REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.

Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.
Konkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR.PL S.A.
INFOR

REKLAMA

REKLAMA

INFOR to największy polski dostawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa, finansów, gospodarki, a także aktualnych wydarzeń. Firma działa na rynku 37 lat. Założycielem i właścicielem firmy jest Ryszard Pieńkowski. W skład Grupy INFOR wchodzi spółka INFOR PL S.A. oraz spółka o profilu technologicznym INFOR IT sp. z o.o.

I. Zakres obowiązków obejmuje:

REKLAMA

  1. Odpowiedzialność operacyjną za spółkę INFOR PL S.A.
  2. Regularne raportowanie wyników strategii oraz kluczowych inicjatyw właścicielowi firmy, budując zaufanie i transparentność w komunikacji.
  3. Opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju grupy mediowej.
  4. Nadzorowanie codziennej działalności firmy oraz optymalizację procesów biznesowych.
  5. Zarządzanie budżetem firmy, monitorowanie wyników finansowych i zapewnienie rentowności.
  6. Analizę nowych możliwości biznesowych i negocjacje z partnerami.
  7. Zarządzanie zespołem, w tym budowanie i motywowanie pracowników.
  8. Reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o relacje z interesariuszami zewnętrznymi.

II. Wymagania wobec kandydatów:

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z mediami, zarządzaniem lub ekonomią.
  2. Udokumentowane doświadczenie w cyfryzacji serwisów internetowych, obejmujące projektowanie, wdrażanie i optymalizację nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, zgodnie z najnowszymi trendami i wymaganiami technologicznymi.
  3. Minimum 10-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży mediowej jest warunkiem koniecznym.
  4. Umiejętności analityczne, strategiczne myślenie oraz zdolność do podejmowania decyzji.
  5. Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  6. Znajomość zasad zarządzania finansami i budżetowaniem.
  7. Umiejętność budowania i motywowania zespołu.
  8. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w tym języku.

III. Dodatkowym atutem będą:

  1. Kompetencje menedżerskie w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i kierowania złożonymi projektami.
  2. Doświadczenie w branży mediowej oraz kompleksowym zarządzaniu zespołami pracowników.
  3. Umiejętność wyznaczania i realizowania strategicznych celów biznesowych.
  4. Znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych.

IV. Oferujemy:

REKLAMA

  1. Szeroki pakiet benefitów na poziomie executive.
  2. Możliwość pracy w intrygującym środowisku i wpływania na rozwój firmy.
  3. Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  4. Stabilność zatrudnienia i możliwość długoterminowej współpracy.

V. Wymagane dokumenty:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  1. Rozbudowany życiorys zawodowy z uwzględnieniem doświadczenia, wykształcenia i certyfikacji.
  2. Pisemne referencje i rekomendacje będą dodatkowym atutem.

VI. Zgłoszenia:

Prosimy o składanie zgłoszeń w formie elektronicznej poprzez formularz aplikacyjny lub adres mailowy hello@helloatwork.com bądź w formie papierowej w zamkniętych kopertach na adres korespondencyjny ul. Marcina Kasprzaka 29/123, 01-234 Warszawa w terminie do dnia 31 marca 2025 roku do godziny 16:00. Decyduje data wpływu zgłoszenia do firmy.

Przesłane zgłoszenia zostaną zebrane i poddane ocenie, a Klientowi zostaną przedstawieni wyselekcjonowani Kandydaci spełniający kluczowe wymagania postawione na omawianym stanowisku.

Prezes Zarządu zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania kwalifikacyjnego bez wyłonienia kandydata oraz do skorzystania z usług doradcy zewnętrznego w trakcie postępowania.

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

INFOR

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Infor.pl
BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

Ponad 100 tys. dzieci objętych wsparciem. MEN podsumowało projekt „Szkoła dostępna dla wszystkich”

Ponad 22 tys. przeszkolonych nauczycieli, ponad 102 tys. dzieci objętych pomocą i nowy model pracy szkół – to główne rezultaty programu „Szkoła dostępna dla wszystkich”, który Ministerstwo Edukacji Narodowej, IBE-PIB i UNICEF podsumowały w Warszawie. Organizatorzy zapowiadają trwałe zmiany w przygotowaniu nauczycieli i funkcjonowaniu szkolnego wsparcia psychologiczno-pedagogicznego.

Dodatek i zasiłek pielęgnacyjny 2026 – limity, komu przysługują, ile wynoszą i jak je załatwić?

Tysiące osób mogą otrzymać wsparcie od Państwa, ale wciąż mało kto wie, komu faktycznie przysługują dodatek i zasiłek pielęgnacyjny. Jedno świadczenie wypłaca ZUS, drugie gmina. Różnią się kwotami, zasadami, a nawet tym, kto ma prawo je dostać. Sprawdzamy najnowsze stawki, kryteria i procedury, bo wielu opiekunów wciąż traci pieniądze tylko dlatego, że nie złożyli właściwego wniosku.

