Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro podróży. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro podróży.
Co zawrzeć w reklamacji usługi turystycznej
Aktualizacja: 12.07.2011
Wykupując wycieczkę w biurze podróży klient powinien mieć świadomość, że jest chroniony prawem w przypadku jej nie wykonania zgodnie z umową. W przypadku naruszenia postanowień umowy, gdy usługa turystyczna została wykonana w sposób nienależyty albo w ogóle niewykonana konsument ma prawo złożyć reklamacje. »
Naruszenia w umowach z biurami podróży
Aktualizacja: 17.10.2011
Podpisując umowę z biurem podróży należy dokładnie sprawdzić czy jest ona zgodna z wcześniejszymi uzgodnieniami oraz czy nasze prawa i obowiązki nie są w jakikolwiek sposób naruszone. Zdarza sie bowiem tak, że organizator turystyki ogranicza swoją odpowiedzialność za nienależyte wykonania umowy albo zmienia postanowienia dotyczące ceny i innych kosztów. »
Kiedy można zmienić cenę za wycieczkę
Aktualizacja: 30.09.2011
Coraz częściej możemy spotkać się z taką praktyką biur podróży, zgodnie z którą tuż przed wyjazdem jesteśmy wzywani do dopłaty za wycieczkę. Czy takie działanie jest zgodne z prawem? W jakim terminie cena wycieczki może ulec zmianie? »
Ile czasu na rozpatrzenie reklamacji ma biuro podróży
Aktualizacja: 31.01.2011
Brałem udział w wycieczce, jednak okazało się, że nie wszystko było zgodne z zawartą z biurem podróży umową. Nie mogłem uczestniczyć we wskazywanych wcześniej wycieczkach. Hotel był niższej klasy od wskazywanej w umowie. Trzy tygodnie po powrocie postanowiłem złożyć reklamację. W odpowiedzi usłyszałem, że nie może być ona przyjęta, bo termin na składanie reklamacji wynosi dwa tygodnie. Czy faktycznie reklamacja mi już nie przysługuje? »
Czy można zmienić uczestnika wycieczki?
Aktualizacja: 30.09.2011
Wykupiłam wycieczkę, jednakże z przyczyn zawodowych nie mogłam w niej uczestniczyć. Postanowiłam więc, że na moje miejsce pojedzie córka. Kiedy zgłosiłam ten fakt do biura podróży, otrzymałam informację, że zamiana nie jest możliwa, bo do wycieczki pozostały trzy dni, a umowa wyraźnie stanowi, że zmiana uczestnika może nastąpić nie później niż na dwa tygodnie przed rozpoczęciem wycieczki. Czy w takiej sytuacji biuro podróży mogło odmówić wyjazdu moje córce? »
TaxCorner - Kancelaria Doradcy Podatkowego Artur Ratajczak jest młodą, prężnie rozwijającą się firmą doradztwa podatkowego. Świadczymy usługi doradcze, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie oferujemy usługi najwyższej jakości.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »