REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.

Subskrybuj nas na Youtube
Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.
Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.
INFOR

REKLAMA

REKLAMA

INFOR to największy polski dostawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa, finansów, gospodarki, a także aktualnych wydarzeń. Firma działa na rynku 37 lat. Założycielem i właścicielem firmy jest Ryszard Pieńkowski. W skład Grupy INFOR wchodzi spółka INFOR PL S.A. oraz spółka o profilu technologicznym INFOR IT sp. z o.o.

I. Zakres obowiązków obejmuje:

  1. Odpowiedzialność operacyjną za spółkę INFOR PL S.A.
  2. Regularne raportowanie wyników strategii oraz kluczowych inicjatyw właścicielowi firmy, budując zaufanie i transparentność w komunikacji.
  3. Opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju grupy mediowej.
  4. Nadzorowanie codziennej działalności firmy oraz optymalizację procesów biznesowych.
  5. Zarządzanie budżetem firmy, monitorowanie wyników finansowych i zapewnienie rentowności.
  6. Analizę nowych możliwości biznesowych i negocjacje z partnerami.
  7. Zarządzanie zespołem, w tym budowanie i motywowanie pracowników.
  8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o relacje z interesariuszami zewnętrznymi.

II. Wymagania wobec kandydatów:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z mediami, zarządzaniem lub ekonomią.
  2. Udokumentowane doświadczenie w cyfryzacji serwisów internetowych, obejmujące projektowanie, wdrażanie i optymalizację nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, zgodnie z najnowszymi trendami i wymaganiami technologicznymi.
  3. Minimum 10-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży mediowej jest warunkiem koniecznym.
  4. Umiejętności analityczne, strategiczne myślenie oraz zdolność do podejmowania decyzji.
  5. Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  6. Znajomość zasad zarządzania finansami i budżetowaniem.
  7. Umiejętność budowania i motywowania zespołu.
  8. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w tym języku.

III. Dodatkowym atutem będą:

  1. Kompetencje menedżerskie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i kierowania złożonymi projektami.
  2. Doświadczenie w branży mediowej oraz kompleksowym zarządzaniu zespołami pracowników.
  3. Umiejętność wyznaczania i realizowania strategicznych celów biznesowych.
  4. Znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych.

IV. Oferujemy:

  1. Szeroki pakiet benefitów na poziomie executive.
  2. Możliwość pracy w intrygującym środowisku i wpływania na rozwój firmy.
  3. Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  4. Stabilność zatrudnienia i możliwość długoterminowej współpracy.

V. Wymagane dokumenty:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  1. Rozbudowany życiorys zawodowy z uwzględnieniem doświadczenia, wykształcenia i certyfikacji.
  2. Pisemne referencje i rekomendacje będą dodatkowym atutem.

VI. Zgłoszenia:

Prosimy o składanie zgłoszeń w formie elektronicznej poprzez formularz aplikacyjny lub adres mailowy hello@helloatwork.com bądź w formie papierowej w zamkniętych kopertach na adres korespondencyjny ul. Marcina Kasprzaka 29/123, 01-234 Warszawa w terminie do dnia 31 marca 2025 roku do godziny 16:00. Decyduje data wpływu zgłoszenia do firmy.

Przesłane zgłoszenia zostaną zebrane i poddane ocenie, a Klientowi zostaną przedstawieni wyselekcjonowani Kandydaci spełniający kluczowe wymagania postawione na omawianym stanowisku.

Prezes Zarządu zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania kwalifikacyjnego bez wyłonienia kandydata oraz do skorzystania z usług doradcy zewnętrznego w trakcie postępowania.

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

INFOR

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Infor.pl
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Renta wdowia z ZUS: Kto i do kiedy powinien złożyć wniosek, by zyskać najwięcej?

ZUS prowadzi właśnie największy od lat projekt świadczeniowy – wypłatę renty wdowiej. To nowa forma wsparcia, która może znacząco poprawić sytuację finansową tysięcy osób po śmierci małżonka. Kluczowe jest jednak to, kiedy wniosek zostanie złożony oraz czy spełnione zostaną wszystkie warunki formalne.

Stres, nieobecność w pracy i zwolnienia pracowników po cyberatakach

Coraz częściej konsekwencje cyberataków dotykają pracowników odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informatyczne firm. Stres, nieobecność w pracy, a nawet zwolnienia to kolejne problemy, z którymi muszą radzić sobie zaatakowane przedsiębiorstwa.

