REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Prawo do prywatności

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Nagrywanie rozmów pracowników i klientów - skandal w sieci aptek

W jednej z największych sieci aptek kamery i mikrofony miały nagrywać rozmowy pracowników, także z klientami przy okienkach - pracownicy mieli podpisywać na to zgody! Klientów aptek nie uprzedzano o nagrywaniu rozmów, a przecież informowali oni farmaceutów o swoich danych osobowych w tym stanie zdrowia. Co z RODO? Co z tajemnicą zawodową farmaceutów? Co z prawami pacjentów - klientów apteki? Możliwe, że doszło do wielu naruszeń prawa pracy, prawa do prywatności, praw pacjentów i ochrony danych.

RODO II - rozporządzenie o e-Prywatności

RODO II. Komunikatory, internet rzeczy, hot spoty to najważniejsze obszary działania rozporządzenia o e-Prywatności, zwanego RODO II. To będzie rewolucja w przetwarzaniu informacji o nas w sieci - ocenia prezes Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii Xawery Konarski.

Regulamin social media dla pracowników - co to jest?

Regulamin social media dla pracowników określa wewnątrzzakładową politykę mediów społecznościowych. Co to jest? Co należy uregulować? Czego pracodawca powinien unikać? Jakie mogą być konsekwencje złamania regulaminu przez pracownika?

Prawo do prywatności pracownika obowiązuje także w pandemii

W ostatnich miesiącach trwa intensywna dyskusja dotycząca możliwości i zakresu przetwarzania poszerzonego zakresu danych pracowników i współpracowników, w związku z przeciwdziałaniem skutkom pandemii. Praktyczne aspekty tej kwestii są niezwykle istotne, dotyczą bowiem dopuszczalności skierowania pracownika na testy, żądania ujawnienia ich wyników czy informowania zespołu o stanie zdrowia konkretnego pracownika. Zastosowanie się do zbyt liberalnych interpretacji może narazić pracodawcę na liczne ryzyka.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA