Masz telefon na kartę - jesteś abonentem
30.05.2011
20 lipca 2010 r. w życie wchodzi nowelizacja ustawy o na mocy której użytkownik pre-paid będzie miał również prawo do darmowego blokowania
połączeń lub uciążliwych SMS-ów. Użytkownicy telefonu na kartę mogą umieścić swoje dane w książkach telefonicznych, otrzymają możliwość darmowego blokowania połączeń i skorzystają z identyfikacji rozmów przychodzących.
Operator ukarany za nierzetelną reklamę
30.05.2011
Sąd Apelacyjny staje po stronie konsumentów i przyznaje rację UOKiK. Kampania reklamowa jednego z operatorów telekomunikacyjnych była nieuczciwa.
Porównanie ofert pre-paid
28.02.2011
Pre-paid, czyli tak zwana usługa przedpłacowa oznacza, że użytkownik chcący wykonać jakieś połączenie, lub wysłać wiadomość tekstową musi najpierw za nią zapłacić. Aby jednak korzystać z takich usług nie musi podpisywać z operatorem żadnej umowy, wystarczy tylko zakup karty SIM.
Czy minuty na karcie przepadają
13.01.2010
Jestem posiadaczem telefonu na kartę. Już po raz kolejny straciłem minuty, które zgromadziłem na swoim koncie. Sadziłem, że skoro w danym miesiącu nie wykorzystałem całego limitu, to przejdą mi na następny miesiąc. Niestety tak się nie stało. Czy takie postępowanie operatora telekomunikacyjnego nie jest bezprawne? Czy mogę żądać zwrotu straconych pieniędzy?
Usługa pre-paid
18.10.2011
Usługa pre-paid cieszy się dużym powodzeniem szczególnie wśród młodszych użytkowników telefonii komórkowej. Zakup nowej karty po wykorzystaniu starej jest szybkim i wygodnym sposobem na rozmowy telefoniczne. Warto jednak zwrócić uwagę na przysługujące nam prawa i obowiązki związane z korzystaniem z usług przedpłaconych.