REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Bezpośredni wtrysk paliwa

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Silnik 1.2 TSI bierze olej. Czy konieczny jest remont?

Nowoczesny benzyniak Volkswagena miał być nowoczesny i oszczędny. W zamian przygotował dla kierowców serię poważnych usterek. Przykład? Uroda konstrukcji jest taka, że silnik 1.2 TSI bierze olej.

Silnik 2.0 FSI VAG - awarie, problemy, opinie

2-litrowy, wolnossący benzyniak z wtryskiem bezpośrednim miał być hitem. Nigdy jednak nie przekonał do siebie kierowców. Silnik 2.0 FSI z pewnością nie jest idealny. Ale to jeszcze nie oznacza, że stanowi ryzykowny wybór.

Silnik 2.0 16v HPI PSA - awarie, problemy, opinie

Miał bezpośredni wtrysk paliwa, 140 koni mechanicznych i zadebiutował w segmencie D. Niestety już po 3 latach produkcji silnik 2.0 16v HPI PSA został uśmiercony. Czemu?

Silnik 1.6 GDI G4FD Kia Hyundai - awarie, problemy, opinie

Nowoczesne kompakty wymagały zastosowania oszczędnego i dynamicznego benzyniaka. W tej właśnie roli występował silnik 1.6 GDI G4FD, który pojawił się w gamie Kii i Hyundaia.

REKLAMA

Silnik 1.6 FSI Volkswagen - awarie, problemy, opinie

W roku 2001 Niemcy poszli drogą innowacji. Zaprezentowali wolnossący silnik 1.6 FSI, który miał zastąpić 8-zaworową jednostkę 1.6 MPI. Ten plan niestety nie udał się…

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.2 Direct Opel

Opel wpadł na pomysł zastosowania wtrysku bezpośredniego jeszcze zanim stało się to modne! I choć jednostka 2.2 Direct była zdecydowanie bardziej udana od konstrukcji 2.0 IDE Renault czy 2.0 HPI produkcji Citroena, nadal jej eksploatacja była daleka od ideału.

Boschowska pompa VP44 - co musisz o niej wiedzieć?

Bezpośredni wtrysk paliwa w silniku Diesla mógł zaistnieć na szerszą skalę m.in. dzięki słynnej pompie paliwa VP44. Okazuje się jednak, że sprawia ona problemy. Na czym one polegają i jak sobie z nimi radzić?

Ciśnienie wtrysku Common Rail: dlaczego musi być coraz wyższe?

Każda kolejna generacja silników posiada coraz wyższe ciśnienie wtrysku paliwa Common Rail. Dlaczego?

REKLAMA

Dane techniczne: Hyundai i30 1.6 GDI 135 KM 3d

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Hyundai i30 1.6 GDI 135 KM 3d - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, rozmiar tarcz hamulcowych, wymiary nadwozia i wiele innych informacji.

Bezpośredni wtrysk paliwa w silnikach benzynowych

Bezpośredni wtrysk paliwa w silnikach benzynowych to rozwiązanie wzbudzające kontrowersje wśród znawców tematu. Czy należy się go wystrzegać?

REKLAMA