REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklamacja, Reklama

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czy można zrezygnować z reklam przesyłanych na maila?

Zawierając umowę z operatorem komórkowym, zakładając konto mailowe często jesteśmy proszeni o zgodę na przesyłanie informacji handlowych, czyli zwyczajnych reklam. Zgoda na informacje handlowe może być jednak w każdym czasie wycofana.

Jak opodatkować przychody z reklam na stronach internetowych?

Przychody uzyskiwane przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowych w sieci Internet należy zakwalifikować jako przychody pochodzące z dzierżawy zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej: ustawa o PIT)

Jak efektywnie wykorzystać firmowe usługi internetowe?

Podczas tworzenia strony WWW firma wchodzi w posiadanie usług internetowych, będących zapleczem serwisu internetowego przedsiębiorstwa. Warto w pełni wykorzystać korzyści płynące z posiadania firmowej domeny i serwera.

Vademecum konsumenta: kiedy sprzedawca nie ma racji?

„Reklamacji nie przyjmujemy”, „Szatnia nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy”, „Reklamacja tylko z paragonem” – taki świat dla konsumentów budują niekiedy sprzedawcy. Bardzo często nie ma to jednak nic wspólnego z przepisami prawa. Sprawdź mity, jakie najczęściej wmawiają konsumentom sprzedawcy.

REKLAMA

Jak producenci oszukują na żywności?

Deser czekoladowy bez czekolady, mięso wieprzowe zamiast wołowego. To tylko niektóre uchybienia, które znajdują inspektorzy z Inspekcji Handlowej. Przeczytaj jakimi sposobami producenci oszukują na żywności.

Kto ponosi koszty transportu przy reklamacji?

Kupione przeze mnie meble zostały dostarczone w fatalnym stanie - są krzywe i niedokładnie wykonane. Przy zgłoszeniu reklamacji sprzedawca poinformował mnie, że to ja mam obowiązek pokrycia kosztów odesłania towaru. Czy sprzedawca ma rację?

Wyprzedaże: jakie prawa mają konsumenci?

Kupiłam telefon na wyprzedaży. Po kilku dniach wyszły na jaw usterki, które uniemożliwiają mi korzystanie z aparatu. Zgłosiłam się do sprzedawcy, ten twierdzi jednak, że zaznaczył przy sprzedaży, iż towar objęty promocją nie podlega reklamacji.

Co zrobić z nietrafionymi prezentami?

Zły rozmiar, czy źle dobrany kolor nie są przyczynami, które uprawniają konsumentów do reklamacji. Zwrot towar w określonym terminie od daty zakupu jest możliwy tylko wtedy, gdy takie uprawnienia przewiduje sam sprzedawca. Przeczytaj co możesz zrobić z nietrafionym prezentem.

REKLAMA

Znikną ukryte reklamy

Emisja ukrytych reklam będzie zakazana, pozostanie możliwość tzw. lokowania produktu – przewiduje nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji.

Czego możesz wymagać na wycieczce?

Zimne posiłki, brak własnej łazienki, obskurny hotelik czy też brak obiecanego widoku na morze. Zanim pojedziesz na urlop przeczytaj za co ponosi odpowiedzialność organizator i co zrobić, by nie przegapić odszkodowania.

Jak uzyskać zezwolenie na umieszczenie reklamy w pasie drogowym

Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym wszczyna się na wniosek strony.

Reklamacja: zwrot pieniędzy a obniżenie ceny

Zwrot zapłaconej ceny to dodatkowe uprawnienia konsumenta przy reklamacji, które jest możliwe tylko w wyjątkowych sytuacjach. W pewnych przypadkach można jednak żądać wyłącznie obniżenia ceny.

Reklamacja: kiedy zwrot pieniędzy

Jogurt Activia pomocny przy trawieniu? USA karzą koncern za reklamę

Nie ma dowodów, że jogurty Activia poprawiają trawienia, a reklamy sugerujące takie właściwości produktu wprowadzają konsumentów w błąd. Tak stwierdziły amerykańskie władze. Koncern Danone przystał na ugodę i zgodził się zapłacić karę. Co z podobnymi reklamami w Polsce?

Na czym polega metoda pomiaru satysfakcji klienta o nazwie „blueprinting”?

Blueprinting ma na celu ukazać tzw. punkty kontaktowe czyli punkty aktywności klienta względem transakcji zawieranych z oferentem. Pozwala to zidentyfikować problemy dotyczące spełnienia oczekiwań klienta i poznać przyczyny niezadowolenia. Zaletą tej metody jest włączenie klienta w procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa i odczytanie, które z nich mogą być istotne dla odbiorcy wyrobów bądź usług.

Jak skutecznie prowadzić marketing relacji – 10 kluczowych zasad

Kluczowe zasady działania pełnią taką samą rolę jak prawa fizyki: korzystając z nich, możesz zbudować urządzenia wzmacniające lub umożliwiające pożądany efekt (np. samochody, dźwigi, otwieracze do konserw, maszyny zwijające blachę w konserwy). Prowadzenie marketingu relacji (tj. korzystanie z narzędzi budowania lojalności) musi opierać się na kluczowych zasadach – w przeciwnym razie ten samolot daleko nie poleci.

Niedozwolone klauzule w umowach ze sklepami internetowymi

Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż elektroniczną mają obowiązek posługiwania się regulaminami przy zawieraniu umów. Te muszą być zgodne z wymogami kodeksu cywilnego i z ustawą o warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacja bez paragonu

Kilka miesięcy temu kupiłem buty, które teraz się popsuły. Niestety sprzedawca reklamacji nie chce przyjąć dopóki nie przedstawię paragonu, który mi się zagubił. Co zrobić?

Dlaczego warto zatrzymać paragon?

Robiąc zakupy powinniśmy upomnieć się o paragon. Może on stać się pomocny przy reklamacji. Z drugiej strony brak paragonu nie może być powodem odrzucenia reklamacji.

Poradnik na zimę: reklamacja butów

Za nami pierwszy atak zimy. Większość z nas czekała chwila prawdy: czy nasze buty wytrzymają zimowe warunki? Tym, którzy srodze się zawiedli polecamy zapoznać się z garścią praktycznych porad dotyczących reklamacji.

Rękojmia a gwarancja - uprawnienia konsumenta przy umowie sprzedaży

Umowa sprzedaży to jedna z częściej zawieranych umów w życiu codziennym konsumenta. Niestety równie często przychodzi nam korzystać z uprawnień, przysługujących w przypadku wad sprzedanej rzeczy. Jakie mamy wtedy prawa?

Jaka reklama gier jest zakazana?

Musisz wiedzieć, że w przypadku reklamy gier ustawodawca wprowadził szereg ograniczeń. Zakazy dotyczą zarówno nadawania reklam, promocji jak i informowania o sponsorowaniu przez podmiot prowadzący działalność w zakresie gier.

Czego dotyczy zakaz reklamy tytoniu?

Ograniczenie wolności działalności gospodarczej jest dopuszczalne tylko w drodze ustawy i tylko ze względu na ważny interes publiczny. Z pewnością ochrona zdrowia zarówno palaczy tytoniu i papierosów, jak i osób, które muszą dym tytoniowy wdychać stanowi przesłankę do wprowadzenie ustawowych zakazów reklamy tytoniu.

Jak reklamować powszechne usługi pocztowe?

W razie nieprawidłowego wykonania powszechnej usługi pocztowej, konsument ma prawo wnieść reklamację. Do sądu może się udać dopiero po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego.

Grass roots marketing - co to takiego?

Internet jako najdynamiczniej rozwijające się zjawisko w przeciągu ostatnich kilkunastu lat doprowadził do wykreowania się szeregu różnych innowacji w praktycznie każdej dziedzinie ludzkiego życia. Począwszy od możliwości swobodnej komunikacji w każdym zakątku świata, czy zrewolucjonizowanie systemu wymiany handlowej, Internet niewątpliwie w dużej mierze przyczynił się także do zapoczątkowania wielu technik promocyjnych kreując tym samym nowe rozdziały w nauce marketingu.

Jakiej reklamy nie mogą stosować apteki?

Reklamą produktu leczniczego jest, co do zasady każda forma informowania z zachęcaniem do nabycia leku, jeżeli jest stosowana w celu zwiększenia jego sprzedaży. Ważnym elementem takiej reklamy jest zamiar wywołania reakcji potencjalnych klientów. Zatem za reklamę produktu leczniczego można uznać każdą działalność, jeżeli jej celem jest zwiększenie sprzedaży. Jednak prawo zabrania niektórych form reklamy.

Czym jest reklama produktu leczniczego?

Specjaliści twierdzą, że prowadzenie aptek i to biznes odporny na recesję. Z pewnością mimo trudnej sytuacji materialnej wiele osób nie zrezygnuje z zakupów w aptece, jednak w obliczu dużej konkurencji na tym rynku apteki muszą walczyć o klienta. Najlepszą metodą jest jak wiadomo – reklama. Sprawdź jednak co mówi prawo farmaceutyczne na ten temat.

Poradnik na święta. Reklamacja krok po kroku.

Reklamacja to ostatnia rzecz o jakiej myślimy przy zakupie produktu. Wszak nie ma potrzeby, by reklamować nowy, ładnie opakowany i sprawny towar. Problem pojawia się wtedy, gdy okazuje się to nieprawdą. Tylko jak sporządzić reklamację?

Konsumencie! Po co ci ta gwarancja?

Kupno prezentu świątecznego to często niełatwe zajęcie. Zbyt duży wybór sprawia, że czasami decydują detale, jak np. gwarancja producenta. Ale czy słusznie?

Zwrot towaru, czyli o czym wiedzieć zanim kupisz prezent?

Okres przygotowań do Świąt to także czas, kiedy gorączkowo poszukujemy prezentów dla bliskich. Nie zawsze jednak nasz wybór może przypaść do gustu obdarowanemu. Wtedy pojawia się podstawowe pytanie. Jak zwrócić towar?

Do działalności turystycznej wykształcenie niepotrzebne

Niedawna nowelizacja ustawy o usługach turystycznych zniosła wymóg zapewnienia kierowania przedsiębiorstwem lub jego oddziałem przez osobę spełniającą określone wymagania co do wykształcenia, praktyki i niekaralności. To oznacza, że do świadczenia usług nie jest potrzebne wykształcenie.

Na czym polegam marketing społecznościowy

Nie od dziś wiadomo, że nawet najdoskonalszy produkt nie znajdzie nabywcy, jeśli ten nie będzie miał możliwości dowiedzenia się o jego istnieniu. Nie ważne, czy prowadzimy osiedlowy sklep spożywczy, czy duże przedsiębiorstwo produkcyjne, na początku zawsze borykamy się z tym samym problemem – co zrobić, aby skutecznie dotrzeć do klienta?

Co się dzieje z product placement

Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji i nie napawa optymizmem specjalistów od product placement. Czy na pewno mają oni powody do obaw?

Czy product placement jest szansą dla małych firm

Tradycyjna reklama przestaje przynosić pożądane efekty. Odbiorca zaczyna ją zwyczajnie ignorować. Jak wybrnąć z tej sytuacji i przekonać konsumenta do swojego produktu nie wydając na kampanię wielu milionów?

W kierunku mobilnego Internetu - reklama w komórce?

Czy internet się zmieni? Czy przeniesie się na urządzenia mobilne. Czy będzie kompletnie na odwrót? Dziś internet w urządzeniach mobilnych jest jeszcze poniekąd rzadkością, a w komputerach stacjonarnych jest standardem. Czy za parę lat, głównym odbiornikiem Internetu będzie komórka i PDA, a komputer będzie służył tylko do nauki i zabawy?

Jak właściwie eksponować domenę?

Każda firma, która chce zaistnieć również w Internecie powinna zastanowić się jak wyeksponować swoja domenę. Odpowiednie przedstawienie adresu www na kreacjach reklamowych może przyczynić się do wzrostu serwisu WWW, a co za tym idzie zwiększenia dochodów przedsiębiorstwa.

Zwrot towaru. Czy można oddać zbyt ciasny garnitur?

Niedawno w jednym ze sklepów kupiłem garnitur. Niestety podczas mierzenia w domu okazało się, że jest zbyt ciasny. Sprzedawca nie chce jednak przyjąć zwrotu. Czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy?

Czym jest aromarketing

Wzrok, słuch i smak to zmysły powszechnie wykorzystywane przez marketingowców. Do świadomości klienta można jednak dotrzeć w nieco inny sposób – poprzez zapach. Potrzebna jest do tego wiedza o znaczeniu zmysłu powonienia dla człowieka. Zajmuje się tym aromarketing czyli nowoczesne narzędzie marketingowe.