Będą zmiany w definicji mobbingu i obowiązkach pracodawcy

Według badań aż 90% pracowników spotyka się w pracy z mobbingiem. Mimo obowiązku nałożonego w Kodeksie pracy, zwalczanie mobbingu jest bardzo trudne. Przed mobbingiem nie chronią także nspektorzy pracy, ponieważ nie dysponują żadnymi władczymi narzędziami. Trwają prace nad zmianą definicji mobbingu i związanymi z tym obowiązkami pracodawców.

NIK: oceny maturalne nie zawsze obiektywne i sprawiedliwe. 40 proc. wniosków o weryfikację wyniku egzaminu było zasadnych. Wyniki kontroli za lata 2021-2024

W latach 2021-2024 system sprawdzania i oceniania egzaminów maturalnych oraz weryfikacji wyników nie funkcjonował w pełni skutecznie, w konsekwencji oceny nie zawsze były obiektywne i sprawiedliwe - poinformowała 29 lipca 2025 r. dyrektor delegatury NIK w Poznaniu Karolina Wirszyc-Sitkowska. Kontrola NIK wykazała liczne błędy egzaminatorów przy ocenianiu egzaminów maturalnych.

REKLAMA

Ustawa o obowiązkowym KSeF uchwalona przez Sejm. Terminy wdrożenie przesądzone

W dniu 25 lipca 2025 r. Sejm uchwalił ustawę wprowadzającą Krajowy System e-Faktur. Zgodnie z nowymi przepisami od 1 lutego 2026 r. firmy o sprzedaży przekraczającej 200 mln zł będą musiały wystawiać faktury za pośrednictwem KSeF. Mniejsze firmy ten obowiązek obejmie od 1 kwietnia 2026 r.

Błędy w wynikach matur. Kontrola NIK wykazała szereg błędów technicznych i merytorycznych

Na stronie NIK czytamy, że system sprawdzania matur nie działał jak powinien, a wyniki nie zawsze były sprawiedliwe. Wniosek dla zdających jest jeden - warto składać wniosek o wgląd do sprawdzonej pracy i weryfikację wyniku pracy maturalnej.

Ustawa o asystencji osobistej to nie luksus. To prawo. Czas, by Sejm je w końcu zagwarantował

Ustawa o asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami wciąż nie trafia do Sejmu. Polska 2050 i Lewica apelują o szybkie działania i zapowiadają własny projekt, jeśli rząd nie zareaguje do września. To test dla polityków i sprawdzian z człowieczeństwa.

Dofinansowanie do sprzętu AGD z PFRON? To możliwe, jeśli masz orzeczenie o niepełnosprawności. Sprawdź zasady 2025

Czy osoba z niepełnosprawnością może uzyskać dofinansowanie na zakup pralki, kuchenki lub lodówki? To pytanie zadaje sobie wielu wnioskodawców szukających wsparcia z PFRON w 2025 roku. Choć zasada ogólna mówi jasno: typowe AGD nie podlega dofinansowaniu, to niektóre powiaty dopuszczają wyjątki. W artykule wyjaśniamy, jakie są warunki, kto może się ubiegać o środki, jakie urządzenia można sfinansować i jak przebiega procedura krok po kroku. Sprawdź, czy Twoja pralka może zostać uznana za sprzęt specjalistyczny.

REKLAMA

W systemie kaucyjnym nie będzie wyjątków. MKiŚ: Dla zachowania szczelności systemu wszyscy sprzedawcy muszą uczestniczyć w obiegu kaucji

System kaucyjny obejmie nie tylko sklepy spożywcze, ale także apteki sprzedające napoje w opakowaniach objętych nowymi przepisami. Posłanka Gabriela Lenartowicz zwróciła się z interpelacją do Ministerstwa Klimatu i Środowiska w sprawie wyłączenia aptek i suplementów diety z tego obowiązku. Odpowiedź resortu nie pozostawia wątpliwości. Sprawdź, czego dotyczyła interpelacja i jak ją uzasadniono.

Jak optymalizować koszty zatrudnienia? [Poradnik dla pracodawców]

Poradnik dla pracodawcy "Jak optymalizować koszty zatrudnienia" zawiera najnowsze zmiany obowiązujące od 1 czerwca 2025 roku (stażyści z urzędu pracy i praktyka absolwencka). Jak wprowadzić w firmie oszczędności w zakresie kosztów pracy? Jak uzyskać środki z KFS na podnoszenie kwalifikacji pracowników?

REKLAMA