okazuje się wyższy niż sądziliśmy, mamy możliwość reklamacji. Czy w trakcie postępowania reklamacyjnego należy opłacić kwestionowany rachunek?

Reklamy internetowe opodatkowane jak najem - także ryczałtem

Minister Finansów pod wpływem orzecznictwa sądów administracyjnych przyznał, że osoba fizyczna udostępniająca na stronie internetowej miejsce w celu zamieszczenia treści o charakterze m. in. reklamowym za wynagrodzeniem uzyskuje przychód z tytułu umowy o podobnym charakterze do umowy najmu lub dzierżawy. Przychody z tego tytułu można więc opodatkować na zasadach ogólnych (według skali podatkowej) ale też w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych - tu wg korzystnej stawki 8,5%.

Wezwanie do wykonania umowy

Wezwanie do wykonania umowy powinno zawierać termin oraz sposób realizacji umowy. W jaki sposób domagać się wykonania umowy sprzedaży pokazujemy na przykładzie zakupu mebli.

Moc odkurzaczy ograniczona przez UE

Od 1 września 2014 r. w całej UE nie można produkować odkurzaczy, których moc przekracza 1600 W. Urzędnicy w Brukseli nie wykluczają też wprowadzenia kolejnych ograniczeń dla mocy innego sprzętu, m.in. czajników elektrycznych, suszarek do włosów czy kosiarek.

Reklamacja za poparzenia w solarium

Poparzenia w solarium są podstawą złożenia reklamacji. W jaki sposób klienci solarium mogą reklamować usługę opalania w solarium?

Reklamacja zabiegu u stomatologa

Po wizycie u stomatologa, możesz być niezadowolony, albo nadal odczuwać ból. Czy można reklamować zabieg u stomatologa?

Reklamacja usługi fryzjerskiej

Idziemy do fryzjera, oczekujemy pięknej fryzury, a po strzyżeniu jesteśmy zrozpaczeni. Czy niezadowolony klient może zareklamować nieudaną fryzurę? Czy możliwa jest reklamacja usługi fryzjerskiej?

Czy deweloper może umieszczać reklamę na elewacji budynku wspólnoty?

Deweloper nie może – zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – umieszczać reklam na elewacji budynku wspólnoty. Działalność reklamowa dewelopera może być potraktowana jako praktyka niezgodna z prawem, która narusza prawa konsumentów do korzystania z nieruchomości wspólnej.

Rękojmia za wady fizyczne rzeczy sprzedanej

Nawet po dokonaniu sprzedaży kupujący ma prawo egzekwować od sprzedającego jego obowiązki dotyczące właściwości rzeczy. W pierwszej kolejności powinien domagać się naprawienia rzeczy lub wymiany na nową, lecz w szczególnych okolicznościach może nawet całkowicie odstąpić od umowy.

Memy w kampaniach reklamowych a prawo autorskie

Memy są bardzo popularną formą wyrazu w Internecie. Przybierają zarówno postać krótkich filmów, obrazków, czy fotografii, które uzupełnia się o tekst. Powstają właściwie po każdym wydarzeniu np. memy z Balotellim po meczu Niemcy - Włochy na Euro 2012, a czasem w sposób zupełnie niezamierzony np. tzw. chytra baba z Radomia.

Prawa pasażera samolotu – nowa perspektywa

Nad zagwarantowaniem praw pasażerów samolotów pracuje Komisja Europejska. Nowa perspektywa w prawach pasażera samolotu zakłada m.in. wprowadzenie zautomatyzowanych odpraw granicznych, stref relaksu na lotniskach oraz laserów molekularnych do skanowania bagażu.

Umowa sponsoringu

Umowa sponsoringu nie jest regulowana osobno w Kodeksie cywilnym, jednak w świadomości kontrahentów ukształtowała się na przestrzeni ostatnich kilku lat jako umowa nienazwana, z charakterystycznymi dla niej prawami i obowiązkami obu stron.

Rekomendacja jako sposób promocji firmy

W jaki sposób skutecznie promować firmę? Jedni uważają, że najlepszą metodą jest reklama w Internecie – jest stosunkowo tania i pozwala szybko dotrzeć do klientów. Inni powiedzą, że trzeba przede wszystkim zatroszczyć się o PR – buduje on wizerunek ekspercki i zaufanie klientów. Są też tacy, którzy cały czas wierzą w tradycyjne metody – wpisy w katalogach, ulotki czy ogłoszenia w prasie. I trzeba powiedzieć, że w zdecydowanej większości wypadków te metody są bardzo pomocne. Jednak warto zastanowić się nad inną promocją. Skuteczną i nienachalną. Chodzi o rekomendacje.

Reklamy w mieście pod kontrolą

Reklamy w mieście obecnie zajmują zbyt dużą przestrzeń. W walce o ład przestrzenny polskich miast mają pomóc nowe przepisy, dzięki którym samorządy będą mogły stworzyć kodeks reklamowy.

Nowe prawa dla kupujacych przez internet z półrocznym opóźnieniem

Z półrocznym opóźnieniem zaczną w Polsce obowiązywać nowe przepisy o prawach konsumenta kupującego m.in. w sieci. Zgodnie z dyrektywą powinny one wejść w życie w połowie czerwca, jednak odpowiednią ustawę dopiero podpisał prezydent. Nowe przepisy w ocenie ekspertów mają przyczynić się do rozwoju handlu w internecie. Zyskają przede wszystkim klienci, którzy będą mieli większą jasność, co i po jakiej cenie zamawiają, będą też mogli łatwiej reklamować towar. Dla przedsiębiorców początkowo będzie to oznaczało konieczność przystosowania się do nowych wymogów, ale w konsekwencji wzajemne relacje sklepów i klientów będą łatwiejsze.

Reklamacja usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach

Nowe zasady wnoszenia reklamacji usług telekomunikacyjnych wprowadza rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych. Jak złożyć reklamację usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach?

Obowiązują nowe zasady reklamacji usług telekomunikacyjnych

8 czerwca weszło w życie rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji dotyczące zasad składania reklamacji usług telekomunikacyjnych. Od teraz będzie możliwy wybór formy, w jakiej będzie składana reklamacja.

REKLAMA