Co należy wiedzieć drukując baner reklamowy?

"Chcę mieć baner reklamowy. Poinformować ludzi, o tym co robimy. Działamy i jesteśmy z tego dumni." Jeżeli prowadzisz firmę lub organizację pozarządową – fundację lub stowarzyszenie, powyższe słowa muszą być ci bliskie. Dlatego też zapraszam cię do rozważenia możliwości skorzystania z tej wiecznie młodej formy komunikacji, jaką jest drukowany baner reklamowy.

Jak poprawić skuteczność kampanii reklamowej

Każda kampania ma jeden cel. Musi przykuć uwagę potencjalnego konsumenta oraz nakłonić go do zakupienia konkretnego produktu czy usługi. Tu najważniejsza jest skuteczność, która przekłada się bezpośrednio na nominały w portfelu. Jak poprowadzić kampanię by przyniosła pożądane efekty?

Jak monitorować realizację strategii marketingowej

Podjęcie kampanii marketingowej w odniesieniu do prowadzonej firmy nie może być pozostawione bez opieki. Monitorowanie strategii to jeden z kluczowych elementów prowadzących do odniesienia sukcesu.

Na co zwracać uwagę przygotowując kontrakt

Wprowadzenie małej firmy na globalny rynek powoduje, że staje ona przed koniecznością przygotowania kontraktu. Co zrobić, aby opracowany wzór był poprawny pod względem prawnym? Przeczytaj.

Reklamacja klienta – szansą na sukces marketingowy

Niezależnie od tego czy produkujemy, handlujemy czy świadczymy usługi, zawsze wchodzimy w relacje z naszymi klientami. Płacą nam oni za to, co im dostarczamy. Problem w tym, że nie zawsze dostają od nas to, czego oczekiwali. Wtedy spotyka nas ich niezadowolenie. Klienci składają reklamację. Obiegowa opinia jest taka, że reklamacje to nic dobrego dla firmy. Wskaźnik reklamacji powinien dążyć do zera. To prawda, ale to nie jest cała prawda.

Zwrot towaru – jak i kiedy?

Zwrot towaru to nie to samo, co reklamacja. Jest możliwy jedynie wtedy, gdy taką możliwość oferuje swoim klientom sprzedawca. Dobór złego rozmiaru nie stanowi niezgodności towaru z umową i nie uprawnia do reklamacji.

Zakupy grupowe, czyli jak kupować taniej

Coraz większą popularnością w Polsce zaczyna się cieszyć idea zakupów grupowych. Takie zakupy dają duże oszczędności. a wszystko zgodnie z zasadą duży może więcej.

Co zrobić, gdy reklamacja butów się przedłuża?

Oddałem buty do reklamacji, która została uwzględniona. Niestety od tej chwili minął już miesiąc, a buty nadal nie zostały naprawione. Ile czasu ma sprzedawca na załatwienie reklamacji?

Jak powstają banery reklamowe

Widzimy je zawieszone na ogrodzeniach, ścianach, rozpięte na specjalnie zespawanych stelażach, przypięte za pomocą rzepa do ścian powietrznych zwanych z angielskiego airwallami [czytaj: erłolami]. Czy zastanawialiście się, drodzy czytelnicy, jak powstaje taka zadrukowana kolorowa płachta materiału? Ten artykuł opisuje od kuchni proces produkcji takiego właśnie banera.

Za wysoki rachunek telefoniczny – co mam zrobić?

Podstawowym krokiem każdego abonenta, któremu, jego zdaniem, operator telekomunikacyjny naliczył zawyżony rachunek powinno być żądanie przesłania bilingu.

„Nie rozpatrujemy reklamacji” – czyli jak nie dać się oszukać sprzedawcy?

Reklamacji nie podlegają produkty na gwarancji, importowane, używane oraz te z wyprzedaży. Tak uprawnienia konsumentów widzą sprzedawcy. Nijak ma się to jednak do przepisów prawa.

Czy telefon komórkowy można reklamować w salonie sprzedaży?

Chciałem dokonać reklamacji telefonu komórkowego w salonie, w którym go kupiłem. Sprzedawca powiedział mi jednak, że reklamacja jest możliwa jedynie z gwarancją. Czy to prawda?

REKLAMA