Przekształcanie zleceń w umowy o pracę – uprawnienia PIP istotnie ograniczone. Co wynika z najnowszej wersji projektu?

Choć przekształcanie przez PIP umów cywilnoprawnych w umowy o pracę nadal jest pomysłem, który może zostać zrealizowany, to jednak zmieniła się treść projektu. Pozostało w nim wiele kontrowersyjnych pomysłów, ale równocześnie zaszły ważne zmiany.

REKLAMA

4140 zł miesięcznie za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością. Orzeczenie o niepełnosprawności to nie bariera. Pracodawcy zaczynają wykorzystywać potencjał osób niepełnosprawnych

Orzeczenie o niepełnosprawności to nie bariera. Pracodawcy zaczynają wykorzystywać potencjał osób niepełnosprawnych. To konieczność również z tego względu, że rynek pracy nie nadąża za rzeczywistością. Co roku ubywa ogromna liczba pracowników. Należy aktywizować dostępne zasoby, takie jak osoby niepełnosprawne, kobiety w wieku produkcyjnym, najmłodsi i najstarsi pracownicy. Co więcej, można otrzymywać nawet 4140 zł miesięcznie za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością.

“Pełną piersią? Polki i Polacy o smogu i jakości powietrza” [RAPORT]

Niemal wszyscy Polacy – zgadzają się, że zła jakość powietrza negatywnie wpływa na zdrowie. I wskazują nie tylko na kaszel, bóle głowy i podrażnienia oczu, ale także na alergie, astmę oraz problemy z sercem jako dolegliwości, które bezpośrednio wiążą z zanieczyszczeniami powietrza. Poniżej analiza raportu: “Pełną piersią? Polki i Polacy o smogu i jakości powietrza”.

40 tys. zł dla każdej pary za „scementowanie” związku przez ślub lub urodzenie pierwszego dziecka. Nowe świadczenie ma poprawić kryzys demograficzny, bo „od małżeństwa zaczyna się staranie o dziecko”

Stale pogłębiający się kryzys demograficzny w Polsce stał się powodem dla propozycji nowego świadczenia w postaci bonu mieszkaniowego w wysokości 40 tys. zł za zawarcie związku małżeńskiego lub urodzenie pierwszego dziecka. Jest to pomysł polityków PiS, którzy aktualnie pracują nad nowym programem partii.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

REKLAMA

Wyższa renta wdowia w 2026 roku. Przełomowe zmiany w progach i zasadach. Kto zyska?

Nie każda wdowa czy wdowiec ma zagwarantowane prawo do renty wdowiej. Aby otrzymać wsparcie z ZUS, konieczne jest łączne spełnienie zestawu warunków oraz złożenie formalnego wniosku. Co ważne, od 2026 roku wejdą w życie nowe zasady obliczania renty, które mają zwiększyć liczbę osób mogących otrzymać te pieniądze. Oto szczegóły.

Skarbówka wchodzi na nasze konta i sprawdza transakcje bez nakazu jak się fiskusowi tylko podoba: STIR, DAC7, ARANEA – warto wiedzieć, co to jest i jak działa, bo jesteśmy ciągle obserwowani przez organy podatkowe. Fiskus ma coraz więcej systemów i aktywnie z nich korzysta

Fiskus ma dziś bezprecedensowe uprawnienia i zaplecze technologiczne do podglądania rachunków bankowych – zarówno osób fizycznych, jak i firm – praktycznie w dowolnej chwili. Dostęp do historii transakcji może uzyskać bardzo szybko: wystarcza samo podejrzenie popełnienia wykroczenia lub przestępstwa skarbowego, aby zażądać od banku szczegółowych danych o naszych przelewach, wpływach i obrotach. Do przetwarzania ogromnych ilości takich informacji wykorzystywane są rozbudowane systemy analityczne, które automatycznie wyłapują „podejrzane” operacje. W arsenale skarbówki są m.in. STIR, rozwiązania oparte na dyrektywie DAC7 oraz własna sztuczna inteligencja – ARANEA (łac. pająk) – typująca podmioty do kontroli. Wszystko to działa w trybie ciągłym, 24 godziny na dobę. Realnie obronić się przed nadmierną inwigilacją można tylko wtedy, gdy wiemy, jakie dane są zbierane i jak dokładnie fiskus śledzi nasze transakcje.

Zapisz się na newsletter
Najlepsze artykuły, najpoczytniejsze tematy, zmiany w prawie i porady. Skoncentrowana dawka wiadomości z różnych kategorii: prawo, księgowość, kadry, biznes, nieruchomości, pieniądze, edukacja. Zapisz się na nasz newsletter i bądź zawsze na czasie.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA