| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Prawo > Konsument i umowy > Reklamacje > Żądania konsumenta > Czy mogę od razu żądać zwrotu pieniędzy

Czy mogę od razu żądać zwrotu pieniędzy

Dwa miesiące przed świętami kupiłam synowi iPod’a. Kiedy sprawdziłam go w domu, okazało się, że jest zepsuty. Zażądałam zwrotu pieniędzy. Natomiast sklep nie dość, że rozpatrywał moją reklamację ponad miesiąc, to w dodatku nie chce mi zwrócić pieniędzy za sprzęt. Czy muszę godzić się na naprawę? 


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Czy w reklamacji można domagać się zwrotu pieniędzy?

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Małgorzata Regulska-Cieślak

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »