| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: urzędnicy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu urzędnicy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące urzędnicy.

Urząd „papierowy” czy „elektroniczny” – nowa instrukcja kancelaryjna

Aktualizacja: 08.03.2011

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną, wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to treść nowej instrukcji kancelaryjnej dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów. »

Odpowiedzialność majątkowa urzędników - ustawa opublikowana

Aktualizacja: 23.02.2011

W dniu 20 stycznia 2010 roku uchwalono ustawę o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych. Ustawa normuje odpowiedzialność funkcjonariuszy wobec Skarbu Państwa, jednostek samorządu i innych podmiotów odpowiedzialnych za szkodę powstałą przy wykonywaniu władzy publicznej z rażącym naruszeniem prawa. »

Warto dobrze przygotować się do pracy urzędnika

Aktualizacja: 21.12.2010

Służba przygotowawcza jest integralnym elementem kultury organizacyjnej i systemu rozwoju zawodowego pracowników administracji publicznej. Doświadczenia z funkcjonowania tej zasady doskonale sprawdzają się w administracji samorządowej. »

Obowiązek wydawania zaświadczenia przez organy JST

Aktualizacja: 21.12.2010

Organy administracji publicznej, z racji realizowania nałożonych na nie obowiązków, posiadają informacje, których potwierdzenia często potrzebują klienci urzędu. Potwierdzenie tych informacji następuje poprzez wydanie zaświadczenia. »

Awans pracownika samorządowego

Aktualizacja: 08.12.2010

Czy na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych możliwe jest awansowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku nieurzędniczym na stanowisko urzędnicze, bez przeprowadzenia procedury konkursowej? »

Awans pracownika samorządowego

Aktualizacja: 08.12.2010

Czy na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych możliwe jest awansowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku nieurzędniczym na stanowisko urzędnicze, bez przeprowadzenia procedury konkursowej? »

Awans pracownika samorządowego

Aktualizacja: 08.12.2010

Czy na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych możliwe jest awansowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku nieurzędniczym na stanowisko urzędnicze, bez przeprowadzenia procedury konkursowej? »

Kolejne umowy o pracę w służbie cywilnej

Aktualizacja: 27.08.2010

Czy po upływie umowy o pracę zawartej na okres 12 miesięcy z nowo przyjętym pracownikiem służby cywilnej (który wcześniej nie pracował w służbie cywilnej) można zawrzeć kolejną umowę na 12 miesięcy czy na dłuższy okres? »

reklama

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Comarch

Producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »