Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Usługi pre-paid

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
20 lipca 2010 r. w życie wchodzi nowelizacja ustawy o na mocy której użytkownik pre-paid będzie miał również prawo do darmowego blokowania połączeń lub uciążliwych SMS-ów. Użytkownicy telefonu na kartę mogą umieścić swoje dane w książkach telefonicznych, otrzymają możliwość darmowego blokowania połączeń i skorzystają z identyfikacji rozmów przychodzących.
Sąd Apelacyjny staje po stronie konsumentów i przyznaje rację UOKiK. Kampania reklamowa jednego z operatorów telekomunikacyjnych była nieuczciwa.
Pre-paid, czyli tak zwana usługa przedpłacowa oznacza, że użytkownik chcący wykonać jakieś połączenie, lub wysłać wiadomość tekstową musi najpierw za nią zapłacić. Aby jednak korzystać z takich usług nie musi podpisywać z operatorem żadnej umowy, wystarczy tylko zakup karty SIM.
Jestem posiadaczem telefonu na kartę. Już po raz kolejny straciłem minuty, które zgromadziłem na swoim koncie. Sadziłem, że skoro w danym miesiącu nie wykorzystałem całego limitu, to przejdą mi na następny miesiąc. Niestety tak się nie stało. Czy takie postępowanie operatora telekomunikacyjnego nie jest bezprawne? Czy mogę żądać zwrotu straconych pieniędzy?
Usługa pre-paid cieszy się dużym powodzeniem szczególnie wśród młodszych użytkowników telefonii komórkowej. Zakup nowej karty po wykorzystaniu starej jest szybkim i wygodnym sposobem na rozmowy telefoniczne. Warto jednak zwrócić uwagę na przysługujące nam prawa i obowiązki związane z korzystaniem z usług przedpłaconych.