Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu rachunek telefoniczny. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące rachunek telefoniczny.
Reklamacja zawyżonego rachunku – czy trzeba go zapłacić?
Aktualizacja: 22.11.2011
W przypadku błędnego naliczenia rachunku telefonicznego abonent powinien zgłosić reklamację? Co dzieje się wtedy z rachunkiem? Czy trzeba mimo wszystko go zapłacić? »
Przedawnienie roszczeń z umowy z operatorem – cz. 2
Aktualizacja: 04.10.2011
Roszczenia operatora względem abonentów przedawniają się po upływie trzech lat. Jak jednak obliczyć ten okres? Jakie okoliczności mogą wpływać na okres przedawnienia roszczenia? »
Przedawnienie roszczeń z umowy z operatorem
Aktualizacja: 12.10.2011
Roszczenia operatora podlegają przedawnieniu. Początek biegu okresu przedawnienia wyznacza data wymagalności roszczenia o zapłatę rachunku. »
Za wysoki rachunek telefoniczny – co mam zrobić?
Aktualizacja: 05.10.2010
Podstawowym krokiem każdego abonenta, któremu, jego zdaniem, operator telekomunikacyjny naliczył zawyżony rachunek powinno być żądanie przesłania bilingu. »
Kiedy rachunek za telefon ulega przedawnieniu
Aktualizacja: 03.11.2011
Od ponad 4 lat jestem klientem jednej sieci komórkowej. Niedawno dostałem rachunek za nierozliczone połączenia sprzed dwóch lat. Czy operator może wystawić mi rachunek po takim czasie? »
Jak skutecznie zakwestionować za duży rachunek za telefon
Aktualizacja: 13.01.2010
Mam pewien problem z wysokością rachunku telefonicznego, jaki otrzymałem od Telekomunikacji Polskiej S.A. Operator pobrał wyższą opłatę za połączenia międzynarodowe, niż określa to jego cennik. Chciałbym zakwestionować ten rachunek, ale nie wiem, do kiedy mogę złożyć reklamację na usługę telefoniczną i czy muszę płacić za reklamowane połączenia? Dodam, że kwestionowana przeze mnie należność jest znaczna. »
Aktualizacja: 18.01.2010
Ostatnio złożyłam reklamację dotyczącą rachunku telefonicznego. Minął już miesiąc, a ja nadal nie otrzymałam odpowiedzi. Co w takiej sytuacji powinnam zrobić? Czy w przypadku braku odpowiedzi na reklamację uznaje się, że została ona pozytywnie rozpatrzona? »
Aktualizacja: 18.10.2011
Chciałem dowiedzieć się co to dokładnie jest mediacja prowadzona przez Prezesa UKE? Ostatnio złożyłem reklamacje ponieważ dostałem bardzo wysoki rachunek za telefon. Odpowiedź otrzymałem negatywną. Operator nie chce zmienić stanowiska. Nie chcę iść z tym od razu do sądu, ale nie pozostawię tej kwestii bez rozstrzygnięcia. Czy mogę wszcząć mediację? Czy muszę coś za to zapłacić? »
Co zrobić z zawyżonym rachunkiem telefonicznym
Aktualizacja: 18.10.2011
Otrzymałem właśnie rachunek za telefon. Bardzo się zdziwiłem kiedy zobaczyłem kwotę na nim widniejącą. Jest ona bardzo wysoka. Czy mogę coś w tej sytuacji zrobić? Wiem, że nie wydzwoniłem na taką kwotę. »
Powikłania po szczepieniach przeciwko COVID–19. Państwo wypłaci odszkodowanie